HIJ NAM DE TIJD OM ALLES UIT TE LEGGEN.EN GEEFT GOED EN BEGRIJPBAAR ADVIES.IK ZOU DEZE HYPOTHEKER ZEKER AANRADEN.

Super klantvriendelijk. Werkt hard om alles voor je uit te zoeken. Makkelijk te bereiken

Wij zijn super geholpen veel info over persoonlijke situatie en mogenlijkheden alle tijd voor ons genomen wij bevelen het zeker aan gr rene en francisca

goed en duidelijk geholpen, staan snel voor je klaar

Goedemorgen, bedankt voor de positieve reactie , altijd goed te zien dat alles goed en duidelijk was. Graag tot een volgende keer!

Op een duidelijke en vriendelijke manier is alles goed uitgelegd. Ook op vragen werd goed in gegaan.

Hoi Peter, bedankt voor de positieve reactie! Fijn dat je tevreden bent. bij vragen weet je ons te vinden! tot ziens

Deskundig advies, duidelijke afspraken, proffesioneel.

Hoi Sander, Top dat je een positieve ervaring bij ons had en dat je dat hier wilde delen! Bedankt daarvoor en graag tot ziens!

Goed en duidelijk advies! Vriendelijk en behulpzame personeel! Alles is snel afgewikkeld! Top!

zeer prettige samenwerking en goed advies. inmiddels de aankoop van onze 3e woning via de Hypotheker Ridderkerk.

De kosten waren wel iets hoger dan ik had gedacht maar je word heel goed geholpen en ook over de kosten word je vooraf over geïnformeerd. ik heb totaal geen klachten of vragen gehad die onbeantwoord bleven.

Zeer helder verhaal. Superservice van Jurrien!

Goed eerste telefonisch contact, vriendelijk eerste bezoek bij de adviseur; duidelijke uitleg van mogelijkheden;

De adviseur nam de tijd voor het gesprek en nam persoonlijke omstandigheden mee in het advies en hield ook rekening met mogelijke van invloed zijnde zaken in de toekomst. Na het adviesgesprek weet ik wat mijn mogelijkheden zijn en waar ik rekening mee moet houden en daar kwam ik voor. Ik ben al vele jaren klant bij De Hypotheker en zal daar altijd terugkomen als ik weer een hypotheek nodig heb, vanwege het persoonlijke contact.

Hallo Annet, Bedankt voor je positieve en leuke review! Graag tot een volgende keer.

Ridderstraat 2 a

2981HA Ridderkerk