Goed.

Naar anderen toe aan te bevelen.

Het was goed, rustig, duidelijk, flexibel en passend.

Van tevoren wist ik niks van hypotheken en hoe dat te regelen. Het team van de Hypotheker in Groningen heeft de tijd genomen om ons duidelijke uitleg te geven, en om na te denken over wat er bij ons past. We hebben het proces als prettig ervaren en in het contact waren ze vriendelijk, flexibel en werd er aangesloten op ons. We zijn erg blij met de mensen daar en willen ze graag bedanken.

Top geholpen

Wij zijn erg goed geholpen door Bert van de Hypotheker in Groningen. Bert heeft ons goed geadviseerd en alles duidelijk uitgelegd. Ook wordt er goed meegedacht met de klant. Absoluut een aanrader!

Menselijk

Goed advies op maat

Uitstekend geholpen!

Vriendelijke ontvangst, uitgebreide informatie over de mogelijkheden. Duidelijk verhaal met de opties. Goede steun bij het online invullen, downloaden van papieren. Dit was veelal telefonisch. Fijn dat dit zo kon want het viel soms niet mee om het via internet allemaal rond te breien. Het zal duidelijk zijn dat we zeer tevreden zijn!!!

Ook als starter stressvrij een huis kopen

We zijn ontzettend tevreden met de service van de Hypotheker. We hebben een uitgebreid pakket genomen, waarbij je stap voor stap begeleid wordt. Dat betekent dat je je heel zeker en veilig voelt als je het hele koopproces van je eerste huis ingaat en dat is precies wat we nodig hadden. Onze afspraken met de adviseur waren altijd heel prettig en uitgebreid en ook via de mail krijg je snel antwoord op iedere vraag.

In de basis goed

Een goed eerste gesprek gehad! Daarna had de communicatie strakker gekund, door stilte wisten we niet wat de status was, echter ze waren wel druk bezig voor ons :-). Vervolgens is alles vlot verlopen en hebben ze het echt keurig geregeld!! We zouden achteraf nog een berekening krijgen over een andere financiële kwestie, helaas daar niets meer over gehoord.

Fijne begeleiding en persoonlijke benadering

Fijne begeleiding en tijd voor gesprekken en vragen met betrekking tot aankoop van eerste koopwoning!

Uitstekend geadviseerd, goede gesprekken gevoerd. Kan niet anders zeggen dan dat de Hypotheker mijn koopervaring prima begeleid heeft.

Zeer slecht advies had het zelf vele malen beter gedaan

Zeer slecht advies gekregen, geldklopperij, als ik geen zeer goede verstand van zaken had gehad dan had dit mijn 20.000 euro gekost!!! Ik heb dit bij mijn contactpersoon aangegeven maar die deed dit af als een “incident” Een ieder die mij vraagt geef ik advies om zeker niet met jullie in zee te gaan, excuus heb ik nooit gekregen, ben hier nog behoorlijk kwaad over.

Ben teleurgesteld in de service van de Hypotheker.

Na twee plezierige gesprekken heb ik de opdracht gegeven om te zoeken naar een goede mogelijkheid voor het oversluiten van mijn hypotheek en het verkrijgen van een bouwdepot. Daarna kwam mijn zaak kennelijk onderaan de prioriteitenlijst te staan. In plaats van de beloofde 2 maanden duurde het ruim een half jaar, voordat de zaak rond was. Op gemailde vragen kreeg ik vaak onvolledig antwoord en diverse keren moest ik achter dingen aan bellen. Hoewel mijn verzekerd was dat de kosten voor de notaris bij het geheel inbegrepen zouden zijn, bleek ik die zelf te moeten betalen. Over de kosten van bemiddeling is niet gesproken. Dus ik ging ervan uit, dat die door de hypotheekverlener betaald zouden worden. Pas toen ik de stukken van de notaris kreeg, bleek dat niet het geval te zijn. Nadat alles was afgerond, heb ik per email verzorgd om documenten die nog bij de Hypotheker lagen terug te sturen. Na ruim een maand kreeg ik de reactie, dat dat zou gebeuren, als er niet meer thuis gewerkt hoefde te worden. Tenslotte vond ik het op mijn leeftijd onplezierig om automatisch getutoyeerd te worden. Dat is overigens goed opgepikt door de mensen met wie ik contact had. Al met al een reden om niet meer met de Hypotheker in zee te gaan.

Doet wat het beloofd.

Goed deskundig advies, adequaat reageren op vragen. Luistert en handelt naar onze wensen en de daarbij behorende (on)mogelijkheden.

Very nice and professional advisor

Moest even wachten om een afspraak te maken, maar het gesprek zelf was uitstekend. Veel ruimte voor overleg en aandacht voor de persoonlijke situatie en beleving. Absolute aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nog maar 1gesprek gehad

zeer goed en uitgebreid voorgelicht door Bert Masson. We gaan hier zeker onze hypotheek afsluiten als we een ander huis gaan kopen.

Westerhaven 9 9718 AV Groningen

Over de Hypotheker