Snel, duidelijk, en tevreden!

In een markt zoals deze was ik als alleenstaande koper erg pessimistisch over het vinden van een woning. Maar door het snelle reageren en goed actie ondernemen van mijn hypotheek adviseur Annelies Bol en haat collega's zoals Sharon en Britt is het me na maar een maandje zoeken wel gelukt! Ze denken aan elk detail en laten het proces zo soepel mogelijk verlopen. Erg tevreden over de service en zal ze zeker de volgende keer ook gebruiken.

Annelies Bol is een hele goede en kundige adviseur. Ze weet heel goed waarover ze praat en luisterd goed naar de wensen van de klant.

Top gedaan, altijd behulpzaam en vriendelijk, betrokken.

Niets was teveel, steeds zeer vriendelijk geholpen, er werd altijd snel en adequaat gereageerd op vragen en/of problemen. Erg leuk ook om een felicitatiekaart te krijgen op het nieuwe adres.

Vriendelijk personeel aan de balie zit een vrolijke medewerkster die je je vriendelijk ontvang medewerkers zijn professioneel geven je een duidelijk advies en denken met je mee

very good advisory

I have found de hypotheker very good and supportive during the process of buying my home.

Helemaal top

Vriendelijke hypotheekadviseur, hele snelle reacties steeds, kundig advies, en deed goed haar best om alles zo snel mogelijk voor me te regelen.

Goed begeleidt en geholpen

Wij zijn heel fijn geholpen en begeleidt tijdens het kopen van ons huis. Alles werd prima uitgelegd en we konden altijd bellen en langskomen als we vragen hadden.

super

zeer goed de heer Nabbe probeerde alles goed uit te leggen en beet zich in de zaak vast tot het lukte ook had ik het al opgegeven

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en gedetailleerd. Vriendelijk personeel.

uitstekend mensen

Ze hebben mij heel erg goed geholpen en ze zijn verndelijke mensen

Geduldig en staan altijd klaar

We zijn enorm goed geholpen om de hypotheek te krijgen die nodig was. Veel geduld en het geven van advies, doorzetten na een tegenvaller. We zijn de dames en hypotheek adviseur Annelies Bol dankbaar voor het doorzetten en het rond krijgen van onze hypotheek. Geweldig!

Top service. Alle wordt geregeld en zijn allemaal super vriendelijk.

Alles is prima en vlot geregeld.

De hypotheker kon zich goed inleven in mijn situatie. Vervolgens kwam zij met een goed advies. De afhandeling was correct en professioneel, maar ook vriendelijk en gezellig.

Goed advies en duidelijke uitleg

Altijd prettige communicatie gehad en goed advies gekregen. En geruststelling over mn financies.

Totaal Plaatje Klopte Gewoon

Zeer deskundig. Gaan tot het uiterste (in de onderhandeling met verkoper). Zeer meedenkend en klantvriendelijk (de koffie/thee) staat altijd klaar.

Deskundigheid

Dankzij de deskundigheid en inzet van Fons Nabbe is onze hypotheekaanvraag gelukt. Daar waar andere hypotheekadviseurs ons niet konden/wilde helpen en deuren voor ons dicht gingen, ging bij De Hypotheker Dordrecht Centrum de deur wel open. Er werd naar de persoonlijke situatie geluisterd en gekeken. Onze wens/droom is in vervulling gegaan met het kopen van ons nieuwe huis.

Uitstekende service!

Wij zijn bij de koop van onze eerste woning ontzettend goed geholpen door De Hypotheker. We hebben goed advies gekregen en er werd met ons meegedacht. Er was voldoende ruimte voor vragen en onze adviseur zorgde er voor dat wij alles goed begrepen. We zijn meer dan tevreden en kunnen het iedereen aanraden om De Hypotheker in te schakelen!

doortastend advies en begeleiding

wij kregen een duidelijk advies over onze mogelijkheden en te volgen strategie bij de aankoop van ons huis. Vervolgens een goede begeleiding bij de aanvraag van de hypotheek en het aanleveren van de benodigde documenten.

Onbetrouwbaar

De standaard zaken en een hypotheek afsluiten gingen redelijk. Echter werden in het gehele traject afspraken niet nagekomen door de adviseur en moest je telkens zelf overal achteraan gaan. Bij het afsluiten van extra zaken wordt beloofd het voor je op te pakken en een termijn gegeven. Vervolgens bel en mail je voor de status en wordt je niet terug gebeld en krijg je geen reactie. De assistente probeert je vervolgens af te wimpelen en je kan niemand meer bereiken. Hiermee worden deadlines verstreken en ben je veel geld kwijt en het kost je veel stress. Daarnaast is het niet klantvriendelijk om de afspraken niet na te komen en je uit de weg te gaan. De Hypotheker Dordrecht wordt voortaan bij iedereen afgeraden door mij! Als je geld je lief is, ga geen zaken doen met ze!!

Heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden, echt maatwerk voor mijn situatie!

Snelle en kundige inventarisatie van bestaande situatie om tot een goed passende nieuwe financiering te komen.

Bar slecht!

Dit kantoor is zeer onprofessioneel. Zowel de eigenaar als de medewerkers. Zij hebben onvoldoende kennis van zaken en adviseren je onjuist of niet. Vervolgens sturen zij wel de rekening voor de z.g.n. 'advies'- en 'bemiddelingskosten'. Tevens worden klachten niet opgepakt zoals je zou verwachten van een degelijk kantoor. Kortom, ben je in Dordrecht op zoek naar een hypotheekadviseur, loop dit kantoor dan voorbij, als je niet in de financiële problemen wilt komen! Zolang zij inkomen binnen krijgen is hen niks te gek!

Adviseur redelijk maar alle partners/medewerkers slecht.

Adviseur redelijk maar wel sturend en niet volledig. Component tijd wordt gebruikt om keuzes beperkt te houden. Tarief is niet besproken. ABC aankoopbemiddeling is zeer slecht. Bankgarantie was vergeten en dus niet geregeld. Jammer.

Mijn ervaring in één woord, indrukwekkend.

Sinds half 1999 ben ik klant van deze Hypotheker. Met hen al heel veel soorten zaken geregeld, verschillende hypotheken of bijstellingen van hypotheken, financieel advies, invullen belastingaangiften, enz. Bij de laatste zaak een nieuwe hypotheek regelen, kwam zeer plotseling een verandering in de persoonlijke situatie door het overlijden van mijn man. Met alle geduld en alle betrokkenheid, ook alle professionaliteit die maar te wensen is in een dergelijke situatie, ben ik bijgestaan. Dit noem ik ethisch hoogwaardig ondernemerschap. De Hypotheker Dordrecht Centrum is dan ook een onderneming waar je zaken in professionele en betrouwbare handen zijn. In vóór- én tegenspoed.

Goed advies passend bij onze wensen en keuzes

Nadat we onverwacht snel een andere woning hadden gekocht konden we een dag later terecht bij de Hypotheker Dordrecht. Wederom hebben we goed advies gekregen voor onze hypotheek. Er werd goed aandacht besteed aan onze persoonlijke wensen.

rustig goede uitleg ook nog ouderwets papier. ook bij door vragen weer goede uitleg.

Over de Hypotheker