uitstekend advies

Op een vriendelijke manier geholpen met het juiste advies Iedere vraag werd beantwoord.

Luid en duidelijk

De uitleg van de nieuwe situatie, vooraf en de definitieve, in een woord perfect.

Onvoldoende

Vanaf het orientatiegesprek ging het allemaal top. Alles was duidelijk uitgelegd. Vervolgens had ik mijn huis gevonden, en ging de process van start. Na 1 week had ik alle documenten ingeleverd en was het afwachten. Daarna kreeg ik netjes het bericht dat ik een bindende offerte heb gekregen met mijn hypotheek, maar tot mijn verbazing werd het daarna heel stil vanuit de Hypotheker. Nadat ik pas om een status update vroeg kreeg ik pas te horen dat de stukken naar de notaris gestuurd waren. Daarop volgend kreeg ik na 1 week de koopovereenkomst van de notaris omdat ik hun gebeld had om de oorsponkelijke datum eerder in te plannen, hierin was de Hypotheker ook in CC'd. Uit de orientatie gesprek werd mij verteld dat de koopovereenkomst nagekeken zal worden of het klopt, maar tot mijn verbazing moest ik de dag voordat ik de koopovereenkomst moest tekenen een bericht sturen naar jullie of het al nagekeken was...daarna was het na 15 minuten meteen nagekeken. En dit was tevens ook het laatste bericht vanuit jullie kant. Voor een starter zoals ik is dit allemaal heel spannend geweest, echter was mijn ervaring met jullie onvoldoende omdat ik constant achter de feiten aan moest gaan, en daarbovenop zijn jullie al niet de goedkoopste.

Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik begrijp dat het niet zozeer zit in het adviseren en het bemiddelen zelf, het verkrijgen van de hypotheek, maar meer in de communicatie er om heen. Of beter gezegd, het gebrek aan communicatie zoals je het ervaren hebt. Goed dat je hier kritisch op bent en het ook laat weten. Het is namelijk niet hoe onze werkwijze is en behoort te zijn en hoe onze processen normaal gesproken lopen. We gaan dit alles dan ook grondig evalueren. We nodigen je ook van harte uit om je verhaal en ongenoegen bij ons te uiten. Hopelijk kun je het dan op een fijnere manier afsluiten en gaan genieten van je huis. Groet, Alexander Oosterling Bedrijfsleider

Betrouwbaar, vakkundig en duidelijk

Vanaf het begin krijg je een vertrouwd gevoel hoe de mensen met je omgaan en kennis van zaken hebben. Afspraken worden nagekomen en in de communicatie is alles begrijpelijk.

Bedankt voor de mooie woorden!

Correct en vakkundig geholpen

Ze was goed voorbereid. Als je een vraag had,werd er goed geluisterd en het antwoord was goed onderbouwd.

Perfect advies, op maat gesneden!

Erg goed, vakkundig en snel geholpen. Een hypotheek gekregen die perfect aansloot op m’n wensen!

Uitstekend advies

Ik heb onlangs een nieuwe hypotheek afgesloten bij de Alexander Oosterling van De Hypotheker. Zeer deskundig, snel, professioneel en prettig. Hij heeft voor mij de perfecte hypotheek gevonden met lage maandlasten maar ook maximale ruimte om mijn verbouwingsactiviteiten te financieren. Erg tevreden en zou zo weer bij hem langsgaan.

Goede en duidelijke begeleiding!

De hulp bij het afsluiten van onze hypotheek was uitstekend! Opties en mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd (zo vaak als we wilden) en besproken. Ook telefonisch altijd de mogelijkheid gehad om vragen te stellen. Kortom we zijn supergoed begeleid door Kim. Top!!!

Fantastische service en persoonlijke aandacht!

Het gehele traject zijn wij heel goed geholpen en begeleid. Onze wensen en eisen werden gerespecteerd. Aan persoonlijke aandacht ontbreekt het niet!

Prima.

Ze namen alle tijd voor je. Vakkundig en goed.

Op advies van mijn vriendin heb ik mijn hypotheek afgesloten bij de hypotheker. Zij heeft haar hypotheek daar ook afgesloten. Wat mij erg beviel was de duidelijkheid in hoe te handelen tijdens het hele proces. Ook de vragen die ik had of dat nu telefonisch was of via de mail werden zeer goed beantwoord en vooral snel!!! Dus bij deze wil ik de de hypotheker Dordrecht Stadspolders dan ook bedanken. Met vriendelijke groet, Anko van der Weg.

Uitstekend en absolute aanrader, kundig!

Eerste samenwerking was in 2011/2012 met onze verhuizing van Papendrecht naar Laren. Nu in 2019/2020 hebben Alexander en zijn medewerkers ons wederom uitstekend geholpen met onze verhuizing binnen Laren. To the point!

top

kan altijd terecht.

Fijne medewerkers die je overal mee helpen

De medewerkster rachel heeft me geweldig geholpen een gouden personeelslid

Goede duidelijke service

Heel goed geadviseerd en geholpen met het verkrijgen van een goed passende hypotheek door mijn adviseur en haar assistent. Een goede hypotheek met voor mij goede maandlast en voorwaarden. Het was mijn eerste hypotkeek en daar nam mijn adviseur rustig de tijd voor en legde het duidelijk uit. Niet alleen voor op dat moment, maar ook de voor en nadelen/consequenties op langere termijn. Geen spijt van gehad. Bedankt.

Heel erg fijn dat we na zoveel jaren nog steeds dezelfde hypotheekadviseur hebben. Prettige duidelijke uitleg. Zodra het aan de orde komt om een andere hypotheek of andere constructie te nemen komen we ZEKER terug!

Zeer prettige ervaring met als kernopmerking:"duidelijkheid" .

ABNAMRO verwees ons naar de HYPOTHEKER. Dit omdat zijzelf géén CPO projecten accepteerden. Wij zijn de eerste klanten die zij (nu wel) accepteren met ons "zelfbouwproject" op de "Stadswerven".

Belde om 13.00, konden om 14.00 terecht. Onze gegevens stonden nog netjes in het systeem. Desondank het kort dag was nam ze echt de tijd voor ons!! Bedankt en hopelijk tot ziens.

Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn! We zien jullie graag terug.

De medewerker was zeer duidelijk in zijn uitleg.

Kim Tol heeft ons als onze hypotheek adviseur op een zeer professionele manier door het doolhof van geld aanbieders geleid , ze heeft ons zeer geholpen nadat wij ons hypotheek profiel hadden ingevuld de meest beste keuze te kunnen maken .

Adviseur neemt de tijd, legt duidelijk uit en is eerlijk.

Zeer professionele en efficiënte begeleiding.

Zeer deskundig, vriendelijk en snel!!!

Fijne, duidelijke uitleg en advies op maat!

Over de Hypotheker