Prettig en deskundig advies op maat. Persoonlijk en goede heldere uitleg over financiële zaken.

Ze nemen de tijd laten ook meerdere vormen zien en als het niet kan kunnen we ook nog zo proberen of zo doen ze geven zich zelf niet snel gewonnen gewoon top

Open gesprek.

Als je een hypotheek nodig hebt, zou ik zeker Josef aanbevelen voor advies en de afhandeling er van.

Gewoon heel goed, kan je goed helpen met je vragen betreft hypotheek soorten.

Leuke vestiging, aardig personeel, als je eigen adviseur een vrije dag heeft en je hebt vragen pakt een andere adviseur het op en doet dat ook erg netjes. Erwin de Gier is echt een topper!! Aardige man, voert tijdens zijn werk ook leuke gesprekken met je, doet er alles aan je hypotheek zo snel mogelijk en zo goed mogelijk rond te krijgen. Echt een aanrader!!

Ik hoop dat de uitleg voldoende is geweest!

Voor de tweede keer in twee jaar tijd een heel goed gesprek gehad, vriendelijk met oog voor zakelijke afspraken helder twee verschillende adviseurs in Beverwijk, twee toppers

Vondellaan 2 1942 LJ Beverwijk

0251-211 179