Tijdens ons eerste gesprek werden wij goed ingelicht over de mogelijkheden die er waren. De adviseur stelde ons zeer op ons gemak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit is de derde keer dat ik naar de HYpotheker ben gegaan.

Zeer prettig en open gesprek, snel duidelijkheden en heldere uitleg over de mogelijkheden. Accuraat en zeer pro actief meedenken. Dit geldt voor het hele team van de Hypotheker Drachten, top!

Ik ben hier in Drachten als in Emmen altijd goed geholpen. Dat kan ik van de banken niet altijd zeggen.

Vanaf moment 1 tot nu toe een en al klantgericht. Vriendelijk; terzake kundig; goed en makkelijk bereikbaar

Persoonlijke omgang met deskundig advies. Vragen die in mij op kwamen mailde ik meteen en kreeg spoedig antwoord terug. Of telefonisch of via de mail. Alles is goed toegelicht en meedenken met het oog op mijn situatie.

Goede service en een passend advies.

Vanaf het eerste contact moment heeft onze adviseur Douwe in mogelijkheden gedacht. Ondanks complexiteit toch kans gezien om onze droom waar te maken.

informatief helder prettig

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Wij zijn heel goed geholpen!. Top adviseur K. Bos!

Vind dat dit al blijkt uit voorgaande

Heb het contact als zeer plezierig ervaren. Duidelijk en goed advies en alles word zeer goed uitgelegd.

Eerste gesprek was helder. Gaf goed inzicht in mogelijkheden en onmogelijkheden.

Enkele uitdraaien meegekregen van meerdere berekeningen, verschillende rentetermijnen, andere hoogten van hypotheken enzo. Het kon gewoon. Ik kreeg niet de indruk dat ik teveel vroeg. Ik kon zoveel info krijgen als ik wilde. Er was geen tijdsdruk te voelen van een eventuele volgende afspraak.

we werden heel serieus genomen en hadden ook het gevoel dat er ook alle mogelijkheden werden bekeken. er werd op een ontspannen maar professionele manier met ons omgegaan.

verhelderende uitleg, objectief en uitermate deskundig. Zeker gezien eerdere ervaring met onze eigen adviseur van Ing. Verschil van dag en nacht.

Markt 70 9203 AA Drachten

0512-530 455