zeer ervaren en efficien

Had, gezien mijn leeftijd en de coronacrisis, mijn vraagtekens of de oversluiting van mijn hypotheek zou lukken. Maar de adviseur bleef vol vertrouwen. Dat gaf toch wel rust.

Professioneel advies, vriendelijke hypotheekadviseur en assistente

snelle en plezierige dienstverlening

Heldere uitleg in gecompliceerde materie. Bedankt!Bedankt!

Kennis van zaken en zeer goed contact per mail of telefonisch

Van begin tot eind is alles prima geregeld, veel zaken uit handen genomen en snel gehandeld toen dat nodig was. Zeer tevreden met de werkwijze en kennis van zaken van Dave en alle anderen.

Goede kennis van zaken

Ga voor je huizen kijkt eerst praten met Dave. Tips en trucks en hij neemt al je zorgen uit handen. Daarna heel snel een leuke woning gevonden.

helemaal top zeer goed geholpen

de nazorg was ook perfect hulde aan het team van Cees Steijger op de Hengelolaan

Fantastisch geholpen!

Dankzij het maatwerk van mijn adviseur Dave Jeurink heb ik het huis van mijn dromen kunnen kopen! Knap werk en een hele fijne begeleiding. In een woord "top"!

Goed advies gekregen, kan altijd terecht met vragen. Niks is teveel!

Geholpen door dhr Steijger *duidelijke adviezen en neemt echt de tijd voor je. Samen komen we tot een mooie hypotheek. Wij waarderen zijn hulp zeer. Bedankt

Vriendelijk, professioneel, legt goed uit, denkt mee, Zeer tevreden!

Fijn gesprek, alles wordt uitgelegd en indien nodig tweemaal tot je het begrijpt. Er heerst een rustige sfeer tijdens alle gesprekken waarbij er totaal geen druk wordt uitgeoefend. Alles kan op jou tempo en er wordt accuraat gewerkt.

Een betere ken ik niet :))

Onze ervaring met de Hypotheker is erg positief, en met de adviseur Dhr. Dave Jurink zijn we zeer tevrede !Bedankt Dave .

Leyweg 539 2545 GG Den haag

Over de Hypotheker