Maatwerk

Bijna een jaar geleden geïnformeerd naar mijn mogelijkheden. Daarna geen gezeur of ik meer info wilde of iets dergelijks. De mogelijkheden in combinatie met mijn wensen was best ingewikkeld maar we zijn er heel goed mee uitgekomen. Er werd goed mee gedacht en naar een passende oplossing gezocht. Super! Ook de andere medewerkers waren zeer betrokken en behulpzaam toen er snel iets geregeld moest worden.

het is niet eerste keer zelf 2 keer liep alles correct

alles verliep goed

Dit haden we zelf nooit zo kunnen regelen

We hebben bewondering voor de manier waarop al de mogelijkheden en verplichte regelingen die duidelijk en zeer ter zake voor ons zijn geregeld en aandacht die ons op een rustige en begrijpelijke manier door deze materie geloodst heeft hiervoor dank. Annie en Gerrit Jan Broekhuizen

Zeer prettige samenwerking, deskundige adviseur!

Ik heb de samenwerking met de adviseur van De Hypotheker als zeer prettig ervaren. Hij heeft heel duidelijk alle opties voorgelegd, risico's besproken en goed geluisterd naar mijn wensen. De haalbaarheid werd zorgvuldig getoetst en afwegingen werden duidelijk voorzien van argumenten voor en tegen. De administratieve opvolging en ondersteuning bij een verzekeringsaanbod, bouwkundig adviseur en taxateur waren ook heel fijn en compleet. De Hypotheker was zeer goed bereikbaar en reageerde altijd vlot op vragen. De vriendelijke en persoonlijke benadering van de adviseur en de administratief medewerkers vond ik heel prettig. Ik zal in de toekomst zeker weer kiezen voor dit kantoor.

Professioneel

Mijnheer Chiel van der Wal is een kundig adviseur Met veel humor en geduld...😎en altijd vriendelijk. Een aanwinst voor De Hypotheker organisatie.. Ook de ontvangst is prima ..

Zeer vakkundig

Ik heb mijn contact ervaren als zeer prettig. De dienstverlening was optimaal en vakkundig.

ervaren mensen en goed advies

alles goed en snel verwerkt

Perfect, snel en adequaat

Was heel goed geregeld en snel. Goede aandacht. Slimme aanpak. Geen tijdverlies.

Vriendelijke begeleiding, goed advies

Alles was uitstekend!

Bij De Hypotheker heeft de adviseur mij alle tijd gegeven om mijn vragen te stellen. Enorm goed geholpen bij het hele proces. Bij andere adviseurs kon ik geen geld lenen en ik kreeg nauwelijks de tijd om binnen te mogen zitten. Hierdoor heb ik gekozen voor De Hypotheker Zuidplein en mijn huis gekocht (als zelfstandige). Alles goed!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We proberen nu al drie maanden een woekerpolis die bij deze Hypotheker is afgesloten om te zetten, tot nu toch nog niet met succes. Er wordt heel traag gereageerd en er word gelogen over trage reactie van Reaal, terwijl die binnen 2 dagen met antwoorden komen. De Hypotheker lijkt niet meer gemotiveerd te zijn om iets te doen zodra de provisie binnen is.

Neemt ruim de tijd, is duidelijk met zijn informatie Personeel is zeer klantvriendelijk

IK ben zeer tevreden over de samenwerking.

Ik ben erg blij met de service

Ik ben zeer professioneel en klantgericht geholpen en mijn zaken zijn goed geregeld. Ik heb vertrouwen in de adviezen en de adviseur.

Na het achterlaten van een contactverzoek werd ik dezelfde dag nog gebeld voor het plannen van een afspraak. We konden binnen een week terecht en ook nog op een zaterdag. De afspraak verliep heel goed. De informatie was helder en al onze vragen werden beantwoord. We waren bij verrast over onze mogelijkheden.

Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop wij geholpen zijn. Zelf hebben we geen kaas gegeten van het hypotheek gebeuren en Chiel heeft ons op een duidelijke manier gehlopen wat onze ''zorgen'' ook weg nam.

Ben netjes en op tijd gebeld ( had aan gegeven beschermd nummers niet op te nemen ) .De rest top

Staan altijd voor je klaar !!

Werd heel vriendelijk en deskundig geholpen. Voelde mij heel weg thuis. Werd door mevrouw Nancy van leeuwen Al eerder geholpen, en ik ben blij dat ik toevallig bij haar ingedeeld was, en zij mij geholpen heeft, ook 2 jaar geleden, toen ik mijn huis ging kopen, en bij jullie voor de hypotheek kwam, zij heeft mij toen heel erg geholpen , ook met de belasting later heeft ze alles geregeld voor de vooraftrek daarvan. Later hoefde ik maar te bellen voor iets en zij regelde dat. Dus zoals u ziet ik ben helemaal tevreden over hoe zij mij vriendelijk en deskundig heeft geholpen.

Eindelijk eens mensen die zich eens niet verheven voelen door hautain en klantonvriendelijk gedrag .Goed zo, hou dit vast zou ik zeggen en blijf meedenken. Let wel , dit is onze ervaring met de vestiging te Rotterdam . Een grote plaats verderop was het tegenovergestelde !

Prima eerste gesprek naar ons inzien en we kijken uit naar het volgende gesprek. Allemaal erg spannend!

Zuidplein 412 3083CX Rotterdam

Over de Hypotheker