Chappo

Perfect!

De positieve insteek, de duidelijkheid, de eerlijke antwoorden en de extra inzet bij een probleemsituatie, hebben ons geholpen bij het bereiken van onze droomwens. We zijn super tevreden.

Goed advies

Goed advies mbt hypotheek

goed en vriendelijk en behulpzaam geholpen

Deskundig, behulpzaam, vriendelijk en daadkrachtig

Het regelen van onze hypotheek bleek wat ingewikkelder dan wij van te voren dachten. Maar Bryan liet zich nooit uit het veld slaan en kwam continu weer met goede ideeën en opties, waardoor het uiteindelijk allemaal gelukt is! De communicatie verloopt soepel, hij reageert snel op je vragen en is altijd vriendelijk. Van ons een pluim en reuze bedankt voor alle goede zorgen!

Uitstekende voorlichting en berekening van onze nieuwe hypotheek!

Prima ervaring met Hypotheker in Emmen, met hele team , speciaal Brian Pathuis!

Uiterst vakkundig

... en uitermate vriendelijk, snel, inzichtelijk.

Uitstekend team

De inzet van het team is over de gehele linie uitstekend. Terug koppeling bij verandering of vragen binnen redelijke tijd.

Uitstekende professionele begeleiding met zeer ervaren adviseurs.

Ik heb een goede ervaring met de hypotheker.

Weer goed en snel geregeld

Gewoon goed advies en vlotte afhandeling

vriendelijke en deskundige medewerkers

Altijd bereid om, en deskundige hulp te velenen.

rollercoaster met mooi resultaat

Ik ben goed geadviseerd, zowel tijdens afspraken als ook bij telefonisch contact. Ondanks veel obstakels hebben ze mij altijd goed bijgestaan en op de hoogte gehouden van de stand van zake. Met een mooie hypotheek als resultaat. Bedankt De Hypotheker Emmen

Uiterst prettig, vriendelijk en vakkundig geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek

Goed geadviseerd en geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek Het was alles bij elkaar nog wel een heel proces, maar nu levensloop-bestendig Fijn contact bij al onze vragen en de te zetten stappen

Betrouwbaar, duidelijk, behulpzaam en meedenkend

Ik vind de Hypotheker in Emmen een betrouwbare zaak. Ik vind het fijn dat er goed wordt meegedacht en wanneer je een vraag hebt en die stelt krijg je heel snel een reactie. Ook ben ik erg tevreden over de duidelijke communicatie! Dus mocht iets weer iets moeten regelen qua hypotheek, dan klop ik zeker weer bij de Hypotheker in Emmen aan.

Helemaal super

Wij zijn heel goed geholpen door Bryan Pathuis en Manon. Ze zijn super behulpzaam en vriendelijk en zeer deskundig waardoor wij heel snel alles geregeld hadden. Echt top service!!

Duidelijk advies gekregen

Duidelijke uitleg, laagdrempelig, altijd vriendelijk.

Prima en duidelijk geholpen, wij hadden een goed gevoel.

We hebben enkele vrijblijvende gesprekken gevoerd, niet opdringerig en helder gesprek. Na de gesprekken hadden wij er een goed gevoel aan over gehouden en zijn we gezamenlijk verder gegaan.

Goed deskundig advies

Ik heb een fijn gesprek gehad en ze namen alle zorgen uit mijn handen. Communicatie verliep snel en als er vragen waren kon ik altijd bellen. Ook de vragen over mijn starterslening werden goed beantwoord en opgelost!

Heel goed!!

Word altijd vriendelijk en goed begeleid !Geef dan ook vaak aan kennissen en vrienden dit adres door als ze ook plannen hebben een huis te kopen!!!

Service in de ware welhaast ouderwetse zin des woords!

Al jarenlang praten wij op gezette tijden met Stefan Sterken van De Hypotheker, vestiging Emmen, over onze hypotheek: moet er nog iets gewijzigd? Wat zijn slimme en wijze keuzes en waar moeten we op letten? Steevast worden wij op buitengewoon prettige en professionele wijze geholpen. Zijn adviezen worden steevast voorzien van heldere uitleg een lach en een vleugje humor. Wij verlaten altijd zeer tevreden en met lichte tred het pand, blij als we zijn met deze prettige, professionele non-nonsens adviseur. De provisie die we ooit betaalden voor het afsluiten van de hypotheek hebben we allang weer teruggekregen in zijn adviezen. Jazeker: Stefan als hypotheker!

Goede service en eerlijk advies

Een eerlijk advies en goede begeleiding

Geweldig geadviseerd

De adviseur heeft me geweldig geholpen met het advies. Toen ik wat deprie werd omdat het wat langer ging duren heeft hij mij heel gerust gesteld. Het eind resultaat mag er dan ook zijn en ik ben er heel blij mee.

Goed advies en hulp bij hypootheek aanvraag.

Goede hulp en advies gehad bij de hypotheek aanvraag en afhandeling daarvan.

Goede en snel advies.

Ik ben zzper dus is er een extra stap bij vaststellen van het inkomen. Snel geadviseerd en opgelost. Niet aangegeven dat bij een notaris korting kan worden verkregen wanneer je aangeeft dat je via de Hypotheker komt. Uiteindelijk wel de korting gekregen omdat ik terloops vermelde dat de stukken van de financiering via de Hypotheker werden aangeleverd.

Uitstekend geholpen.

Heb altijd advies gevraagd bij de Hypotheker en wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen door Henk de Boer.

Marktplein 152

7811 BA Emmen