Na de eerste afspraak een zeer snel vervolg.

Zeer snelle afhandeling en vlotte communicatie

Helemaal geweldig!

Prima advies, zoals wij van De Hypotheker gewend zijn!

Voor het verhogen van onze hypotheek hebben wij een prima advies gehad! Er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren over de verschillende mogelijkheden en de ontvangst was zoals altijd even hartelijk! Wat ons betreft echt een aanrader!

Prima service, duidelijk en snel

Prima advies, meer keuzes en hulp met de juiste te kiezen. Goede communicatie. Vriendelijk en kundig.

Tijdens het traject zijn we goed voorgelicht en was de begeleiding super. Alles is goed doorgesproken en we hebben eigenlijk nooit stress gehad bij de aanvraag van de hypotheek. Persoonlijk en duidelijk!

Met veel plezier het doel bereikt

Wij hebben alle bezoeken als heel welkom ervaren. Meneer Hiemstra weet heel goed wat hij moet doen om het doel te bereiken. Alle vragen die per mail zijn gesteld werden snel beantwoord.

Helemaal perfect

Ik ben zeer goed geholpen door de heer Hiemstra en zijn team. De gesprekken zijn zeer goed en duidelijk geweest en de afhandeling door de commerciële assistentes is geweldig. Hartelijk dank voor alle hulp!

vlot deskundig en uitstekend geholpen

Een hypotheek laten uitzoeken en regelen door de hypotheker kost geld. Dat klopt maar het heeft ons ook veel geld opgeleverd. De bestaande hypotheek werd vlot zonder gedoe opgezegd en een nieuwe werd zeer vlot maar ook deskundig uitgezocht op zo'n manier dat we aanzienlijk minder maandlasten er aan over hielden. Het aanvragen is de afgelopen jaren een stuk ingewikkelder geworden. Alle klippen werden keurig uitgelegd en omzeild met medeneming van onze wensen.

Heel erg tevreden!

Super goed te woord gestaan, alles wordt voor je geregeld, duidelijke uitleg, korte lijntjes, snelle antwoorden en voordat ik het wist was alles geregeld, echt super blij en tevreden mee!

Accuraat geholpen

Wij zijn snel en deskundig geholpen, alle bijkomende zaken werden ook uitstekend verzorgd. Echt een aanrader.

Uitmuntend

Zoals elke keer perfect geadviseerd en geholpen door Arno Hiemstra.

Vriendelijk en goed geholpen

Mijn ervaring met de Hypotheker is goed. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de uitleg over verschillende hypotheek vormen was duidelijk. Er werd alle tijd genomen om dingen goed door te spreken en toen ik toestemming gaf om aan de slag te gaan, werd alles verrassend snel geregeld.

Vriendelijk personeel die alles eraan doen om de klant zo snel en duidelijk mogelijk te helpen.

Daar ik geen ster ben om zaken te regelen, was de Hypotheker Sneek voor mij een uitkomst om mijn hypotheek over te sluiten na het overlijden van mijn man. Zo vriendelijk, behulpzaam en snel nam voor mij veel zorgen en spanning weg.

Altijd snel en helder advies!

Mijn ervaring met de Hypotheker in Sneek is altijd postief, helder advies, je weet meteen waar je aan toe bent. De communicatie verloopt altijd goed en snel.

Voelen ons altijd op ons gemak bij de Hypotheker, geen poespas, maar gewoon eerlijk, onze hypotheek en 2 bouwdepot’s afgesloten! Ging top! Groet Fam. Oosterhof

Bij de eerste woning geweest was goed geregeld bij de 2e woning een andere vestiging gehad dat was drama dus nu voor een verbouwing weer terug naar de eerste en binnen 2 weken alles geregeld en weer een super service

Eerste klas hypotheek, snel en vakkundig

Voor de tweede keer zijn we bij de Hypotheker binnen gelopen om ons het helpen bij het uitzoeken van een hypotheek voor ons nieuwe huis. Vakkundig werden alle administratieve en reglementaire hobbels geslecht. Dat was dit keer een heel wat ingewikkelder proces als de eerste keer. Scherp maar ook geduldig werd er gehandeld in verband met snel veranderende regelgeving. Dat heeft ons echt veel geld gescheeld. Ik kan iedereen het vakkundige advies van De Hypotheker Sneek aanbevelen.

Ik ben wederom uitstekend te woord gestaan en geadviseerd!

Idem!

Perfect advies. Snel en duidelijk. Aardig. Kortom, de Hypotheker Sneek. Top.

Fijn ontvangen. Heeft veel voor ons betekend. Hebben een fantastisch advies gehad waarmee we super blij zijn. Goed bereikbaar en snel antwoord op vragen. Op aanraden van onze dochter naar de Hypotheker gegaan en inderdaad, heel goed.

Leuk contact, en we zijn super geholpen!

Snel, adequaat en gedegen advies.

We maken al jaren gebruik van het advies van de hypotheker in Sneek. In al die jaren zijn wij op een uitstekende wijze geholpen.

Dudelijk en help vol

Supper vriendelijk. We hebben alle hulp gekregen tot en passende en goede hypotheek

Uitstekende service en goed advies

Uitstekende service en goed advies!

Goed advies.

Goed en snel geregeld naar onze wens.

Zorgeloos overstappen

Eigenlijk wilde ik alleen advies inwinnen maar het advies van Arjo was voor mij duidelijk genoeg. Overstappen. Na het aanleveren van de benodigde gegevens was het definitieve ondertekenen van de nieuwe hypotheek zomaar geregeld.

Over de Hypotheker