Heel fijn en eerlijk advies

We kwamen binnen en hadden geen verstand hoe het traject van het aankopen van een huis in zijn werk zou gaan, hierin zijn we goed begeleid.

Goed advies, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Wij hadden zeer snel een afspraak en werden heel vriendelijk ontvangen. De adviezen waren beter dan ik zelf had kunnen bedenken en ook heel duidelijk, mede door dat ze ruim de tijd namen om e.e.a. goed uit te leggen. Door diverse oorzaken (in ons voordeel) duurde de aanvraag langer dan verwacht, maar het resultaat kon naar onze mening niet beter zijn. Ik kan iedereen de gang naar de hypotheker in Rijswijk aanraden.

Uitstekend geholpen!

Arjen en Marina hebben me zeer goed en kundig geholpen. Ook de specialisten waarnaar ze me doorverwezen, zoals notaris en taxateur, waren kundige mensen. In een relaxte sfeer een niet zo leuk iets goed regelen, dat ervaarde ik als prettig.

Prima, niet op aan te merken

Nog meer veren? Het was prima, prima, prima!

Prima service met goed resultaat

Na eerste kennismaking en opgedane verwachtingen bleek e.e.a. toch niet zo makkelijk te gaan als verwacht. Echter, alle te voorschijn komende problemen zijn goed verholpen door deze uiterst kundige en vriendelijke mensen van De Hypotheker te Rijswijk ZH. Resultaat was een hypotheek met bijzonder gunstige voorwaarden verstrekt door De Munt hypotheken. Prima resultaat en ruim op tijd.

Prima service!

Ik ben stap voor stap meegenomen door het gehele proces, bij vragen kon ik altijd terecht. Prima service dus. Complimenten!

Prettig, professioneel en meedenkend

Dit was de tweede keer dat we voor de aankoop van een woning advies hebben gekregen over een hypotheek. De adviseur was ook deze keer zeer professioneel en heeft ons een goed advies gegeven, waardoor wij een passende hypotheek hebben kunnen afsluiten.

Prima service en advies

De adviseur van De Hypotheker neemt alle tijd voor je. Ik heb een gedegen uitgebreid advies gekregen wat heeft geresulteerd in een prima uitgebalanceerde hypotheek.

Uitstekende en accurate service

Zowel Arjan als Marina snel en up to date om alles op te lepelen (cijfers mogelijkheden etc.)

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!

Voor de tweede keer hier een hypotheek afgesloten en zeer goede ervaring. Worden constant op de hoogte gehouden van de voortgang en de gesprekken voelen als vertrouwd. Denken mee en adviseren voor huidige en toekomstige situaties. Aanrader!

Goede service!

Er wordt goed meegedacht over specifieke wensen en omstandigheden. Verder flexibele medewerkers en goede bereikbaarheid.

Goede service!

Goede service, je wordt goed begeleid. Vriendelijke medewerkers (ook al stel je een vraag dubbel). Je krijgt uitgebreide en duidelijke uitleg.

Uitstekend advies en service!

Binnen een kort tijdsbestek een zeer goed en vooral realistisch advies gekregen. Financiele zaken worden niet anders of mooier voorgespiegeld. Zeer kundige hypotheekadviseur en dat geldt ook voor de back office. Back office is erg accuraat en heeft alle focus op het dossier. Hypotheker Wateringen/Rijswijk is zeer zeker aan te bevelen!

Goede service. Super frontdeskmedewerkster

Goede service. Super frontdeskmedewerkster

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn aardig en snel geholpen.

Ik ben erg tevreden. Omdat de informatie op een duidelijke, rustige manier werd gebracht, met veel uitleg en overleg. Er is duidelijk veel moeite gedaan om een passende offerte te vinden naar mijn wensen. Het was niet eenvoudig maar alle mogelijkheden zijn uitgebreid bekeken en uiteindelijk is er een gevonden naar mijn wens. Daar ben ik erg blij mee. Er zijn geen valse verwachten gecreëerd vanaf het begin. Arjan was altijd bereid om alle vragen uitgebreid te beantwoorden. Met geduld, professioneel en vriendelijk. De afwikkeling in totaal is uiteindelijk ook snel gegaan. Het was een uitermate prettige samenwerking ( ook met Marina ). Een absolute aanrader. Dank.

Prima actie ! Gied geholpen

Goede begeleiding, snelle terugkoppeling. Top geregeld!

Ben goed geholpen. Duidelijke uitleg. Telefonisch goed bereikbaar en snelle reactie op mijn vragen.

Dit is nu de 2de keer dat we de Hypotheker van rijswijk hebben gebruikt. Arjan van buuren heeft ons alletwee de keren super geholpen.

Het huis gekocht! Dat is belagrijk.

Geeft adequate ondersteuning en is zeer klantvriendelijk in de omgang. Geeft ook goede adviezen. Houdt vinger aan de pols,en koppelt snel terug.

Hele fijne contacten met Arjan en Marina. Supersnelle reactie en goed advies.

Klantvriendelijkheid, eerlijkheid en goede informatie

Wij waren 8 jaar geleden bij het kopen van ons eerste huis op gesprek geweest bij Arjan van Buuren. Toen heeft hij ons heel goed geadviseerd en is alles netjes geregeld. Onlangs weer op gesprek bij hem geweest om mogelijkheden te bespreken en er is na het gesprek veel duidelijk geworden voor ons. Indien we (op korte termijn) weer alle zaken m.b.t. het afsluiten van een hypotheek en de bijbehorende verzekeringen door Arjan moeten laten regelen zal dit ook zeker weer snel en naar tevredenheid gaan.

Over de Hypotheker