Gewldig

Vakkundig en professioneel. Duidelijke uitleg en erg klant vriendelijk.

Snelle duidelijke vriendelijke samenwerking

Wij werden goed geadviseerd en er is goed geluisterd naar onze wensen. Goede uitleg gekregen en er is snel gehandeld door de hypotheker om onze wens te realiseren. Positieve samenwerking.

Supersnel geholpen

Ik ga voor de derde keer al naar de hypotheker. Hier worden wij erg goed geholpen. Zou niet weten hoe het beter kan ;-)

Super goed

Bij de hypotheker in Sneek, wordt ik altijd super goed geholpen en alles is altijd snel geregeld. Dik tevreden en mijn adviseur is gewoon erg goed en eerlijk. daarom ook 5 sterren voor de hypotheker in Sneek.

Prettig en deskundig

Inmiddels de 2de hypotheek afgesloten via de hypotheker, vanuit de vorige ervaring met een positief beeld het gesprek aangegaan. Ook deze keer een goede ervaring, er wordt mee gedacht en alles wordt rustig en op een begrijpelijke manier doorgenomen. De manier van communiceren is prettig, bij een volgende hypotheek of wijziging zullen we zier weer contact opnemen met de hypotheker

Goed en persoonlijk, leuk geholpen!

Contacten ervaar ik altijd als leuk, vlot en niet te informeel. En daar hou ik wel van.

Geweldig !!!

Heb erg goede ervaringen met de Hypotheker. Zeer vriendelijk en goede sfeer. Arno Hiemstra heeft mij uitstekend geholpen, goede service, klantvriendelijk en zeer kundig. Bedankt !

Geweldig!!!

Ik heb hele goede ervaringen met de Hypotheker. Richard Broersma heeft mij uitstekend geholpen, goede service, klantvriendelijk en zeer kundig. In een woord geweldig!

Zeer betrokken en deskundig advies.

Helemaal top

Super goede service

Deskundig en hulpvaardig.

Ik heb mijn lening overgesloten om een mindere maandlast te creëren. Hierbij ben ik op een deskundige wijze geholpen. Een duidelijke uitleg hoe de stand van zaken is, gepaard met een goed gevoel voor humor.

Fantastisch!

Van begin tot het eind wordt alles goed geregeld. En altijd even vriendelijk.

Duidelijk en snel

Na reeds meerdere keren gebruik te hebben gemaakt van De Hypotheker was het opnieuw een informatieve, nuttige en vlotte dienstverlening die leidde tot het doel. Bedankt!

Super vriendelijk en behulpzaam

Ik heb het kopen van mijn eerste huis mede mogelijk kunnen maken met de hulp van Arno! Legt geduldig alles uit en altijd gezellig! Super bedankt!!

Van begin tot eind alles voor ons gedaan en zeer duidelijk, helder en kundig alles uitgelegd en verklaard. Erg blij met de inzet die voor ons gedaan is met een mooi resultaat.

duidelijk, snel en to the point!

Recent heb ik de hypotheek overgesloten. Ik werd hier snel, kundig en duidelijk over geïnformeerd. Daarbij werden vele opties duidelijk uitgelegd.

Vakkundig advies

Zeer vakkundig en klantvriendelijk waarbij alle tijd werd genomen om onze vragen te beantwoorden

Uiterst vlotte, adequate en duidelijke advisering

Het was erg prettig om met Richard Broersma de oversluiting van onze hypotheek te regelen. Heldere advisering, waarbij diverse mogelijkheden werden besproken en alle voors en tegens werden besproken. Ook het inschakelen van een makelaar en notaris werd vlot geregeld. uiteindelijk zijn we zeer tevreden met de aanbieding die is gedaan.

super

Aardig personeel, alles perfect geregeld, kon niet beter en sneller. Zeer tevreden

Duidelijk , snel , eerlijk

Duidelijk , snel , eerlijk

Goed, professioneel en leuke gesprekken gehad

Tijdens ons oriëntatiegesprek was al snel duidelijk dat wij ons droomhuis konden financieren. Er volgde gesprekken waarbij alle mogelijke scenario’s zijn besproken en waarbij wij alles helder uitgelegd hebben gekregen.

Top!!!!!

Bijzonder gedegen advies, er wordt echt met je mee gedacht in een persoonlijke sfeer met veel humor, zeer correcte communicatie en afhandeling, Met als resultaat een zeer goed passende hypotheek en screening van onze lopende verzekeringen! Wij zijn er super blij mee. Dus niet verder zoeken, maar op naar de Hypotheker voor goed advies ja, wij weten het zeker! Arno & team nogmaals van harte bedankt, nooit gedacht dat we bij het bespreken van dit soort serieuze materie ook onze lachspieren zouden trainen.

Goed advies

Vriendelijke en zeer kundig

Zeer vriendelijk en deskundig advies

Uitstekende dienstverlening!

Zeer professioneel en deskundig. De dienstverlening ging erg vlot, bij vragen kon je altijd bij hen terecht. Bovendien hebben we het contact als zeer gemoedelijk en deskundig ervaren. Kortom: alle lof voor de correcte dienstverlening van kantoor Sneek!!

Oude Koemarkt 46 8601EK Sneek

Over de Hypotheker