Zeer deskundige hulp en advies op maat, zeer tevreden!

Martin heeft ons zeer deskundig van advies voorzien, hij bewoog flexibel mee met wat er in ons traject nodig was en wanneer we hem weer nodig hadden. We zijn zeer tevreden en kunnen hem aan iedereen aanbevelen.

Supergoed advies

Na enkele aankopen van woningen nog steeds erg tevreden over de adviezen van de Hypotheker Houten

Grondig en prettig

Ronald heeft ons geholpen met onze nieuwe hypotheek. Hij neemt de tijd en legt zaken helder uit. Hij adviseert duidelijk en ligt dat advies ook toe op een manier die afgestemd was op onze financiële kennis.

Prefecte service en kennis van zaken!

Uitstekend advies, niet alleen over de hypotheek maar ook over randzaken waar ik zelf totaal niet bij had stil gestaan. Vriendelijke mensen en niks is teveel, Ze staan altijd voor je klaar. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren!

Vakkundig, onafhankelijk en snel

Goed geholpen door beide adviseurs. Snel in reacties, nemen de tijd, uitgebreid advies, geduldig in hun uitleg. Goed op de hoogte van diverse mogelijkheden en regels. Ook de commercieel assistenten schakelen snel, houden je goed op de hoogte en nemen de tijd voor je.

Deskundig, klantvriendelijk

Er werden duidelijke afspraken gemaakt. Ook werd er goed gekeken naar het totale financiële plaatje, alsmede naar wensen en verwachting.

Uitstekend en prettig begeleid en geadviseerd

Uitstekend en prettig begeleid en geadviseerd

Voorbereid de toekomst in

Wat een boel informatie hebben we gekregen, we wisten niet dat er zoveel bij kwam kijken ondanks dat we al eerder huiseigenaar waren. De adviseur levert maatwerk en het kantoor reageerde altijd snel op onze vragen. Wij voelen ons meer dan ooit klaar voor de toekomst.

Deskundig, vriendelijk en toegankelijk en behulpzaam

We hadden een bijzondere situatie. Onze adviseur heeft ons met veel deskundigheid, geduld en vriendelijkheid geholpen. We zijn meer dan tevreden over het hele proces.

Zeer adequate en professionele begeleiding

Het opstellen en toelichten van de nieuwe financiële situatie door het aangaan van een nieuwe hypotheek was heel goed. Rustig en stapsgewijs uitgewerkt en heel goed toegelicht. Weten we waar we aan toe zijn , ook in de scenario's dat er iets onverhoopt gebeurt. Nog aanvullende vragen kunnen stellen waar snel en goed op gereageerd werd. Begeleiding van en naar notaris ook goed gegaan.

Ik ben door Ronald altijd heel goed geholpen en hij krijgt het altijd weer voor elkaar om mij al die ingewikkelde dingen op een juiste manier uit te leggen zodat ik snap wat er allemaal gebeurt. Ook de ondersteunende dames zijn altijd vriendelijk en correct.

Veel papierwerk en administratie bespaard.

Grote voordeel was dat alle communicatie en correspondentie met hypotheekverstrekker en notaris goed en volledig georganiseerd was. Als ik een minpuntje zou moeten geven: het begintraject (maken van een afspraak, kennismaking en 1e vervolgafspraak) erg lang duurden. Wij waren goed voorbereid, hadden voldoende kennis en wisten wat we wilden: van eerste mail tot de keuze van het aanbod duurde bijna 10 weken, terwijl de afronding maar 3 weken in beslag nam.

Super geholpen

Super goed begeleid.

Goed bereikbaar, ook buiten kantooruren bereikbaar voor dringende vragen. In één woord: geweldig.

Super duidelijk en zeer correct geholpen

Zeer professionele en ervaren hypotheekadviseur die ruim de tijd nam om alle aanbieders en voors en tegens te bespreken in zeer duidelijke taal.

Kundig, punctueel en betrouwbaar

Zeer goede voorbereiding, uitleg, het altijd nakomen van gemaakte afspraken en het zorgvuldig volgen van de te nemen stappen.

Hele goede service

De adviseur en assistent hebben goed naar onze wensen geluisterd en daar passend advies op gegeven verder waren zij erg betrokken en konden we met onze vragen terecht

Onderstaand heb ik naar Ronals Hensen gestuurd

Beste Ronald, Vorige week is de akte gepasseerd. Jouw collega heeft mij hierover ook ge-contact of alles naar wens is verlopen. Dat is het geval. Ik wil, bij dezen, vooral jou bedanken voor je adviezen en begeleiding, naar de voor ons juiste hypotheekvorm. Zeer bedankt! Beste groet, Onno Wittebrood

Uitstekende advisering en service

De hypotheekadviseur en de medewerkers van het kantoor in Houten hebben mij uitstekend geadviseerd en ondersteund bij het overschrijven van mijn hypotheek.

Zeer tevreden en uitstekend advies op maat. Bedankt Ronald Hensen.

Prima ervaring met De Hypotheker Houten. Weten precies wat er speelt op de markt. Zeer aan te bevelen.

Heel fijn!!

Wij als leken op het gebied van financieringen zijn heel blij met de uitleg, steun en het regelen van de financiering van onze nieuwe woning. Ronald, helemaal TOP !

Aan de hand meegenomen worden in een belangrijk proces

Alle medewerkers van De Hypotheker Houten hebben zich volledig ingezet om de hypotheek op de beste manier af te wikkelen. De vakkundige inzet van Ronald Hensen is een aanrader voor iedereen die maar een nieuwe hypotheek wenst af te sluiten. Ook als het net niet even standaard is draait hij zijn hand daar niet voor om.

Duidelijke openlijke communicatie en nemen de tijd voor je als klant.

Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen. Waarna er een duidelijk uitgebreid advies volgt. Vervolgens zijn ze altijd bereid en bereikbaar voor eventuele toelichting op eventuele vragen. Al met al wederom een goede ervaring.

Super advies

Goed advies door adviseur martin Suurbach. Zeker aan te raden!!

Goede deskundige begeleiding

Ik hoefde nergens aan te denken. Er werd gewezen op mijn belastingaangifte van 2018. Hier kon meer van terug krijgen met advies van de Hypotheker. Martin Suurbach kan ik zeker aanbevelen in Houten

Uitstekende uitleg en begeleiding

Wij werden zeer goed begeleid in de aankoop van ons huis en de financiële mogelijkheden. De Hypotheker in Houten heeft een zeer deskundig team.

Alles werd duidelijk uitgelegd en bij vragen kon ik altijd terecht. Alles verliep soepel.

Excellent

We zijn in gesprek gegaan met de Hypotheker Houten n.a.v. Een rente herziening. Hr Hensen heeft ons met zeer goede adviezen op een nieuw spoor gezet. Vervolgens zijn we in een zeer stroperig proces beland met de hypotheek verstrekker. Hr Hensen heeft ons hierbij met kennis en vasthoudendheid richting de hypotheek verstrekker geholpen en het proces tot een positief eindresultaat gebracht. Zonder zijn hulp hadden we grote financiele geleden.. Daarom kan ik de Hypotheker Houten aan iedereen sterk aanbevelen Th.Vernooij

Uitstekende dienstverlening!

Super tevreden over Ronald Henssen. Heeft ons uitstekend geholpen op ieder vlak!

Goede service en enorm snel geregeld.

Goede persoonlijke service en alles snel en duidelijk geregeld.

In 1 woord prima, absoluut goede voorlichting gehad.

Veel kennis van zaken, een goede en rustige uitleg gehad. Als wij dan toch 1 opmerking mogen maken miste wij de mogelijkheid van een variabele hypotheek rente , dit hebben we zelf aangedragen, uiteraard daarna wel voldoende informatie hierover gekregen. Daarom geen 10 maar een 9.

Top advies eerlijke voorbeelden heldere uitleg

Jazeker Bij de Hypotheker moet je gewoon zijn als je goede uitleg wilt eerlijk advies tegen een betaalbare prijs! Martin en collega’s van locatie Houten trip en bedankt! Mark en Carola Maarssenbroek.

Verstand van zaken, vriendelijk, servicegericht, aanrader

Alle medewerkers van De Hypotheker in Houten zijn vriendelijk, zeer capabel en enorm klantvriendelijk. Wanneer we ooit zouden verhuizen gaan we weer naar De Hypotheker in Houten.

Vriendelijke mensen met verstand van zaken en denken goed met je mee!

Goed geholpen met een eerlijk advies. Regelt alles omtrent de aankoop van je woning.

Goed geholpen door deskundig personeel

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aanvraag van een hypotheek. Deskundig personeel en vlotte directe communicatie. Top!

op een deskundige en prettige wijze zijn wij geholpen

indien nodig zouden wij weer daar heen gaan

Service gericht en meedenken

Zeer positief, al jarenlang.

Pro actief en servicegericht

Zeer positieve ervaring, vriendelijk en attent

Ontzettend fijn en vriendelijk geholpen

Zeer deskundig en helemaal naar wens en behoefte geadviseerd. Duidelijk en heldere communicatie. Zeer prettige en fijne ervaring voor een mooie toekomst.

prettige bejegening, meedenkend, neemt de tijd.

Ik ben erg goed geadviseerd en werd fijn geholpen en netjes te woord gestaan

De begeleiding en betrokkenheid van de heer Hensen en de andere medewerkers waren van het begin af aan uitstekend. We kregen een goed hypotheekadvies en werden steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook hebben ze ons vriendelijk te woord gestaan.

Zeer klantvriendelijk, gemoedelijke sfeer. Martin denkt goed mee en neemt altijd de tijd voor ons. Heel prettig!

Prettig dat ze nazorg verlenen en elk jaar even bellen hoe het gaat met de hypotheek. Voorafgaand aan telefoon gesprek hadden ze al gechecked of het interessant is om hyp open te breken.

Wij zijn in 2007 zeer correct en netjes geholpen met het verstrekken van onze hypotheek. Na 10 jaar was het weer tijd om alles te herzien en opnieuw de hypotheek te verlengen. Ook nu zijn wij weer zeer netjes en top geadviseerd!!

Uitstekend advies! En voortreffelijke service - doet er alles aan om alles duidelijk te maken en zorgen weg te nemen.

Prima kan niks negatiefs bedenken tot dusver dus een 10

Zeer prettig ervaring met De Hypotheker. Ik werd goed geinformeerd over de vormen van hypotheken en welke handelingen ik diende te doen om een hypotheek aan te vragen. Ook na het afsluiten werd ik regelmatig door De Hypotheker gebeld of ik nog vragen heb en zij me ergens nog in konden helpen. Persoonlijke aandacht en goede service. Top!

... ..

In 2017 verder geen contact gehad (nodig gehad) met de hypotheker. Geen bijzondere ervaring te delen dus :-)

Was prima!

Belde op het juiste moment

Prima support....

Goede en attente service.

Van begin tot het eind heel netjes, vriendelijk en alles werd snel beantwoord.

Efficiënt, betrouwbaar, eerlijk, totaal advies over alle aspecten waar men rekening mee moet houden na het afsluiten van een hypotheek. De Hypotheker beschouwt en beschrijft een hypotheek niet als een transactie (zoals anderen) maar als een nieuwe leefstijl en daar adviseert De Hypotheker haar klanten heel goed in.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verkeerde verwachtingen gewekt voor het verkrijgen van een persoonlijke lening

Vriendelijke mensen, helpen de beste hypotheek voor jou uit te zoeken en geven daarnaast ook nog eens nazorg. Top.

Correct en vriendelijk geholpen, goed advies en bij vragen altijd snel antwoord. Opdracht is naar tevredenheid uitgevoerd

Goede service en duidelijke uitleg. Ook wordt er actief met de klant meegedacht.

Ontzettend klantvriendelijk en zeer bekwaam in hun vakgebied

Er wordt meegedacht en de tijd genomen om alles uit te zoeken wat nodig is. Bij vragen een luisterend oor en geduld om zaken uit te leggen.

Zeer tevreden,er wordt goed doorgevraagd naar de behoeft,waardoor maatwerk kan worden toegepast. Afgelopen jaar zowel ouders als broer De Hypotheker aanbevolen.

Duidelijk antwoorden op je vragen.

Fijne mensen die het zo goed mogelijk proberen te regelen voor je

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Het team is attent, alert en je kunt altijd voor hulp terecht.

Vriendelijke goed luisterende mensen die geduldig (voor mij) ingewikkelde dingen uitleggen.

Altijd rijd voor een duidelijke uitleg en hulp.

Zeer structureel, klantvriendelijk met jaarlijkse check bij klant of alles oké is. Wordt zeer op prijs gesteld

Zeer fijn en kundig geholpen. Prettige gesprekken, fijn contact en onze nieuwe hypotheek was snel geregeld.

Martin Zuurbach is duidelijk en heel vriendelijk. Hij is een persoon waar m'n erg op vertrouwd.

Prime gebalanceerde adviezen. goede afwegingen en alternatieven. Prettige gesprekken en snelle opvolging.

Wij zijn erg goed geholpen door Martin (maar ook Jessica en de andere medewerkers) van de Hypotheker Houten! Er is erg goed geluisterd naar en ingegaan op onze wensen en eisen en we zijn tevreden over de geleverde dienstverlening en het advies (en de bemiddeling die daarop volgde). We hadden een behoorlijk tempo nodig (gezien de datum van overdracht) en voor mensen zoals wij, die dit traject voor het eerst ingingen, was het een hele geruststelling dat dit allemaal mogelijk bleek. Vanaf het eerste gesprek met Martin hadden we er het volste vertrouwen in en voor vragen stond het hele team van de Hypotheker Houten altijd voor ons klaar. Heel fijn!

Voor de 2e keer hebben wij onze hypotheek bij Ronald afgesloten en dat was niet voor niets! Ronald heeft de gave om op een rustige, heldere en informatieve manier de complexe zinnetjes en artikelen uit te leggen waardoor je als leek een goed beeld krijgt van wat er bedoeld wordt. Gedegen advies waarin hij telkens uitgaat van wat jij belangrijk vind. Zeer plezierig. Ik beveel de Hypotheker in Houten aan iedereen aan.

Erg goed en uitvoerig traject door Ronald. Veel informatie en wederom de beste keuze.

Deskundig adviseur, prima ervaring. De verplichte financiele analyse laat qua taal te wensen over door de standaard teksten

Zeer goede team work

Persoonlijk advies, ruimte voor veel vragen. Het aanvragen van een hypotheek was nog nieuw voor ons en daar zijn wij goed in begeleid.

Ik ben heel tevreden over mijn adviseur Martin Suurbach. Hij heeft alles met veel geduld en zeer begrijpelijk uitgelegd en dat gaf mij veel vertrouwen. Het liefst had ik gezien dat alle contact via hem bleef lopen, maar op een bepaald moment ging bijna alles via een algemeen emailadres/secretaresse/assistente. Ik zou prijs stellen op 1 contactpersoon voor het hele traject. Maar misschien hebben anderen daar geen moeite mee.

We werden vriendelijk en betrokken geholpen en zijn zeer tevreden. Alleen die stomme voordeur met dranger en hoge bel is wel erg lastig als je in een rolstoel zit! (Gelukkig nu niet meer, maar destijdds wel)

van de adviseur krijg je een duidelijke en helder beeld wat mogelijk is, ook de reden daarvan wordt uitgelegd wat handig is voor je eigen inzicht.

zeer goede informatie aan over gehouden

Vanaf het eerste gesprek al een heel fijn en welkom gevoel. Alle vragen worden snel beantwoord, zowel via mail als telefonisch. Ze staan altijd klaar en luisteren goed. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Wij zijn door Martin Suurbach zeer goed geholpen bij een nieuwe woning. Martin denkt graag met je mee en helpt je om samen de beste hypotheek samen te stellen.

Prima intakegesprek gehad en werd voldoende tijd voorgenomen om alles in kaart te brengen en direct al bruikbare tips ontvangen.

prettig en vooral duidelijk gesprek.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede ervaring