Goede en snel een advies en vriendelijk.

goede uitleg over hypotheken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben teleurgesteld in de hypothekeer omdat ze naar mijn gevoel wel heel snel met een negatief advies. Ik heb het gevoel dat er even naar wat relatie's is gebeld. Men heeft niet echt zijn best gedaan om te kijken of er maatwerk gedaan kan worden. En zo word het rapportcijfer voor een positieve adviseur toch een laag cijfer.

Zoals al in jullie vragenlijst weergegeven, zijn wij zeer tevreden over ons 1e gesprek bij de Hypoteker in Gouda! Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen in een ca. 2 uur durend gesprek. Bij andere hypotheekbanken sta je meestal na 1 uur al weer op straat! Waarschijnlijk volgende week ons 2e gesprek, hopelijk zijn wij daarover ook zeer tevreden en komt er een hypotheek uitrollen die passend is voor onze huidige en toekomstige situatie.

Prettig adviesgesprek gehad, nuttige informatie ontvangen.

Via mijn broer bij jullie terecht gekomen aangezien hij goede ervaring heeft. Wij ervaren nu het zelfde.

Ter zake kundig en in hoge mate bereid te helpen!

Informatief gesprek gehad over aflossing huidige hypotheek en mogelijkheden voor lenen voor eventueel nieuw huis. Het gesprek was zeker verhelderend.

Een prettig, ter zake kundig en soms humoristisch gesprek. Er is voor ons veel verduidelijkt.

De heer die ons hielp nam erg de tijd om al onze vragen aan te horen en goed en uitgebreid te beantwoorden. Het was een leuk en leerzaam gesprek wat zeker een gevolg krijgt.

Agnietenstraat 46 2801 HX Gouda

0182-547 400