Professioneel geholpen op een warme manier

Uitstekende service en advies!

Uitstekende service en advies!

snel en deskundig geholpen

Vanaf het eerste contact een goed gevoel over de organisatie en adviseur. Duidelijk in de communicatie en helder met advies en alternatieve financieringsvoorstellen. Daarnaast heb ik de bereikbaarheid en het direct terug bellen bij vragen als erg goed ervaren.

Goede begeleiding, communicatie en vriendelijk!

Super vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen. Leggen je meerdere hypotheekvormen voor en bespreken de risico's. Je weet uiteindelijk goed waar je aan toe bent. Mocht je iets niet begrijpen zijn ze telefonisch goed bereikbaar. Zelf vind ik een hypotheek regelen een behoorlijke rompslomp maar dit team helpt je daar goed doorheen. Bedankt Leo, Biula en Céline!

Geweldig goed geholpen

Ze zitten er kort op en houden je scherp. Dank jullie wel voor de goede steun die jullie ons hebben geboden. Dit was de 2e keer dat we met jullie te maken hebben omtrent het regelen van ons hypotheek. We zijn super tevreden en komen zeker nog een keer terug. Top team. BEDANKT VOOR ALLES.

Gezellig, down to earth

Fijne adviseur. Super goed geholpen en begreep ons 100%. Dacht mee aan een voor ons passend advies.

Gezellig, down to earth

Behulpzaam en goede communcatie

In het algemeen ben ik tevreden met de geboden dienstverlenging.

Prima advies en uitstekende service

Goed geholpen door vakkundig personeel.

Doortastend en vakkundig

Vanaf het eerste contactmoment is de communicatie uitstekend geweest. Heldere informatie over opties en aanbevelingen zonder daarbij dwingend te zijn. Alle opties bekeken en optimaal benut, wijn zeer tevreden.

Superteam, heel blij

Gedreven, en gaan voor Je door het vuur. Het onmogelijke werd mogelijk .

I am really satisfied with the responsiveness.

My extension for home Loan was very efficiently managed by the team of Hypotheker in Uithoorn, they were very helpful and responsive worth mentioning is Laura and Johan, they helped us with best efforts.

BEST GEDAAN

Tot laatste moment hun best gedaan

Top service!

Van begin tot het eind een goede begeleiding gehad in het zoeken naar een juiste invulling bij het oversluiten van mijn hypotheek. In het traject werd ik ook goed op de hoogte gehouden wat er nog moest gebeuren en wanneer wat te verwachten. Dus uitstekende ervaring met de Hypotheker Uithoorn!

zakelijk met meerdere persoonlijke aspecten

De contacten met de hypotheker verliepen zeer plezierig. Er was altijd een antwoord op mijn vragen en dat door steeds dezelfde persoon.

Betrokken & professioneel

Prettig en ongedwongen contact met de mensen van het kantoor in Uithoorn. Zeer professioneel en duidelijk. Voor ons de 2e keer dat we in contact zijn getreden met de Hypotheker. Alles wordt en is goed geregeld. Zeer tevreden klant dus!

Ze hebben echt een super service, staan je altijd te woord als je vragen hebt en zoeken alles voor je uit wat je vraagt. En je komt niet voor verrassingen te staan achteraf.

In eerste instantie erg slecht.

Een grote nare ervaring met hypotheker uithoorn. Bijna het huis niet kunnen door toedoen van die mensen. Kantoor is gesloten zonder dat we er iets van te horen kregen. Slecht advies. Uiteindelijk is het dossier over genomen door een andere vestiging en toen bleek dat ze niet in het dossier konden weer alles op moeten sturen

Adviseur was niet proactief

Adviseur heeft ons onjuist geïnformeerd over kosten notaris en wat niet proactief in communicatie (zoals ons pas op laatste moment laten weten welke documenten nog aangeleverd moeten worden)

Meedenken en oplossingen aandragen

Hypotheek mogelijkheden

Bij de hypoteker ging alle beter.Goed advies en bemiddeling met de geldverstrekker was formidabel.Vooral toen er een probleempje was (woonbestemming) ging men toch met ons in zee.

Deskundig advies

Heel vriendelijk, ter zake kundig en heel actief in het vinden van een oplossing. Top!

Snel afspraak maken mogelijk. Duidelijke uitleg. Voldoende ruimte om vragen te stellen en indien niet voldoende duidelijk wordt het nogmaals uitgelegd.

Prima service en lekkere koffie ;-)

Marktplein 7

1421AC Uithoorn