Top service!

Dieter en Susanne hebben alles top geregeld. Voor alle vragen is de tijd genomen en gaven zeer duidelijk advies! Deze mensen zijn goud waard.

Het adviesgesprek was goed, helaas het aanvragen van de hypotheek verliep erg stroef.

Dieter heeft ons goed en duidelijk begeleid het adviesgesprek, stap voor stap werden onze hypotheek duidelijk. Het was gericht op onze behoeften en mogelijkheden. Helaas ging het daarna mis, met het aanvragen van de hypotheek. De backoffice van De Hypotheker Deventer kwamen hun afspraken niet na, wij moesten constant alles controleren, de eerste deadline werd daardoor niet behaald en dat zorgde voor extra stress. Gelukkig werd de tweede deadline wel behaald door tussenkomst van Dieter.

Goede keus

Ik heb eerder ervaring met de Hypotheker in het verleden in een andere woonplaats. Dit keer ben ik geholpen door het kantoor in Deventer. Vanaf de kennismakingsgesprek tot en met het verkrijgen van de hypotheek is alles op rolletjes gelopen. Informatie en Communicatie zijn heel duidelijk. Goed contact met de medewerkers van het kantoor.

Vaste klant bij de Hypotheker

Altijd een goed, eerlijk en helder advies. Een goed product voor een goede prijs maar dus ook echt een persoonlijk toekomst advies. Ik vind de prijs voor het advies wel hoog maar omdat wij vaste klant zijn ligt ons vertrouwen ook heel hoog. Toch maar wederom gekozen voor De Hypotheker

Goed persoonlijk advies

Wij hebben de contacten met de Hypotheker (zowel per mail als telefonisch) als erg prettig ervaren. Er werd goed gekeken naar onze persoonlijke situatie en we hebben met het advies een mooi huis aan kunnen kopen.

Duidelijke, tijdige, professionele, ondersteuning van hypotheek adviseur Laurens. Overige medewerkers prima, m'n.Susanne top!

Voor hypotheekadvies in Deventer ga zeker langs de Hypotheker

Ik ben van begin tot het eind van het traject goed geïnformeerd en begeleid door adviseur John van der Lee, maar ook door Susanne Koolhof bij de administratieve afhandeling van het proces. Het was even buffelen voor hen om net voor Pasen 2020 alles in kannen en kruiken te krijgen. Resultaat is dat ik eind juni de nieuwe eigenaar ben van een mooie woning in Keizerslanden, Deventer.

Deskundig en meedenkend

Zeer goed advies, behulpzaam, altijd beschikbaar voor vragen en goed luisteren naar onze wensen.

Goede hulp en duidelijke uitleg

Dieter dacht goed met ons mee, niet in problemen maar in oplossingen. Hierdoor hebben we onze hypotheek kunnen oversluiten voor een mooie rente vast periode.

Goede hulp en duidelijke uitleg

Goede hulp gekregen van Dieter. Denkt mee en zorgt dat alles netjes op tijd geregeld is. Ook heel prettig en fijn contact gehad met Nienke.

Uitstekend advies

Snelle service, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel

Duidelijk verhaal

Snel geregeld.

luisterd oor

prettige gesprekken met een duidelijke uitleg

Goed en snel geregeld

Ivm een nieuwe woning hebben we de hypotheek laten berekenen en afgesloten. Laurens en collega's hebben ons zeer goed en snel hier mee geholpen.

Alles super en snel geregeld!

Fijn contact met Dieter!

Geweldig goed!

Coaching als voorbereiding op hypotheek gesprek was goed. De benodigde documenten (en dat zijn er veel) aan de hand van een goede checklist digitaal aangeleverd. De adviseur / Het team toont interesse en kent zo de persoonlijke omstandigheden en houdt daarmee rekening. Zijn eerlijk over de noodzaak tot afnemen van andere finan. producten. E mail contact voor ons ideaal.

Super goed geholpen.

Wij zijn goed geholpen door Dieter en Susanne. Hij denkt goed mee en legt alles duidelijk uit. Er is altijd tijd voor vragen en er word snel gereageerd op de mail/telefoon. Echt een aanrader!

Geweldig goed geholpen.

Wij zijn super goed geholpen door Laurens. Alles werdt heel duidelijk uitgelegd en er werdt goed meegedacht. Hebben meerdere eerste gesprekken gehad en bij de hypotheker gingen ze gelijk al veel dieper in op details. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent. Ik zou de hypotheker deventer zeker aanraden.

Deskundig en zeer prettig

Adviseur Laurens is zeer deskundig, leeft zich goed in in je persoonlijke situatie, neemt de tijd en doet meer dan alleen het hoogst noodzakelijke. Onze situatie was iets pittiger dan bij mensen die alleen een hypotheek nodig hebben, omdat tegelijk met de aankoop van het huis het oprichten van een bedrijf speelde. Laurens dacht daarin goed mee, kwam met creatieve invalshoeken en begreep het ook als we dan toch (in een enkel geval) een andere keuze maakten. We hebben het traject bij De Hypotheker als zeer prettig ervaren.

Weet hoe je zaken aanpakt

Denkt mee met de hypotheekkeuze. Heeft ervaring met particuliere bouw en weet daardoor waar je op moet letten en wat je kan verwachten. Kan goed communiceren als het spannend wordt en nodig is. Weet net dat ene extra te regelen waardoor je tijd in het bouwtraject bespaart. Heel fijn.

Goeie ervaring

Goed advies en duidelijke uitleg. Begeleiden zeer goed in het hele proces.

Goed advies, duidelijke uitleg, begeleiden het proces zeer goed. Beetje humor hebben ze daar ook, niet onbelangrijk bij een toch wel belangrijke beslissing. Ook complimenten voor ondersteunend personeel

Super goed geholpen bij de Hypotheker.

Goed en snel geholpen met het verhogen van onze bestaande hypotheek voor de aanschaf van een garagebox. Kon binnen 2 dagen terecht voor een afspraak, ook in de avonduren. Gezamenlijk de mogelijkheden op een rij gezet en uiteindelijk snel geregeld. Bedankt voor de service!

Met de aanschaf van ons eerste huis werd ons heel rustig en duidelijk uitgelegd wat alle mogelijkheden zijn. Hielpen ons met alle vragen en nadenken om de juiste beslissingen te maken. Ook het contact met de hypotheker/assistent hebben wij als erg prettig ervaren. Wij bevelen zeker deze hypotheker aan!

Pikeursbaan 1 7411 GT Deventer

0570-611 009