zeer goed en snel geholpen

ik ben zeer snel en vakkundig geholpen ,deze mensen denken met je mee ,zeer tevreden

Top, goede info en goed afgehandeld.

Super goed geregeld!

wij hebben al jaren een goed contact met de Hypotheker

goede service en begeleiding, naar een goede hypotheek voor ons nieuwe huis in Dronten.

Kundig, helder en hulpvaardig

Marcel is een hele fijne adviseur die ik iedereen kan aanbevelen. Hij weet exact waar hij het over heeft en weet dit ook zodanig over te brengen dat je bij het weggaan ook begrijpt wat er gezegd en gedaan is. Vragen (ook achteraf) mag en kan altijd en alles wordt netjes geregeld door Marcel en zeker niet te vergeten ook door de dames Melanie & Wendy!!!

Zeer goed advies gekregen.

Deskundigheid en vertrouwen.

Super goed geholpen

Wij hadden totaal geen ervaring in het kopen een huis. En Marcel heeft ons van A tot Z geholpen.. en als we vragen hadden werden die binnen 24 uur beantwoordt.

Snelle en vriendelijke service!

Duidelijk en prettig geholpen door de hypotheker.

Behulpzaam, vriendelijk, en efficient

Snelle en vriendelijke dienstverlening. Prettig contact. Deskundig.

Alles goed geregeld.

Goede communicatie. Duidelijke uitleg. Alles goed geregeld.

Vriendelijk, deskundig, snel

Ik kon snel bij de Hypotheker terecht, en de adviseur dacht goed met me mee en legde alles helder uit. Het hele traject van advies tot hypotheek is erg snel gegaan, dankzij de adviseur, en hun suggestie om Kern Makelaars als aankoopmakelaar in de arm te nemen was ook uitstekend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We hebben al meerdere keren gebeld met een vraag en zouden teruggebeld worden. We horen telkens niks. We zijn nu al een maand bezig met een vraag maar telkens krijgen we te horen dat ze het te druk hebben en worden niet teruggebeld!

Dank voor uw reactie, vervelend om te horen dat u niet bent teruggebeld. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en uw vraag kunnen beantwoorden.

Prima geholpen.

Cees heeft mij goed geholpen bij het begeleiden van de hypotheekaanvragen voor mij, als zelfstandige. Ik ben nog niet zo lang bezig en daarom was het prettig om te merken dat hij mijn vraag en de consequenties ervan goed begreep. Hij heeft een hele goede, fijne en voor mij passende hypotheek geregeld.

mijn eerste gesprek is heel positief geweest en ga zeker nog terug om alles af te handelen

Zeer klantvriendelijk,accuraat en lonend.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Mensen staan midden in de maatschappij, zijn vriendelijk, kundig en effectief!

Wij zijn erg tevreden! Een huis kopen is toch erg spannend. Dankzij De Hypotheker Tilburg centrum is het allemaal perfect verlopen. Deskundige adviseurs en een prettige informele sfeer.

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Er werd alle tijd genomen om alles te bespreken. Jip en Janneke taalgebruik. Fijne mensen die ons als team hebben geholpen.

Ik ben heel tevreden, over de manier waarop ik ben geholpen, en de service die is geleverd. En erg klantvriendelijk.

Super leuke en vriendelijke baliemedewerksters, en mijn adviseur Marcel is echt tof! Superleuke man, kan en weet alles, alles is zo geregeld en goed geregeld. Echt een aanrader!

Degelijke en duidelijke informative waarbij we niet het gevoel kregen dat er iets verkocht moet worden maar we echt goed advise kregen. Onze huidige hypotheek ook via de hypotheker gesloten en die sluit helemaal aan op onze voorkeuren en behoeftes. Top!

Goede en zeer correcte advisering. Steeds goed up te date gehouden van ontwikkelingen en naar mijn mening een goede passende hypotheek met ook nog eens een laag rentepercentage ontvangen. Snelle afronding en tijdig juiste stukken bij de notaris. Reeds eerder een hypotheek via Hypotheker Tilburg genomen. Ook toen dezelfde goede ervaring en nazorg.

Nieuwbouw gekocht en via kennissen bij De Hypotheker terecht gekomen. Rustige en goed luisterende adviseur ; alles wat te maken heeft met een hypotheek voor nieuwbouw is besproken . Erg goede uitleg. De begeleiding door het backoffice was ook perfect . Altijd vriendelijk en een luisterend oor.

Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel

bij de aankoop van mijn nieuwe woning heb ik De Hypotheker Tilburg Centrum gevraagd mijn hypotheek te regelen. Ik ben erg goed en snel geholpen door de medewerkers van De Hypotheker, geen problemen gehad met de aanvraag en ben dan ook een zeer tevreden klant. Ik kan het iedereen aanraden!

Spoorlaan 396 5038CG Tilburg

Over de Hypotheker