Wat betreft mijn ervaring bij De Hypotheker Hellevoetsluis was goed bevallen.

Je wordt vriendelijk ontvangen, en ze zijn niet te beroert om je te helpen. Ze doen er alles aan om je wensen voor mekaar te krijgen. Dank voor alle inspanning.

Super vriendelijk en goed geïnformeerd

Zijn door Maarten de Korte, onze adviseur op onze verschillende afspraken altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook over zijn advies waren wij uiterst tevreden. Ook Ryanne Lagerveld heeft ons altijd naar volle tevredenheid te woord gestaan.

Heel behulpzaam

Als ik om hulp vroeg hielpen ze me direct.

Thuiskomen

Van nooit denken aan verhuizen naar binnen twee weken een huis kopen. Een sprong in het diepe, maar weten dat het goed is en goed komt. Wat is het dan fijn om Maarten en Ryanne als hypotheekadviseurs te hebben, want eerlijk wat een werk komt daarbij kijken. Het was geen makkelijke aanvraag, veel bijzondere dingen, maar het is hun gelukt en dus ook ons. Door hun fantastische inzet en niet te onderschatten kennis van zaken hebben wij onze hypotheek om ons droomhuis te gaan bouwen. Het voelde als thuiskomen, tijd voor elkaar, luisteren, goede adviezen, rust bewaren en uiteindelijk een goed plan maken. Zonder jullie was het ons zeker niet gelukt, onze dank is groot en niet in woorden uit te drukken. Dank jullie wel

Vriendelijke service met duidelijk resultaat

Wij hebben voor onze bestaande woning een bouwdepot aangevraagd. Bij het maken van een afspraak voor het eerste gesprek konden we vrij snel terecht en werden vriendelijk en duidelijk geholpen. Het advies gesprek was ook prettig en we wisten waar we aan toe waren. Altijd bereid vragen te beantwoorden zowel telefonisch als via mail.

zeer goede ervaringen met hypotheek adviseur M. de Korte

Worden er altijd vriendelijk en goed geholpen !

Goed en vriendelijk geholpen.

Gesprekken met de adviseur verliepen soepel. Adviseur is soms wat chaotisch maar wel straight. Contacten met de assistente verliepen zeer aangenaam. Al vind ik 7,1% commissie op het bouwdepot wat fors.

Mooi meegenomen in het avontuur wat een hypotheek afsluiten betekent.

Voor de financiering van onze inmiddels 3e koopwoning kwamen we weer als vanzelf bij de Hypotheker locatie Hellevoetsluis terecht. Bij onze 2 vorige woningen hadden we ook zeer goede ervaringen met de Hypotheker, dus zoals ze zeggen "never change a winning team". Deze keer troffen we hypotheekadviseur Maarten . Een paar jaar eerder ook al eens met Maarten om de tafel gezeten i.v.m. een andere vraag en het was fijn om Maarten nu weer tegenover ons aan de tafel te hebben. Met humor, een prima uitleg, heerlijk nuchter en realistisch loodste Maarten ons door de lastige vraagstukken en berekeningen heen. Iedere woningkoper zou eigenlijk een Maarten moeten hebben ;-) Eigenlijk toch nog eenvoudig vonden we ons zo gewenste vrijstaande woning met rust, ruimte en groen. De hypotheekafhandeling ging prima en bij de vragen die vaak in de nachtelijke uren ineens naar boven kwamen, had Maarten de volgende werkdag via de mail altijd wel weer een geruststellend antwoord paraat. Niks dan lof dus voor hem en medewerkster Ryanne. Begin april verhuizen we naar het mooie Goeree-Overflakkee en mochten we ooit weer hypotheekadvies nodig hebben, dan kloppen we zeker weer aan bij de Hypotheker.

Prima geholpen

Duidelijk en snel

Samen met m'n partner onze eerste huis gekocht. Hierbij geen verstand van hypotheken en hoe alles werkt maar wat zijn we super goed geholpen door Ernst en Ryanne. Altijd super snelle reacties en bij vragen konden we altijd contact op nemen.

Goed en gedegen advies, en geluisterd naar eigen inbreng

Ik ben goed en volledig geadviseerd. Er is gekeken naar de waarde van mijn huis, mijn inkomen en welk geld er nodig is om te leven. Al met al is er een goed en vlot traject doorlopen.

Al onze vragen zijn beantwoord naar alle tevredenheid!

Wij zaten enorm te twijfelen waar we nu goed aan zouden doen, verhuizen of blijven wonen en verbouwen. Door de zeer duidelijke en eerlijke adviezen hebben we een goede keuze weten te maken. Daarbij was er nauw contact met elkaar en dat is ons erg goed bevallen!

Heel vlot en uitstekend geholpen.

Goede voorbereiding en duidelijke uitleg over mijn vragen. Alles prima en vlot verlopen.

Klant staat centraal

Meedenken, geduld, niets is teveel. Het juiste gevoel. Je zou zeggen: bij ons draait het om u. En dat klopt.

Duidelijk, prima.

Luistert goed. Goed advies.

Goede begeleiding en service

De hypotheek expert heeft ons heel goed begeleid en geholpen in het proces. Wij zijn heel tevreden.

Heel goed geholpen

Heel fijn geholpen door Ernst, en als ik nog vragen had, kon ik altijd contact opnemen.

Goed advies en snel geregeld

Goed advies gekregen waarbij verschillende opties besproken zijn. En de nieuwe hypotheek was zeer snel geregeld

fantastisch

zeer vriendelijk en er wordt goed geluisterd naar de wensen voor de toekomst.Je kan altijd bellen en alles is in de puntjes geregeld en binnen een korte tijd was alles geregeld. Een enkel obstakeltje werd dan ook gelijk getackeld en opgelost. Al met al zeer tevreden over Rob en Ryanne, wij zijn ook zeer tevreden over de begeleiding in de afgelopen periode .We hebben dan ook het volste vertrouwen in de hypotheker .

Keurig geadviseerd !

Goed de tijd voor ons genomen, en opengestaan voor alle vragen. Ook voor Ryanne onze complimenten !

Alleen maar positief

Wederom een zeer goede ervaring met de Hypotheker. Deskundig en professioneel advies waar meerdere mogelijkheden worden voorgelegd. En het digitaal aanleveren van de gevraagde stukken werkt super en je word goed op de hoogte gehouden over de status van je aanvraag.

top service

Duidelijke informatie goede en snelle communicatie

Ben goed geholpen

Een fijn en vertrouwd gevoel

Je wordt hier super geholpen met alles rondom de koop van een huis. Zeker als dit een eerste keer is en er nog veel nieuw voor je is, is dit heel fijn.

ik heb het adviseren van de overwaarde hypotheek als heel prettig ervaren.

Hele fijne behandeling , goede uitleg, kon met al mijn vragen terecht en ook veel geduld.

Bruggehoofd 12

3223 DC Hellevoetsluis