Er werd met mij meegedacht. Duidelijk uitgelegd hoe men mij kon helpen.

Heel fijn geholpen

Op zeer deskundige, prettige en (pro)actieve manier ben ik geholpen

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Jose Schoonenberg. Zij is vriendelijk, doortastend en duidelijk. Goed en snel bereikbaar en steunend als het voor mij even te spannend werd.

Uitstekend voor de tweede keer

Prima geholpen

Zeer goede service en professionele advisering. Veronique denkt met de klant mee en is oplossingsgericht. De verstrekte informatie is helder en accuraat en wordt tijdig aangeleverd. Goed bereikbaar en wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan.

Een hele fijne persoonlijke begeleiding

Ik ben heel tevreden over de begeleiding van Veronique. Niks was haar teveel! En ik heb haar vaak gebeld!! Ze heeft alles zo fijn uitgezocht en gepuzzeld om tot een goed financieel plan te komen. En ben blij dat ze voor mij ook de verzekeing regelt.

Super snelle fijne en professionele dienstverlening!

Veronique was geweldig! Wij hadden nog al haast om alles rond te krijgen, en daar heeft ze geweldig bij geholpen, zelfs de laptop met kerst nog meer naar huis om de laatste puntjes op de i te zetten! Super vriendelijk scherp en oog voor de details!

Kundig

We zijn geduldig en kundig geholpen. Stap voor stap zijn we door de aanvraag heen geloodst.

Top geregelt

Alles is goed geregelt

Geweldig geholpen!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door José Schoonenberg. José is warm, vriendelijk en enthousiast en stond altijd voor ons klaar. Al onze vragen werden beantwoord en wat we moesten weten werd uitgelegd in begrijpelijke taal, waarbij José altijd alle geduld met ons had :) Het uitstekende advies van José en al het werk dat zij voor ons verzet heeft heeft ontzettend veel voor ons betekend, wij zijn enorm dankbaar!

Geweldig samenwerking

Zeer open en prettige communicatie. Makkelijk te bereiken voor eventuele vragen. Hebben echt hart voor de zaak, en zijn zeker bereid om een stapje extra te zetten.

Ik ben super goed en fijn geholpen door José. Alles is mij duidelijk uitgelegd. De communicatie gaat super snel en prettig. Geweldige service!

Erg tevreden met Jose

Zeer tevreden! José heeft me goed geholpen. Ze was altijd goed bereikbaar en legde me alles goed uit. Dikke aanrader!

Uiterst vriendelijk, makkelijk te begrijpen en zeer snel schakelen.

Dit is de koop van ons eerste huis. Met weinig kennis hoop je dat iemand je door het proces kan loodsen en je uiteindelijk precies weet uit te leggen waar je mee bezig bent bij de aankoop van je huis. Dat is supergoed gelukt!

Geweldig geholpen

Wij zijn heel tevreden met de hypotheker soest, inmiddels hebben 3 familieleden en ik nu zelf een hypotheek hier aangevraagd. Zelfs op tijden dat je het niet verwacht word er gezorgd dat het zo snel mogelijk geregeld word. Indien er documenten nodig zijn of aanpassingen werd ik altijd eerst netjes gebeld en als ik niet kon opnemen kreeg ik gelijk een mail met wat er nog aangeleverd of aangepast moest worden. Voor mij echt een dikke 10!

Betrokken en geruststellend advies

José heeft ons heel erg fijn geholpen met het kopen van ons (mijn eerste) huis. Erg duidelijk en vriendelijk. Stelde ons gerust wanneer dat nodig was en gaf het nodige advies op het juiste moment. We hebben een hele fijne ervaring gehad.

Fantastisch geholpen door mee te denken en regelmatig contact

Mevrouw Schoonenberg heeft mij erg goed geholpen tijdens mijn uitdagende privé situatie. Meerdere scenario's zijn de revue gepasseerd. Ondanks de vervelende ervaring met de reeds betrokken geldverstrekker heeft mevrouw Schoonenberg mij uitstekend begeleidt, geadviseerd en geholpen. Uiteindelijk is alles goed gekomen dankzij haar deskundigheid, proactiviteit en regelmatige informatie overdracht. Zij en De Hypotheker Soest beveel ik van harte aan!

Veronique neemt de tijd en staat altijd klaar om alle vragen te beantwoorden. Ontzettend lieve en vakkundige vrouw. Zeker een aanrader, wij zijn heel blij!

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik enorm tevreden ben met de service die ik heb ontvangen van Veronique (Hypotheker Soest). Vanaf het eerste gesprek tot het moment dat de hypotheekaanvraag definitief was, was ik onder de indruk van de professionaliteit, expertise en persoonlijke betrokkenheid. Ze hebben me op een begrijpelijke manier uitgelegd wat de verschillende hypotheekopties waren en welke het beste bij mijn situatie paste. Hierdoor kon ik weloverwogen keuzes maken en wist ik waar ik aan toe was. Wat ik ook erg waardeerde, was dat Véronique en haar team snel reageerde op mijn vragen en altijd bereid was om extra uitleg te geven als ik daar behoefte aan had. Kortom, als je op zoek bent naar een hypotheekadviseur die betrouwbaar, deskundig en klantgericht is, kan ik de Hypotheker Soest van harte aanbevelen. Ze hebben mij uitstekend geholpen en ik weet zeker dat ze jou ook kunnen helpen bij het vinden van de beste hypotheek voor jouw situatie.

Persoonlijke, professionele en vriendelijke service

Mijn ervaring met Véronique is uitermate positief. Zij heeft veel vertrouwen gewekt tijdens de gesprekken en was altijd snel bereikbaar. Opgewekt, meedenkend en kwam met goede tips!

Klantgericht, zeer vriendelijk en kundig

Mijn derde keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van de hypotheker. De laatste 2 keer bij Veronique. In een woord top. Ook José die in Soest werkt zeer vriendelijk. Mocht ik 'ooit' weer hypotheek advies nodig hebben, dan graag weer bij dit 'topteam'.

Zeer kundig en professioneel, met de juiste tips en een welkom gevoel

Niets is teveel, zeer goed geholpen en voor ons het juiste advies. Tevens ook veel uit handen genomen door te helpen met de documenten. Kortom, zeer goed.

Deskundig, betrokken en pro-actief

Zeer tevreden over de adviezen en de begeleiding omtrent de aankoop van mijn eerste woning. Ik had hiervoor De Hypotheker ingeschakeld omdat er binnen mijn familie al goede ervaringen waren. Het volledige traject liep soepel en duurde vanaf de eerste bezichtiging tot het ontvangen van de sleutel ongeveer 2 maanden. Daarnaast ook zeer tevreden over de adviezen. Er werden meerdere scenario's getoond en alles werd in begrijpelijke taal uitgelegd.

Geholpen door Veronique. Vakbekwaam en vertrouwen gevend .

Wij zijn geweldig geholpen en geïnformeerd op een adequate en zeer vriendelijke wijze

Wij zijn beiden niet erg thuis in de hypotheekwereld. Onze hypotheekadviseur heeft ons zeer professioneel en heel geduldig en vriendelijk er doorheen geloodst. Wij konden haar altijd bellen en op mails werd snel gereageerd. Ze bezat een goede dosis humor, ook fijn. Ze heeft ons steeds weer uitgelegd wat er moest gebeuren en waarom. Ze heeft goed meegedacht over welke vorm hypotheek voor ons het handigst/voordeligst was met oog op de toekomst. Bij afwezigheid van onze vaste hypotheekadviseur, werden we goed te woord gestaan en geholpen door haar collega. Het is duidelijk dat deze twee dames elkaar goed op de hoogte houden van het reilen en zeilen van de hypotheekvraagstukken van hun klanten. Ook deze dame was heel vriendelijk en behulpzaam.

Steenhoffstraat 66

3764BM Soest