Ben erg tevreden

ik ben goed geinformeerd

Geweldig geholpen!

Alle gesprekken zijn heel prettig verlopen. Ruud nam de tijd en legde alles indien nodig 2x uit. Ook de mails waren heel duidelijk. Hadden we vragen dan mochten en konden we hem altijd bellen. Ook de collega's op kantoor waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Hypotheek geregeld via Hypotheker, we zijn hartstikke blij!

Een perfect hypotheek geregeld voor onze monumentale woning uit 1947 welke casco werd opgeleverd. Daar waar een concurrent van de Hypotheker hier niet aan wilde beginnen, hielp de Hypotheker ons zonder problemen en ontvingen we binnen 1 week (een recordtijd) een definitief aanbod van een hypotheekverstrekker waar we heel blij mee zijn!

fantastische begeleiding en ondersteuning

Mijn contactpersoon heeft zich gedurende het hele traject punctueel en adequaat opgesteld. De uitleg en begeleiding was heel prettig, zowel online als op kantoor. Op het moment dat een medewerkende partij verzaakt had nieuwe regels te melden aan mij als klant, heeft mijn contactpersoon dit zeer goed opgepakt en opgelost.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en er wordt ook meegedacht met eventueel andere oplossingen die interessant kunnen zijn. Ze nemen de tijd voor je en zijn vriendelijk

Zeer goede ervaring met De Hypotheker Breda. Deskundig en persoonlijk advies op maat.

Wij zijn goed geholpen tijdens onze hypotheek aanvraag en begeleiding die hierbij komt kijken. De eerst paar gesprekken waren tijdens Corona tijd helaas via Teams, maar later weer fysiek op kantoor wat wel zo fijn is. Wij raden De Hypotheker Breda zeker aan. Mochten wij in de toekomst wederom hypotheek advies wensen dan kloppen wij hier weer aan!

Zijn super goed geholpen en geïnformeerd. Zoeken echt alles uit voor je

Helder en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

In een prettig contact werd uitgelegd wat onze mogelijkheden waren met de voor- en nadelen waardoor een goedkopere logische keuze gemaakt kon worden voor nu en in de toekomst.

Snelle behandeling van de aanvraag voor hypotheek herziening

Aanvraag ingediend om onze hypotheek over te sluiten. Zeer adequate reactie vanuit de De Hypotheker om dit te onderzoeken. Door de adviseur van De Hypotheker is een rente voorstel aangevraagd zoals wij dit graag willen, een voor ons geslaagd rentevoorstel gekregen. Vandaag het rentevoorstel getekend en opgestuurd naar de adviseur van De Hypotheker.

Professional and helpful

I don't speak any Dutch but it was never a problem for De Hypotheker. All our questions have been answered and everything was processed in timely manner taking into account our needs and problems. Brilliant, kind people and managed to take a lot of our anxiety off our shoulders. Would recommend wholeheartedly.

Niet goed.

De adviseur die wij gesproken hebben heeft niet goed onze wensen begrepen. Terwijl wij heel duidelijk hebben gezegd wat de bedoeling was. We zijn een traject begonnen wat wij absoluut niet hebben gewild. Wij zijn niet gehoord ondanks dat wij duidelijk zijn geweest. De adviseur bekeek onze situatie vanuit een tunnelvisie. Erg vervelend. Wij hebben kosten gemaakt( een waardebepaling van ons huis)waar we verder niets aan hebben gehad. Advies ga niet naar de hypotheker. Incompetent, dat zijn ze.

Beste heer/mevrouw, Vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet waar we voor staan bij De Hypotheker Breda. We helpen graag iedereen met het vinden van een passende hypotheek en vinden het jammer dat dit in uw geval niet gelukt is. We betreuren dat de boodschap niet helder is overgekomen en we niet naar wens konden adviseren. Aangezien u anoniem heeft gereageerd kunnen wij geen contactgegevens van u achterhalen. Graag komen wij nog in contact met u. Zou u hiervoor nog telefonisch contact willen opnemen via 076 – 522 25 43.

Ik ben zeer goed geholpen door Sander. Aangezien het mijn eerste hypotheek werd en ik zelf weinig verstand had van hypotheken was het fijn dat Sander alle tijd voor mij nam. Hij gaf goede en duidelijke uitleg over de hypotheken en de opties en wat hij ging afsluiten en wat niet. Ik ben ook erg dankbaar voor de rest van de medewerkers van de hypotheker Breda die mij gedurende het traject constant goed op de hoogte hebben gehouden en me gelijk belden bij veranderingen of als er onduidelijkheden waren, maar ook als het langer duurde dan verwacht. Kortom ik ben zeer tevreden over de diensten van hypotheker Breda.

Snel en effectief geholpen

Op onze niet standaard privé situatie is snel en effectief advies gegeven, wat voor ons tot het gewenste resultaat heeft geleid. Aankoop van een nieuwe woning met een voor ons passende financiering.

Klantvriendelijk, deskundig, persoonlijk en aardig.

Goed ontvangen en heel goed met ons meegedacht over de voor ons beste hypotheekvorm.

Zeer verhelderend. Duidelijke en inzichtelijke uitleg, ruimte voor persoonlijke vragen. Als laagdrempelig en persoonlijk ervaren.

Uitstekende uitleg en kosten raming. Mijnerzijds nog geen gelegenheid gehad die handelingen te doen die ik had aangegeven. Hopenlijk eind October ben ik zover.

duidelijk en helder en klantvriendelijk

Prettig en zeer professioneel geholpen

Ondanks dat wij weinig eigen vermogen is, is er toch een goed gesprek uit gekomen en hebben wij de mogelijkheid om een huis te kunnen kopen. Onze adviseur was helder en en absoluut niet omslachtig of onduidelijk in de kosten. We weten precies wat we kunnen verwachten. Ook tussendoor gebeld met vragen over het gesprek met de aankoopmakelaar. Denkt mee en maakt mogelijk!

We hebben een orienterend gesprek gehad om een ander huis te kopen. Dat kon op zeer korte termijn al. We hoefden niet lang te wachten. Het gesprek verliep heel goed. We hebben antwoorden gekregen op al onze vragen. We zijn met 'huiswerk' en een voldaan gevoel weer vertrokken.

We konden heel snel terecht. De adviseur had alle tijd en heeft ons veel uitgelegd en voor ons de meest gunstigste hypotheek laten zien. Er kon veel meer dan bij de Rabobank. Top 1e gesprek

De mogelijkheid werd geboden om op een zeer korte termijn een afspraak te maken. Aansluitend daaraan werden meteen de acties gedaan om te komen tot een herfinanciering.

Van Coothplein 103

4811 ND Breda