Zonder hun hulp zouden wij nu niet hier wonen.

Heel duidelijk in Jip en Janneke taal de mogelijkheden uitgelegd vanuit de situatie waarin wij ons bevonden. En bij toeval ook nog een huis gevonden binnen ons budget. Veel hulp gekregen bij de aanvraag van de hypotheek en alle documenten die daar voor nodig waren. Kortom een hele goede ervaring voor ons.

Netjes geholpen, met vragen kon ik altijd terecht.

Goed contact zowel via mail als telefonisch of op locatie.

Goede en betrouwbare hypotheek adviseurs.

Goed en accuraat geholpen

Prima bemiddeling

Fijn geholpen, duidelijke uitleg.

prima geholpen

afspraken zijn op alle gebied nagekomen ,wij zijn content met de Hypotheker

Zeer snel, en correct geregeld

Ryanne is behulpzaam en duidelijk geweest in het proces, en zeer snel alles kunnen regelen!

Echt geweldig geholpen

Alle vragen worden snel en adequaat opgepakt en opgelost. Ook staan ze altijd klaar om te helpen waar nodig.

Zeer kundig en vriendelijk

De adviseur gaf ons met zijn kundige en duidelijke advies meteen het gevoel dat we in zeer goede handen waren. Dat is erg prettig bij deze voor een leek soms complexe materie. Verder was hij altijd snel bereikbaar en bereid om uitleg te geven als we vragen hadden. We hadden het niet beter kunnen treffen

goede begeleiding bij onze hypotheek aanvraag

Kundige mensen die altijd tijd nemen om iets uit te leggen als iets niet duidelijk is. Het is toch altijd ingewikkeld en het is een veilig gevoel dat je bijgestaan wordt. door mensen die er verstand van hebben.

Fantastisch geholpen

Een fantastische ervaring. Wij zijn super goed geholpen door Ryanne en konden met alle vragen bij haar terecht. Als we iets niet wisten hielp ze ons goed en we voelden ons ook echt gehoord en geholpen. Contact verliep altijd goed, nooit problemen gehad oid. Zou het zeker aanraden aan familie/vrienden die een huis willen gaan kopen of verkopen!

In één woord fantastisch

Vond het best wel spannend met aardig wat emoties, nav het overlijden van mijn man. Voelde mij bij binnenkomst al gelijk op mijn gemak. Vertel aan de mensen in mijn directe omgeving hoe goed ik geholpen ben. De beste keuze ooit. Nogmaals hartelijk bedankt hiervoor.

Prettige vlotte communicatie en goed advies.

Prettige vlotte communicatie en goed advies.

Juiste keuze gemaakt

Ernst helpt mij en mijn man al jaren, net zoals de rest van de familie. Erg professioneel en zeer vriendelijk. Legt alles altijd goed uit

Top!!! We zijn volledig ontzorgt en we hebben een perfect advies op maat gekregen.

Alles is lekker soepel verlopen, de communicatie hebben we als erg prettig ervaren, het advies was precies goed voor onze wensen, en het traject en de het ingaan zetten ging vlekkenloos. Ga zo door!!

Alles prima en begrijpelijk geregeld

Zeer goed geholpen en antwoorden gekregen over een nieuwe hypotheek

Goed en eerlijk advies.

Adviseur dacht goed mee en alles prima geregeld. Fijn gesprek en fijn contact.

we zijn geweldig geholpen met uidstekend advies

Maarten was onze adviseur die ons op een hele open vriendelijke en natuurlijk deskundige wijze heeft geholpen en geadiviseerd. Hypotheek aanvragen doe je niet dagelijks en hij heeft ons door het hele traject geloodst.

Heel fijn contact, betrokken.

Ik heb het contact en de ondersteuning als heel prettig ervaren, ondanks dat het een stressvolle situatie was, heb ik me gehoord gevoeld en was er een eindeloos geduld vanuit het team hellevoetsluis!

Deskundige hulp en een goede uileg

Zie hierboven

Duidelijk en meedenkend

Een prima contact, goed onze wensen in kaart gebracht, en uitgewerkt

Goede begeleiding in het stappenplan naar oversluiten van hypotheek

Er is uitstekend mee gedacht en er is goed gecommuniceerd en geholpen bij de diverse stappen naar een nieuwe hypotheek met andere mogelijkheden passend bij onze wensen

Heel plezierig. Hartelijk dank!

Er is meegedacht en dat opende deuren.

prettig samengewerkt en deskundig advies gehad

vanaf het begin een goede klik met de contact persoon en was de samenwerking goed. Snel antwoord op vragen de we hadden waardoor de afhandeling vlot verliep.

Zeer tevreden en wat mij betreft enorm aan te bevelen !

Het is mij bijzonder goed bevallen om mij te laten informeren door de Hypotheker. Uiteindelijk dus ook mijn hypotheek "op maat" via de onafhankelijke Hypotheker af laten sluiten. Ik zou het volgende keer zeker weer doen !

Bruggehoofd 12 3223 DC Hellevoetsluis

0181-391 291