Binnen een 1/2 uur wist ik wat de mogelijkheden waren.

Hypotheker UITHOORN is echt TOP! Je word goed geholpen en begeleid. Het personeel is ook super vriendelijk

Fijn dat de adviseur en assistentes mij en mijn dossier goed kennen en als tussenpersoon actief achter lopende zaken aangaan. Zo ook meedenken voor passende oplossingen.

zeer klantvriendelijk, uitleg was super! en het meedenken was ook super! Alles was duidelijk toen we weggingen.

Betrouwbare en correcte behandeling. Deskundig advies en men gaaf de ruimte om alle vragen te stellen.

Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd.

Goed advies, snelle service en zeer klantvriendelijk. Dit was voor mij de eerste hypotheekaanvraag ooit en zowel Kamla als Eric hebben mij op zeer duidelijke wijze alles uitgeleguitgelegd.

i.v.m. aanpassen hypotheek gesprek aangegaan met Hypotheker Uithoorn. Alle vragen werden duidelijk beantwoord en er kwam een maatwerk advies waarin wij ons prima konden vinden. de verdere opvolging ws ook uitstekend, kortom zeer tevreden en aan te bevelen

Over de Hypotheker