Gewoon een goed advies

Voorlichting, advies.

Goede uit leg .over hypotheek en wat er bij komt kijken.

Zeer vriendelijk en vakkundig tot volle tevredenheid te woord gestaan. Pas echter op met de genoemde tarieven vermeld op de website, dit klopt niet!

afspraak kon op korte termijn. duidelijk antwoord op mijn vragen engoede uitleg van mijn mogelijkheden.

Duidelijke uitleg. Denkt mee wat het beste is voor het gezin. Als je vragen steld krijg je ook een heel duidelijk antwoord. Erg fijn gesprek raad het andere mensen ook echt aan om daar naar toe te gaan.

Eerste indruk goed. Mede door geldverstrekker argenta er zelf achter aan moeten zitten, omdat dingen langer op zich lieten wachten. Uiteindelijk door adviseur ben den ouden goed opgelost en alles uiteindelijk nog net op tijd gereed gekomen.

Deskundig advies gekregen en ook vervolg: ondersteuning en afwikkeling zeer adquaat. Mits zelf snel de gevraagde documenten aangeleverd en actieve betrokkenheid is ook snel resultaat bereikt

Klant staat centraal en dat voel je ook.

Fantastisch geholpen door vriendelijke mensen !

een jarenlange ervaring. altijd nuchter, praktisch en helder

Banneweg 8 4205 KX Gorinchem

0183-610 310