Zeer klantgericht, efficiënt, vriendelijk, alert

Snel schakelend, ter zake kundig, klantgericht, vriendelijk, geeft goede en begrijpelijke informatie, voelt vertrouwelijk. Erg prettig om mee te werken, een aanrader.!

We hebben een goede ervaring gehad bij de Hypotheker Soest, van oriëntatie gesprek tot hypotheekbemiddeling. Veronique zet graag een stap extra voor je en denkt goed mee over jouw belangen. Een aanrader.

Een SUPER contact

Ik ben terecht gekomen bij jullie via een vriend . Kwam zo bij Mevr. Veronique Borst terecht en waar ik super blij mee was. Kon haar altijd bellen mailen . En ik werd altijd goed geholpen ze lag het heel goed uit aan me . { vroeg meestal zeg het aub in Jip en Janke taal} en dat deed ze dan ook .

deskundig, attent en betrouwbaar

Omdat wij in het verleden goede ervaringen hadden met de Hypotheker (Hypotheekster?? ) in Soest zijn wij ook voor de aankoop/financiering van ons nieuwe huis naar mw. Borst gegaan. Zij is deskundig en attent en denkt goed mee. Wij zijn daar (opnieuw) erg tevreden over!! Zeker omdat dit trajecten zijn waar je niet heel vaak mee te maken! Je kunt er op vertrouwen dat mw Borst je goed en volledig informeert en ook heel goed met je meedenkt in de dingen die voor jou belangrijk zijn!

Zeer prettige adviseur

Zeer prettige adviseur, die altijd voor ons klaarstond en altijd snel onze vragen kon beantwoorden. Bedankt voor de goede zorgen, complimenten!

Prettig en duidelijk

Super tevreden

Wij zijn vanaf de start heel goed begeleid door Veronique over de mogelijkheden voor onze hypotheek! Wij bevelen zeker De Hypotheker Soest aan.

Uitstekend advies

Uitstekend advies op maat

TELEURSTELLEND

Ondanks dat wij vriendelijk geholpen zijn raden wij een ieder met klem aan naar 1 vd banken te gaan voor een voordelig, efficient en professioneel advies !! Voor de juiste prijs / kwaliteitverhouding is de Hypotheker en mevrouw Borst in het bijzonder een absolute afrader ! Het plezier en geluk van de aankoop van onze woning en helaas ook bij de verkoop van ons appartement zijn door het onprofessionele stressvolle gestuntel van Veronique Borst volledig voor ons en helaas ook nog de kopers verpest Bah ! JAZEKER NOOIT MEER DE HYPOTHEKER

Beste Sandra, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van onze vestiging. Zoals je weet, liepen we tijdens de hypotheekaanvraag tegen een onverwachte melding aan. Door deze melding is het geen gemakkelijk traject geworden. Gelukkig is het ons toch gelukt om een passende financiering voor je te regelen. We begrijpen dat dit veel stress voor jou heeft meegebracht en vinden dat erg vervelend voor je. Ook de kopers van je woning hebben de financiering rond. Ik kan mij voorstellen dat dat voor jou rust geeft om te genieten van de nieuwe woning. Wij wensen je veel woongeluk toe! Met vriendelijke groet, Namens De Hypotheker Soest,

Kundig en vriendelijk

Bij de hypotheker in Soest zijn ze erg vriendelijk en kundig, staan altijd voor je klaar bij vragen.

Zeer goed geadviseerd

Ik werd goed geadviseerd en veel werk uit handen genomen.

Klantvriendelijk, deskundig, betrokken, servicegericht

Enorm blij met jullie!

In de periode november/december/januari hebben wij via de Hypotheker in Soest onze hypotheek afgesloten. Om te beginnen en niet onbelangrijk goede koffie, maar nog belangrijker, we zijn door Veronique Borst fantastisch geholpen. Met kennis en kunde is ze onze rots in de branding geweest, zo’n hypotheek is toch redelijk stressvol en zij hield haar hoofd koel. Tijdens haar vakantie naar het buitenland gewoon voor ons op de zaken gelet, gezorgd dat de voortgang van onze hypotheekaanvraag verzekerd was. Ook haar collega Jose, zorgde dat alles op het spoor bleef. Veronique stelde op de juiste momenten kritische vragen over besluiten die wij namen, bijvoorbeeld over het wel of niet afsluiten van een niet verplichte overlijdens risico verzekering. Was eigenlijk alleen een check of je er over had nagedacht en of het nodig was het geld uit te geven, het is fijn dat iemand echt met je meedenkt. Ik ben blij dat we er voor gekozen hebben bij de Hypotheker in Soest naar binnen te lopen!

Zeer goed en deskundig geholpen

Zeer vriendelijke adviseurs die uitgebreid de tijd voor je nemen en met een goede kennis van zaken

Goed, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Leuk, maar ook spannend een huis kopen! Fijn als dan alles goed en duidelijk wordt uitgelegd, niks is teveel en ze zijn ook lekker snel! Kortom; Zeer tevreden over alles!

Gigantisch goed geholpen ondanks alle onzinnige wetgevingen

Ijzersterke ondersteuning met goed contact, ondanks alle moeilijkheden die wet en regelgeving zo ongeveer heeft kunnen gooien toch tot een goed eind weten te brengen!

Kundig efficiënt advies, transparante rekenvoorbeelden, professionele aanpak.

We werden door Veronique Borst enthousiast ontvangen. Ze bood een luistert oor en kon vrijwel direct onze zorgen weg nemen. Een offerte op maat lag de tweede week al op de mat. We voelden ons gehoord en begrepen. Een hypotheek afsluiten voor je droomhuis: dat hoeft niet ingewikkeld te zijn!

Vakvrouwen met een hart!

Uit principe geef ik geen tien. Er moet immers altijd ruimte voor verbetering blijven, hoe goed je ook bent. Maar deze keer heb ik toch heel lang getwijfeld om het toch te doen.

Wij hadden Veronique Borst, een zeer gezellige vrouw. Heeft alles heel goed uitgelegd, in onze taal, en als wij het niet begrepen dan werd het zo nog een keertje uitgelegd zonder problemen. Wij zullen een iedereen zo de hypotheker soest aanraden. Veronique is ook op prive gebied altijd belangstellend en enthousiast. Ook de dames Karin en Simone achter de balie zeer lieve dames met ook een luisterend oor en belangstelling.

Zeer aangenaam en persoonlijk

Hele fijne gesprekken, begeleiding en adviezen en uitleg gekregen van onze hypotheekadviseur. Hierdoor verliep alles heel soepel!

Véronique Borst is een zeer professionele en bekwame adviseur en een prettig en vriendelijk persoon om al je privézaken mee te bespreken. Ze luisterde goed naar onze wensen en vroeg altijd waarom wij deze wensen hadden. Daardoor werd ons en haar duidelijk wat in ons leven belangrijk is en hoe onze nieuwe hypotheek hierop kon aansluiten. De vragen die wij stelden, vertaalde Véronique naar financiële keuzes die mogelijk waren. Hierdoor werd ons duidelijk waarom bepaalde mogelijkheden goed bij onze situatie zouden passen. Véronique luistert en legt ingewikkelde zaken op een heldere manier uit (zelfs meerdere keren als ik het niet direct snapte ;-) In het uiteindelijke advies, zag ik terug dat ze goed naar ons geluisterd had. En bij het teruglezen van haar advies herkende en konden we achter de keuzes staan die we met haar hulp gemaakt hadden. Véronique was onze rots in een tijd dat er veel op je afkomt en je moeilijke en belangrijke beslissingen moet nemen. Dat gun ik iedereen!

Door de inzet van Veronique Borst kregen wij onze hypotheek. Ze heeft het onmogelijke, mogelijke gemaakt, namelijk op korte termijn een hypotheek geregeld.

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor een niet al te ingewikkelde situatie een wat moeizame weg met een te forse vergoeding. Scheelt vele honderden € mbt collega adviseurs. Gevoel was er niet zo, mede door het volkomen stil blijven gedurende de laatste 10 jaar. Overigens wel een compliment voor de adviseur Elmer van Dee.

Wij vinden de onafhankelijkheid van de hypotheker positief overkomen. Niet in en naar de gewenste richting van een makelaar te worden gestuurd omdat dat provisie oplevert

Over de Hypotheker