uitstekend

goede/gezellige sfeer, duidelijke uitleg en alles word voor je geregeld.

vriendelijk en duidelijk tijdens ieder bezoek

Van begin tot het eind goede begeleiding gekregen tijdens de aankoop van mijn huis.

uitstekende begeleiding

zeer betrouwbaar en komen afspraken na

Geweldig geholpen we zijn erg tevreden over de afhandeling.

We zijn erg tevreden over de uitleg en de begeleiding door de hele hypotheek aanvraag. Iedereen is zeer hulpvaardig.

Nooit ergens anders naartoe voor advies!

Ik ben al jaren klant bij De Hypotheker in Sneek(/Bolsward) en ben heel erg tevreden. Onlangs hebben wij weer een hypotheek afgesloten via De Hypotheker. Arno is erg meedenkend, geeft goed advies, het is supersnel geregeld en bovendien is de sfeer altijd prettig! Ik hoop op korte termijn niet weer te hoeven verhuizen, maar mochten we ooit weer advies o.i.d. op dit vlak nodig hebben dan gaan we ook zeker weer naar Arno!

Aanrader!

Zeer fijne benadering, deskundig advies, snelle communicatie. Aanbevelen? JA!

Aanrader

Deze (onze) adviseur heeft goede kennis van zaken, kijkt naar de beste mogelijkheden en oplossingen. Zeer duidelijk en adequaat. Bij vragen altijd snelle reactie, kortom een aanrader.

Ik kan er volledig op vertrouwen dat alles geregeld wordt zoals ik het graag wil. Doorpakken, snel, kundig en ontzorgen!

Zeer fijne benadering, deskundig advies en goed luisterende oor.

Snelle adequate behandeling, wist meteen wat de mogelijkheden waren. Inzicht globaal in netto kosten hetgeen voor een klant als ik relevant was. Op maat gesneden contract voorstel kwam zelf in het weekend met scherpe rente zoals is in mijn belang. En nadien verdere contacten zonder hapering. Ik ben dus zeer tevreden over het team Sneek!

Was een zeer prettig gesprek en alles is goed doorgesproken. Nam alle tijd.

Ik ben prettig geholpen en binnen het uur was mij duidelijk wat ik kon lenen en wat ik maandelijks kwijt ben aan hypotheek. Ook een duidelijk overzicht gekregen in wat zoal de mogelijkheden zijn voor de aankoop van een woning.

Snel een afspraak, dezelfde dag nog Heldere, duidelijke informatie over de mogelijkheden Verschillende mogelijkheden goed uitgewerkt en vergelijkingen gemaakt. Prettig contact zeker de moeite waard.

Kon op zeer korte termijn een afspraak maken en wordt door de Hypotheker altijd zeer correct geholpen. Ook als er naderhand nog een vraag is dan kan deze prima gesteld worden en wordt ook snel en correct antwoord op gegeven. Dikke prima!

Zeer prettig en bekwaam geholpen door dhr Hiemstra. Onze aanvraag had heel wat haken en ogen, doch door de creativiteit en het doorzettings vermogen van dhr Hiemstra hebben we nu een heel mooi hypotheek plan op tafel liggen.

Neemt de tijd om te zoeken naar de beste oplossing die bij de huidige situatie past, om dromen uit te laten komen! Snel handelen en altijd goed advies.

Meneer Hiemstra is zo iemand waarbij je meteen een vertrouwd gevoel hebt. Werkt hard en communiceert open en eerlijk. Waarbij je eigen inbreng op waarde wordt meegenomen.

prima ontvangst en uitstekende begeleiding

Klantvriendelijkheid is zeer goed, en er word ruim de tijd genomen om je te informeren en duidelijkheid te geven

Hele goede informatie wat betreft de gang van zaken voor het afsluiten van een hypotheek.Duidelijke taal,genoeg ruimte om zelf vragen te stellen. Ik heb het als heel prettig ervaren,en heb al weer een vervolg afspraak gemaakt.

Oude Koemarkt 46

8601EK Sneek