Zeer vriendelijk en informatief gesprek gehad. Dingen zoals de opbouw van verschillende hypotheken waren helder na het gesprek

vriendelijk ontvangst en de tijd om alles uitteleggen waar we voor kwamen en de vragen die we stelden werden goed en makkelijk uitgelegd en er werd tijd voor genomen.

Goed geholpen en deskundig advies.

Ik ben door mijn adviseur op een sublieme, vriendelijke en persoonlijke en geholpen. Van hem straalde menselijkheid uit.Mijn dossier was er niet een van direct winstgevende aard. Desondanks werden mijn belangen zorgvuldig en rustig behartigd. Lof alom.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nauwelijks eigen initiatief, met name door Danielle zelfs geen actie op ons aandringen. Zaken als de noodzaak van een Vereniging van Eigenaren zijn niet opgepikt. Zonder onze eigen kritische blik, was het niet gelukt het huis te kopen.

Ik vond alle medewerkers vriendelijk en betrokken. Er is mij een hele duidelijke uitleg gegeven over mijn mogelijkheden en daarbij werd veel moeite gedaan het mij echt te laten begrijpen. Actiepunten werden snel opgepakt en alles is heel goed geregeld.

professioneel, doelgericht, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Naar ons gevoel zijn wij goed en deskundig geholpen.

Ik ben snel en goed geholpen.

Op een vriendelijke, niet puur zakelijke manier, heeft de hypotheker ons geholpen bij onze hypotheekaanvraag. Vooral de interactieve wijze van werken sprak ons erg aan.

klantvriendelijk, goede uitleg, doelgericht.

Er werd rustig alle mogelijkheden besproken. Tot nu toe tevreden

Heel tevreden! Wij zijn geholpen door Jeroen. Vanaf de eerste afspraak waarin we kwamen voor informatie tot aan het hele kooptraject en zelfs daarna heel fijn geholpen. Zowel telefonisch als via email kun je altijd terecht met je vragen.

duidelijk & verhelderend gesprek

Werd met oog op het hart geholpen door mijn adviseur! !!! Beter dan dat kun je nergens anders vinden.

Voor 70plussers is het afsluiten van een hypotheek een spannende, onzekere onderneming. Met de deskundige en geduldige hulp krijg je stap voor stap begeleiding en steun. Je moet ook veel zelf doen maar alles wordt gecontroleerd en op tijd door gegeven. Dat geeft rust en zekerheid. En maakt alles overzichtelijk. Het is prettig dat vooraf je wensen en mogelijkheden aan kan geven zodat er wordt gezocht naar een hypotheek die bij je huidige leefstijl en bij je toekomst past. Wij waren verrast dat wij op onze leeftijd (73/70) nog een aantrekkelijke hypotheek konden afsluiten en verbaasd door de snelheid waarmee alles is afgehandeld.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.