Denken mee

Denken in oplossingen

Goede service, snel, vriendelijk, denkt goed mee

Door mijn beste vriend ben ik met mijn vriend bij De Hypotheker Breda gekomen. We hadden een standaard aanvraag, echter geen standaard omstandigheden. Patrick heeft goed met ons meegedacht, is altijd vriendelijk, heeft ons goed kunnen geruststellen. Désirée en Patrick reageren altijd snel, zijn vriendelijk, ook na mijn 800e telefoontje met de zoveelste vraag en leveren echt goede service. Zeker aan te raden! Ook de andere dames waren altijd vriendelijk aan de telefoon en proberen mee te denken en te helpen.

Behulpzaam

Goed begrip van de persoonlijke situatie en daar passende en realistische scenario’s bij schetsen.

goed voorgelicht en mogelijkheden doorgenomen

Tijdens de gesprekken werd rustig en goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren. Na deze gesprekken met een goed gevoel naar buiten gelopen, nu nog afwachten op de uiteindelijke hypotheek

The best experience.

The best experienice.

helder, overzichtelijk en snel advies

positief. ik ben geheel niet thuis in hypotheken afsluiten en krijgt toch met een goede en heldere uitleg inzicht en kan daarmee een besluit nemen.

helemaal Top

wij zijn erg tevreden over hoe de begeleiding tot aankoop van ons huis is verlopen. fijne gesprekken gehad met onze adviseur patrick en natuurlijk de damens van de administratie niet te vergeten voor hun was niks te veel al belde je 10 x bedankt voor alles en wie weet tot in de toekomst groetjes Ricardo&Lisanne

perfect geregeld.

alles is goed en snel geregeld.

Netjes geholpen, prima advies

Afspraken werden goed nagekomen, alles netjes uitgezocht en in gang gezet, bedankt!

Snelle en doeltreffende samenwerking

Mijn ervaring met De Hypotheker Breda is enorm positief. In het hele proces van een huis verkopen en een nieuwe financiering rond krijgen inclusief meerdere verbouwingen zijn zij een goede ondersteuning geweest. Niet alleen in de hypotheek zelf maar ook in alle randzaken (verzekeringen, ervaring met makelaar, bouwtechnische keuringen etc). Mijn samenwerking met Patrick en Desirée is soepel gelopen, duidelijke verwachtingen geschept en het zo fijn mogelijk gemaakt in een enorme papierwinkel.

Geduldig, deskundig.

Prettige communicatie, no nonsens. Frontoffice sympathiek.

Kundig en snel advies en bemiddeling op maat

- klantvriendelijk - kundig - snelle reactie op vragen - transparante dienstverlening

Zorgvuldig en communicatief sterk

Goede service, blijven het hele proces nauw in contact, waardoor je het gevoel het dat het zeker gaat lukken met de financiering

Vakkundig / snel / vriendelijk

Wij zijn heel goed en vakkundig begeleid en geholpen door Sander ( Adviseur). Mooi resultaat gehad.

Professionele goede dienstverlening

Twee keer hebben wij ons traject via de De Hypotheker laten verlopen en tot twee keer toe zijn wij erg tevreden. Een goede kennispartner die transparant communiceert en begeleidt.

Helder, vriendelijk, klantgericht en snel.

Altijd bereid om vragen te beantwoorden, nemen de tijd voor je, proberen zaken zo helder mogelijk uit te leggen, werken snel en prettig.

Wij zijn super geholpen !

Dit was nu de derde keer dat wij bij de hypotheker in Breda zijn geweest. We zijn hartstikke goed geholpen. Ze zijn zeer snel met reageren en het advies was prima.

vakkundig

de adviseur was vakkundig en geduldig. Legde het goed uit en liet een aantal keuzes bij ons , zeg de beste 2 die bij onze situatie en wensen passend waren. De gemaakte keuze werd gerespecteerd.

Makkelijk contact gelegd. Duidelijke uitleg. Vriendelijke benadering.

Wij zijn heel goed begeleid bij de aankoop van ons eerste huis.

Enkele maanden terug hebben we een afspraak gemaakt omdat het op dat moment een goed moment was om te kijken voor een huis samen. Binnen een paar maanden hebben we ook daadwerkelijk een huis gekocht en dat allemaa dankzij de begeleiding van de Hypotheker in Breda. Mijn vriendin en ik zijn daar heel erg tevreden over!

Efficiënt en adequaat gehandeld.

Prettige en efficiënt verlopen gesprekken waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen. Een prima ondersteuning in ons traject bij de aankoop van onze nieuwe woning

Ben erg tevreden

ik ben goed geinformeerd

Geweldig geholpen!

Alle gesprekken zijn heel prettig verlopen. Ruud nam de tijd en legde alles indien nodig 2x uit. Ook de mails waren heel duidelijk. Hadden we vragen dan mochten en konden we hem altijd bellen. Ook de collega's op kantoor waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Hypotheek geregeld via Hypotheker, we zijn hartstikke blij!

Een perfect hypotheek geregeld voor onze monumentale woning uit 1947 welke casco werd opgeleverd. Daar waar een concurrent van de Hypotheker hier niet aan wilde beginnen, hielp de Hypotheker ons zonder problemen en ontvingen we binnen 1 week (een recordtijd) een definitief aanbod van een hypotheekverstrekker waar we heel blij mee zijn!

fantastische begeleiding en ondersteuning

Mijn contactpersoon heeft zich gedurende het hele traject punctueel en adequaat opgesteld. De uitleg en begeleiding was heel prettig, zowel online als op kantoor. Op het moment dat een medewerkende partij verzaakt had nieuwe regels te melden aan mij als klant, heeft mijn contactpersoon dit zeer goed opgepakt en opgelost.

Over de Hypotheker