Zeer goed.

Goed en duidelijk geholpen dik tevreden.

Zeer tevreden ondanks ons zeer complexe situatie.

Een top adviseur. Geduldig en ging geen enkele uitdaging uit de weg. Wij hebben dankzij hem ons toekomstbestendig huis kunnen kopen. Wij raden hem zeker bij iedereen aan. Bedankt voor alles René. Familie Lens

Duidelijk en netjes

duidelijke taal, begrip voor onze specifieke situatie

vanaf het 1e contact, vanaf de telefoniste tot aan de adviseur, een goed gevoel. tijdens de gesprekken , maar ook in de begeleiding, kennis van zaken.

Een topervaring vanwege de klantgerichtheid; accuraat dinstbaar en liefdevol!

Ik ben een klant met geen ervaring in hypotheken. René heeft mij op zeer goede en efficiënte wijze begeleidt. Hij gaf de juiste informatie en zijn advies sloot aan op mijn persoonlijke situatie. Hij stelde mij gerust als het nodig was en hield mij op de hoogte van kleine wijzigingen. Zijn inzet en intentie heb ik als heel dienstbaar ervaren. Ook wil ik graag de telefonische medewerksters en assistenten danken voor de accuraatheid en vriendelijkheid waarmee ik werd behandeld. Na veel geïnformeerd te hebben bij verschillende banken etc. laat ik u weten dat dit een geweldige positieve ervaring is geweest en leeft bij mij de intentie om deze beoordeling als een lofzang te schrijven. Hartelijke groet van Greta

Duidelijk, doeltreffend en de Hypotheker staat er echt voor je.

Ik heb ruim 25 jaar geleden ook een hypotheek gehad van de Hypotheker, en was toen ook al erg tevreden. En nu voor ons nieuw huis wederom gekozen voor hun. Ik was heel erg blij met onze adviseur Elmar, hij heeft echt zijn best gedaan voor ons. De Hypotheker Heerhugowaard Is een heel fijn bedrijf waar je als klant centraal, en op nr.1 staat.

top!! in 1 woord Top!!

vanaf moment van denken aan hypotheek tot aan het tekenen van de hypotheek zeer goed geholpen. ook na het afsluiten bij vragen altijd goed advies en snelle hulp.

Denk mee en geeft een goed advies.

Deskundig, vriendelijk en ontzorgend

Door de heldere en vriendelijke en persoonlijke begeleiding van Frank, zijn we zorgeloos door het hele traject gegaan. Binnen enkele weken was alles rond!

Fijne, betrokken en deskundige mensen

Wij hebben goede ervaring met de Hypotheker Heerhugowaard. Ze staan altijd voor ons klaar en vragen worden snel beantwoordt en uitgezocht.

Een begeleiding met rust en deskundigheid, vertrouwen

René. Heeft ons in het traject met de informatie de aanvraag van onze hypotheek uitstekend geholpen en ons steeds op de hoogte gehouden van de ontwikkelen tijdens het gehele traject. Geen vraag was te veel voor hem, top

Beste Lou, Dank voor deze mooie beoordeling. Geeft een extra dimensie aan het vak. Groet, Rene

Fantastisch

Vanaf het begin heel vriendelijk,goede uitleg,is echt doorgegaan totdat het lukte.goed contact via mail,telefoon en op kantoor.voor ons was hij geweldig,helemaal top.

Beste Monique en Raymond, Dank voor de mooie review. Het was even een uitdaging met de nodige hobbels, maar het eindresultaat telt en dat is superfijn. Groet, Rene

Uitstekend onafhankelijk hypotheek advies op maat

Recent hebben we een nieuwe woning gekocht, waarbij we ook nu weer de hypotheek offerte hebben laten uitwerken door De Hypotheker Heerhugowaard olv team Mano Lema Vigo. Was weer super goed geregeld, zeer klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit, vakspecialist met onafhankelijke keuze uit diverse aanbieders en als resultaat een hypotheek offerte op maat met een zeer scherpe hypotheekrente en overige condities, waar we helemaal blij mee zijn en voor ons een hele zorg minder, top gedaan

Klantgerichte dienstverlening

Het verloop van de omzetting van mijn hypotheek met woekerpolis naar een hypotheekproduct dat perfect aansluit op mijn huidige situatie en toekomst is heel soepel verlopen. Erg prettig persoonlijk contact. Adviseuse zit er echt voor de klant.

Erg goed,

Goed geholpen door de adviseur en overige medewerkers van de Hypotheker. Alles werdt uitgelegd in duidelijke taal, ook werden onze vragen goed beantwoord. Enige nadeel zijn de automatisch gegenereerde e-mails, de informatie in deze is erg summier, waardoor dit juist onduidelijkheid schept.

Het contact met Petra Heimel liep heel prettig!! Ze is erg behulpzaam, reageerde snel en duidelijk en heeft ons goed geholpen.

We hebben een zeer positieve ervaring met de deskundigheid van Petra. Ze heeft ons altijd met veel enthousiasme begeleid en geadviseerd.

Kundig advies gegeven door een vakbekwame medewerker die gericht was op service en zich echt verdiepte in de mensen met bijhorende wensen en eisen

Prima contact gehad met Petra Heimel en haar assistente. Petra heeft echt de tijd genomen om ons ingewikkelde dossier uit te zoeken en in meerdere prettige gesprekken toe te lichten.

Prettige manier van benadering door onze adviseur Petra Heimel. We konden altijd met vragen terecht, snelle en zorgvuldige werker, duidelijke info, goede uitleg.We hebben het gevoel dat zij er alles aan deed om het voor ons gunstig te laten verlopen. (Deze recentie ALLEEN gebruiken voor interne zaken, geen tekst hieruit elders plaatsen!!)

Zeer betrokken personeel, niet alleen je eigen hypotheekadviseur die niet opgeeft maar ook de assistentes. Kon mij geen betere eerste ervaring met een hypotheekadviseur wensen.

Zeer duidelijke uitleg over wat er mogelijk is. Brengt ons volledig en helder op de hoogte van wat geregeld moet worden. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Laagdrempelig te benaderen voor vragen of bij onduidelijkheden.

geduldig, vriendelijk klantgericht Ben erg blij met de mensen die mij te woord hebben gestaan, tekst en uitleg hebben gegeven over van alles mbt hypotheken lijfrentes, afhandelingen etc. zodat mijn stress en ongeloof over lopende zaken werd omgezet in rust. Super cooperatief

We zijn erg tevreden met de begeleiding van Petra die wij hebben gekregen, en nog steeds krijgen, tijdens de aanvraag van onze hypotheek van ons eerste koophuis. We hebben duidelijke uitleg gekregen en kunnen altijd met vragen bij Petra terecht indien iets toch nog onduidelijk is. Dankjewel hiervoor!

Hoi Wendy en Kevin, dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Zoals al gezegd, op naar een voorspoedige bouw van jullie droomhuis! Petra.

Toen ik de hypotheker voor het eerst belde, was ik enorm van streek door het overlijden van mijn partner. De mevrouw aan de telefoon heeft mij direct doorverwezen naar Petra, mijn contactpersoon voor de verdere afhandeling. Petra was heel meelevend en gaf mij gelijk het goede advies. Na haar advies te hebben opgevolgd ben ik bij Petra terug gekomen en hebben we hypotheekaanvraag in gang gezet. De samenwerking met de assistente en Petra verliep heel nauwkeurig en vlot. Ik ben hen allen erg dankbaar voor hun hulp en medeleven. Ondertussen de hypotheek binnen!

Hoi Joyce, ook namens Carla dank je wel voor je mooie beoordeling. We hebben je met veel plezier geholpen. Op naar een goed 2018! Petra

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.