Wij hebben de afspraken met de hypotheker als erg prettig ervaren. We zijn goed geadviseerd en geholpen. Wanneer we vragen hadden kreeg we daar snel antwoord op. Enige nadeel is dat wij erg lang moeten wachten op het akkoord van de hypotheek verstrekker dit zorgt voor veel druk om andere dingen voor een gestelde termijn vanuit de bouw te kunnen regelen. We wachten hier nu al ruim 3.5 week op.

Duidelijk advies en erg prettig in de communicatie.

Diverse fijne en goede gesprekken gehad. Duidelijke en heldere informatie verstrekking. Alle voors en tegens worden behandeld, zodat je aan het eind van de gesprekken zelf een goede beslissing/keuze kan maken.

In een voor mij stressvolle periode ben ik goed begeleid kon met al met in vragen terecht bij mijn hypotheek adviseur ook via de mail werden mijn vragen snel beantwoord.

Fijn contact duidelijk ook na gesprek mogelijkheden om vragen te stellen, uitermate fijn contact persoon

zeer vriendelijk en behulpzaam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De hypotheker heeft ons erg goed geholpen met de bemiddeling en Jan Henk Willemse onze adviseur heeft alles top uitgelegd!

Goed gesprek. Ben een stuk wijzer

Kundig advies en uitleg gekregen

Zwaardslootseweg 42

2726ZZ Zoetermeer