Duidelijk en eerlijk advies. Er werd op tijd informatie verstrekt.

Efficiënt bureau, degelijk advies, duidelijke en heel vriendelijke communicatie met alle medewerkers. Er wordt goed ingespeeld op wensen en wenselijkheden; er wordt nagedacht over het profiel van de aanvrager. Kon ten alle tijde terecht met vragen, die vlot werden beantwoord. Alles werd ruim binnen de tijdslimiet afgehandeld. Dus ik ben heel tevreden.

Altijd goed geholpen .. en mailtjes werden altijd beantwoord

Altijd vriendelijk en behulpzaam, duidelijke uitleg en helpen je echt goed.

Duidelijke communicatie en altijd bereikbaar met snelle reactie tijd

Ik ben zeer tevreden,vanwege mijn werk in België is alle mogelijke moeite gedaan om mijn hypotheek mogelijk te maken.

Bij deze geef ik een positieve evaluatie van de hypotheker. Ik mag wel zeggen dat ik tevreden ben over de werking en uitleg die ik kreeg. Mvg Kurt Verhelst

Dit is de eerste keer dat mijn man en ik een huis hebben gekocht. alles was dus nieuw voor ons. Jullie hebben alles heel netjes aan ons uitgelegd. Er is heel goed rekening gehouden met onze wensen. Als we vragen hadden konden we altijd zonder problemen contact met jullie opnemen. We zijn heel erg tevreden over jullie.

Goed informatief gesprek gehad en zal zeker een vervolg komen , eerlijke voorlichting zonder poespas.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik geholpen ben door iedereen. Kan dt iedereen aanbevelen.

Zeer professioneel en behulpzaam.

Zeer duidelijke uitleg over de verschillende hypotheken, altijd behulpzaam ivm extra vragen, en altijd een snelle reactie terug.

Aangename hulp bij al onze vragen. Ook altijd snel geholpen.

Prima advies ontvangen, met name de persoonlijke aanpak en de hoeveelheid besproken scenario's spraken ons erg aan. De stipheid en volledigheid zijn andere pluspunten

Correct, duidelijk, transparant, behulpzaam, vriendelijk.

Zeer goed eerste gesprek. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en duidelijke voorstellen gedaan. Ook duidelijke communicatie over de stappen die we (gaan) zetten en welke documenten ik moet aanleveren.

Herengracht 4 5

4531GM Terneuzen