Duidelijk en snelle hulp

Ze zijn altijd te bereiken en willen je graag duidelijkheid geven in de moeilijke wereld van hypotheken. Onze notaris gaf de Hypotheker Zeist complimenten over onze hypotheek! Scherpe hypotheek, goed advies en persoonlijk!

Marcin Mackowski

very nice service, everything arranged

Binnen 5 weken was alles geregeld vanaf het bod tot de notatis. Goed advies en hulp bij alle vragen.

Auke, Nadine en Caroline zijn een samenwerkende machine die vriendelijk en met zorg alle tijd voor ons hebben genomen. Voor onze eerste hypotheek kwam er best wat nieuwe informatie op ons af en de keuze viel op de Hypotheker omdat deze gebruik maken van een universeel systeem waardoor er in de toekomst ook nooit gedoe kan ontstaan. Omdat wij enige haast en snel zekerheid wilden heeft Auke meerdere keren ons op zijn vrije dag direct geholpen en ook Nadine heeft meerdere keren achter de ‘stukken’ aangebeld zodat wij zo snel mogelijk door konden. Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken en zal anderen dan ook aanraden hierheen te gaan voor hun hypotheek. Mvg Jasper en Marije

Prima. Adequaat. Duidelijk.

Prima advies. Snelle afhandeling.

Goed advies en begeleiding ook bij problemen

Gezamenlijk de beste hypotheekverstrekker uitgezocht. Uiteindelijk voor ons het beste resultaat.

2 sterren: slechter dan verwacht

- nonchalante houding nadat de overeenkomst is getekend. - van kastje naar de muur (of van assistente naar adviseur) gestuurd worden. - rommelig, papieren steeds kwijt en als je er wat van zegt dan krijg je als klant de verwijten terug. - resultaat is uiteindelijk wel behaald.

Goed in kaart gebracht en meegedacht. Duidelijk advies en ook erg fijn dat je er in de avond terecht kan.

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening van de medewerkers op dit kantoor. Zonder uitzondering vriendelijke en attente benadering. Verder goede voorlichting en begeleiding cf de nieuwste standaarden van financie;e dienstverlening.

Prima geholpen, zeer goede voorlichting gehad

Goed, duidelijk advies. Ze helpen je verder!

Zeer vriendelijke en meelevende adviseur. Zeer tevreden over het verloop van de gesprekken.

Binnen 3 weken was onze hypotheek rond! Goede adviseur, met veel knowhow. Evenals de andere medewerkers die altijd via telefoon of e mail klaarstonden

Over de Hypotheker