Snelle adequate behandeling, wist meteen wat de mogelijkheden waren. Inzicht globaal in netto kosten hetgeen voor een klant als ik relevant was. Op maat gesneden contract voorstel kwam zelf in het weekend met scherpe rente zoals is in mijn belang. En nadien verdere contacten zonder hapering. Ik ben dus zeer tevreden over het team Sneek!

Was een zeer prettig gesprek en alles is goed doorgesproken. Nam alle tijd.

Ik ben prettig geholpen en binnen het uur was mij duidelijk wat ik kon lenen en wat ik maandelijks kwijt ben aan hypotheek. Ook een duidelijk overzicht gekregen in wat zoal de mogelijkheden zijn voor de aankoop van een woning.

Snel een afspraak, dezelfde dag nog Heldere, duidelijke informatie over de mogelijkheden Verschillende mogelijkheden goed uitgewerkt en vergelijkingen gemaakt. Prettig contact zeker de moeite waard.

Kon op zeer korte termijn een afspraak maken en wordt door de Hypotheker altijd zeer correct geholpen. Ook als er naderhand nog een vraag is dan kan deze prima gesteld worden en wordt ook snel en correct antwoord op gegeven. Dikke prima!

Zeer prettig en bekwaam geholpen door dhr Hiemstra. Onze aanvraag had heel wat haken en ogen, doch door de creativiteit en het doorzettings vermogen van dhr Hiemstra hebben we nu een heel mooi hypotheek plan op tafel liggen.

Neemt de tijd om te zoeken naar de beste oplossing die bij de huidige situatie past, om dromen uit te laten komen! Snel handelen en altijd goed advies.

Meneer Hiemstra is zo iemand waarbij je meteen een vertrouwd gevoel hebt. Werkt hard en communiceert open en eerlijk. Waarbij je eigen inbreng op waarde wordt meegenomen.

prima ontvangst en uitstekende begeleiding

Klantvriendelijkheid is zeer goed, en er word ruim de tijd genomen om je te informeren en duidelijkheid te geven

Hele goede informatie wat betreft de gang van zaken voor het afsluiten van een hypotheek.Duidelijke taal,genoeg ruimte om zelf vragen te stellen. Ik heb het als heel prettig ervaren,en heb al weer een vervolg afspraak gemaakt.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.