Goed advies

Stefan en zijn team hebben ons goed geadviseerd en begeleid met onze nieuwe hypotheek.

Zeer goede dienstverlening

Bryan Pathuis is een vriendelijke hypotheekadviseur die alles goed uitlegt en de tijd neemt. De vragen die ik had zijn allemaal duidelijk beantwoord. Uiteindelijk een goed advies gekregen en een hypotheek afgesloten.

Duidelijke en vlotte hulp bij de hypotheek

Duidelijke, vlotte en vriendelijke hulp bij het zoeken naar de beste hypotheek voor onze situatie. Wij willen ook de belastingaangifte door Stefan Sterke laten verzorgen. Al eerder ook goede ervaring met De Hypotheker Purmerend.

Juiste mensen op de juiste plek.

Altijd goede ervaringen bij de hypotheker. Naast dat dit de tweede keer is dat we een hypotheek hebben verkregen met hun hulp laten we hier ook altijd onze belasting invullen. Het contact is snel en de mensen vriendelijk. Beveel de hypotheker Emmen zeker aan als men hulp zoekt bij de financiën en het verkrijgen van een hypotheek.

Een plezierige en ontzorgende ervaring.

Wij kopen voor het eerst een huis. In eerste instantie wilden we meerdere gesprekken gaan doen bij verschillende hypotheekverstrekkers, maar bij het eerste gesprek werd ons wel duidelijk om het gewoon bij de hypotheker te gaan regelen. Dit kwam door het duidelijke kennismakingsgesprek. Het was fijn om de hypotheekgedeelte uit handen te kunnen geven, maar ook dat er iemand meedacht aan opties die voor ons gunstig zouden zijn. Het was prettig dat de hypotheekadviseur flexibel was in tijden, dit maakte het voor ons ook makkelijker om samen op gesprek te komen.

Heel prettig

Goede uitleg gehad. Service is prima.

Duidelijk en snel! Mooie hypotheek voor een mooi huis.

Top geholpen!

Wij zijn door Stefan super ontvangen! De rust en duidelijke uitleg was erg fijn, aangezien er zoveel bij komt kijken. Met alle vragen kan je bij hem terecht. Alles wordt voor je geregeld wat in een spannende tijd wat veel rust biedt. M.a.w. Enorm tevreden over de duidelijke,snelle en vooral fijne samenwerking met Stefan.

Zeer goed geholpen.

Voor ondernemers sowieso één van de beste adviseurs.

Snel en goed geregeld

Hele fijne ervaring. De financiering was binnen een paar weken al rond zodat ik ruim voor de Kerst mijn nieuwe woning in kon. De adviseur was deskundig, aardig, dacht mee en nam alle tijd.

Bijzonder goede dienstverlening!!!

Klantvriendelijk en zeer deskundig, niets is teveel!!

Top werk geleverd

omdat het echte doorzetters zijn!!!

Duidelijk vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Onze ervaring is dat er goed geluisterd word wat de wensen zijn. Er is ook gekeken wat voor ons het gunstigs is wat betreft het vastzetten van de rente.

Goede kennis. Denkt mee met de klant. Goed en duidelijk advies. Zeer tevreden.

Goed afvies

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben een (vreemd) gesprek gehad met dhr. Sterken. Hij heeft ons onjuist geïnformeerd waardoor we met een schrikbeeld weer zijn vertrokken. Echter bij een andere Hypotheekadviseur in Emmen was ons probleem binnen enkele weken opgelost. Hulde voor deze adviseur.

Vervelend dat u het gesprek op deze manier heeft ervaren, wij hebben u met de beste intenties willen helpen met een oplossing voor uw vraagstuk. We nemen dit mee als leerpunt en we willen u bedanken voor deze feedback. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen we dit graag.

Een goede uitleg over mijn situatie

goede uileg goede adviezen

Heel uitgebreide en duidelijke uitleg. Zeer behulpzaam en er wordt goed meegedacht. Heel goede service en zeer kundige medewerkers.

moest met spoed,alles binnen1 week geregeld

Adviseur nam de tijd, luisterde goed en legde alles goed uit

Zeer uitgebreid en direct. Je gaat weg met een gedegen en onderbouwd advies. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over zowel de mogelijkheden als de financiële consequenties.

Tot op heden is mijn ervaring zeer positief. Goede duidelijke adviezen en er wordt meegedacht met de klant!

HEEL GEINTRESSEERD EN DENK OOK MEE MET DE KLANT EN GEEFT DUIDELIJK DE MOGELIJK HEDEN AAN

Over de Hypotheker