Snel en makkelijk

Wij konden snel terecht alleen niet op het filiaal wat wij wilden maar wel in de theresiastraat. Heel goed geholpen op een klein foutje na. Toen wij op een antwoord zaten te wachten van onze adviseur en maar niks hoorden hebben wij opgebeld en kregen te horen dat hij een paar dagen verlof had. Na ons telefoontje heeft een collega ons verder geholpen, naar alle tevredenheid.Heel makkelijk dat de hypotheker voor ons de juiste bank zocht. Wij zijn alleen wel geschrokken van de kosten die ze rekenen en dat vinden wij wel heel duur. Maar goed alles verder naar tevredenheid afgehandeld.

De best adviseurs

Heb meerder hypotheken gehad en ben zeer tevreden,met goed hulp,advies en kennis.

Ze zijn informatief, behulpzaam, meedenkend, meewerkend, altyd bereikbaar, korte wachttyden

Medewerkers van deze Hypotheker denken met je mee en zijn zeer behulpzaam. Nog mijn dank daarvoor.

Zeer kundig en eerlijk advies. Klantvriendelijke en altijd een snelle reactie.

Positief ervaren, veel kennis aanwezig, meedenken en goed geholpen. Inclusief alle kwesties zoals overbruggingshypotheken, vervroegd aflossen etc. Reageren snel en werken adequaat

prettige communicatie, duidelijke uitleg

Doordat ik vanuit Den Haag naar Uitgeest ben verhuisd ben ik in het begin eerst een aantal keren door een aantal medewerkers heen en terug verwezen. Hierdoor kreeg ik het idee dat niemand mij wilde helpen. Toen kreeg in Avinash Debi aan de telefoon. Hij heeft van het eerste moment interesse getoond in mijn situatie en heeft mij uitstekend geadviseerd en geholpen. En dat binnen spoedtempo! Binnen no time was alles geregeld. Bij een volgend vraagstuk zal ik dan ook expliciet naar Avinash vragen

Als zzp-er moet je hier wezen! binnen twee weken van de hypotheek rond. De adviseur en zijn assistent werken proactief en zijn altijd bereikbaar. Bij mijn vorige hypotheek op een ander filiaal was dit wel anders! chapeau hypotheker theresiastraat!

Goed geholpen snelle afhandeling. Zeer klantvriendelijk. Bedankt Roy en Rachid .

Bij het kopen van ons eerste huis heeft de adviseur ons een eerlijk en goed advies gegeven. We zijn dan ook erg tevreden over de dienstverlening en kan deze iedereen aanbevelen.

De adviseur gaat op een rustige en duidelijke manier door de gehele hypotheekaanvraag. Tijdens het hele proces goed de vinger aan de pols gehouden en goede opvolging gegeven! Uitmuntend advies m.b.t. hypotheek, overlijdensrisicoverzekeringen maar ook arbeidsongeschiktheid, werkeloosheid, pensioen en andere verzekeringen. Kortom voor totaaladvies moet je hier wezen!

Ben naar behoren geholpen!

Over De Hypotheker Den Haag Theresiastraat

Bij ons bepaal je zelf hoe je jouw hypotheek regelt. Wil je zelf online aan de slag tegen een lager tarief? Of heb je liever extra hulp van één van onze ervaren adviseurs? Je sluit bij ons je hypotheek af op jouw manier. Sluit je zelf je hypotheek af, dan bouw je zelf aan je hypotheekdossier en upload je documenten gemakkelijk in onze online omgeving. Tijdens een gesprek op een vestiging bij jou in de buurt bekijkt je adviseur samen met jou of je de best passende keuze hebt gemaakt. Laat je je liever volledig ontzorgen, en vind je het fijn om meerdere keren langs een hypotheekadviseur te gaan om je uitgebreid te laten adviseren? Geen enkel probleem! De Hypotheker beschikt over ruim 400 adviseurs door het hele land, er is altijd wel een vestiging bij je in de buurt. Daarnaast vergelijken wij meer dan 40 aanbieders op rente en voorwaarden. Zo weet je zeker dat je de hypotheek krijgt die passend is voor jouw situatie. Voor nu en in de toekomst.

Over de Hypotheker