heel tevreden

vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg over de nieuw af te sluiten hypotheek

Goed advies gekregen en laten weten wat ik kan verwachten.

Het aanvragen van de hypotheek was op zich wel een lang proces geweest. Veel documenten aanleveren en ervoor zorgen dat openstaande schulden eerst afgelost worden. Tijdens dit hele traject heb ik goed advies gekregen van Ryanne en heeft ze me duidelijk gemaakt welke vereiste documenten ik op tijd moest aanleveren. Binnenkort is alles geregeld voor de hypotheek en kan ik daarna verder met de volgende fase. Bedankt voor de adviezen en toekomstige adviezen, Ryanne.

Super prettig personeel en altijd bereikbaar!

Wat ik prettig vindt is dat ze meedenken! Altijd bereikbaar en als je ergens mee zit of je komt er niet uit bellen ze jou. Verder vindt ik het super fijn dat ze je als persoon beoordelen en helpen, niet als nummer.

Topper

Mijn review over hellevoetsluis de hypotheker: Mede dankzij Ryanne een mooi huis aangekocht. Zeer goed advies en kon altijd tijd maken voor mij. Reageerde snel op mail verkeer. Daarom mijn cijfer 10, beter kon ik niet geholpen worden.

hoe makkelijk kan het gaan Geweldig !

na 1 belletje een afspraak kunnen maken en stonden snel klaar en een goede service aardige mensen en die je alle vragen kunt stellen en duidelijk antwoord op krijgt een dikke pluim !

prima!

zeer open, vakkundig en eerlijk

Uitstekende service!

Goed en helder advies. Duidelijke berekening hypotheekkosten en fijn persoonlijk contact!

Erg goed!

Erg klantvriendelijk, ik krijg altijd een snelle reactie terug, zijn altijd te bereiken en infomeren en begeleiden je goed!

daar werken mensen met kennis van zaken

zeer prettig

Snel en adequate hypotheek advies door professionals.

Op de Hypotheker kan je bouwen.

Voortreffelijk geholpen

Wij zijn zelfstandig ondernemer, dan moet je net even meer hobbels nemen dan wanneer je in loondienst bent . Kan op zijn zachts gezegd best wel frustrerend zijn, maar Ryanne Langerveld van de Hypotheker in Hellevoetsluis heeft ons er prima er doorheen geloodst. Ook het contact met Eva Ritmeester was plezierig.

Prettige en vakkundige advieseur!

Ik vond de contact erg persoonlijk. De adviseur ging op mijn wensen in en dacht bij alles mee!

Goede en fijne ondersteuning

Maarten en Eva hebben mij fijn geholpen met het proces om de woning op mijn eigen naam te krijgen.

Geweldig, wij zijn erg tevreden

Hypotheker Hellevoetsluis is de beste plek om te praten over een hypotheek. Ze denken mee, zijn behulpzaam, staan altijd voor je klaar en proberen de reis van het kopen van een huis zo prettig mogelijk voor je te maken.

Zeer behulpzaam.

Positieve ervaring ,nemen de tijd voor je ,geven uitleg duidelijk door.

Vriendelijk en behulpzaam

De Hypotheker staat altijd klaar voor hulp en advies

Erg goede ervaring

Ik voelde mij direct op mijn gemak en had het idee dat ik goed werd begrepen. Hierop volgend kreeg ik een duidelijk uitgelegd aangemeten advies. Dit heeft mij veel duidelijkheid en rust gegeven.

Goed en duidelijk gesprek in concreetheid

Snelle feedback bij vragen

Fantastisch geholpen

Ondanks de vele hobbels is het toch allemaal tot een goed einde gekomen door de inzet van de medewerkers en van Maarten in het bijzonder.

Goed voorgelicht en prima service

Altijd netjes en correct telwoord gestaan. Goede service en de communicatie was prima. Snel antwoord op mijn vragen.

Alles van A tot Z geregeld door Ryanne Langerveld. Helemaal top!

Fijn contact

Heel fijn, open en snel contact meer Ryanne! Kundig, ze kon al onze vragen beantwoorden en dat waren er genoeg. Zij had er vertrouwen in, en nu is alles helemaal goed gekomen!

In elke zin SUPER! geholpen.

Meedenkend,meelevend en oplosgericht. Eerlijk,recht door zee en betrouwbaar advies Mnr de korte heb alles in zn macht gedaan om een hyphoteek te verkrijgen EN!! Met succes ben zeer blij. En zijn collega's waren ook zeer behulpzaam. Top bedrijf

Goede communicatie en duidelijk. Ik ben niet de makkelijkste klant geweest, maar alles is uitstekend geregeld. Vandaar dat ik nu voor de 3de keer teruggekomen bent voor het laten regelen van mijn Hypotheek, bij Maarten.

Zonder hun hulp zouden wij nu niet hier wonen.

Heel duidelijk in Jip en Janneke taal de mogelijkheden uitgelegd vanuit de situatie waarin wij ons bevonden. En bij toeval ook nog een huis gevonden binnen ons budget. Veel hulp gekregen bij de aanvraag van de hypotheek en alle documenten die daar voor nodig waren. Kortom een hele goede ervaring voor ons.

Over de Hypotheker