Ze zijn snel en proberen zo goed mogelijk de beste optie voor je te zoeken

Vriendelijke adviseur, duidelijke uitleg en uitstekende service! De aankoop van ons huis gaat niet bepaald vanzelf, maar over de nodige hobbels. Onze adviseur denkt constant uit zichzelf met ons mee en gaat namens ons de moeilijkere gesprekken met de verkoper aan. Zelfs op haar vrije dagen en op zondag. Onze ervaring is uiterst positief en meer dan wij van te voren verwachtten.... top!

We hebben het advies gesprek gevoerd met de directeur in Oud-Beijerland die alle tijd en rust neemt om e.e.a. goed uit te leggen. Het land der hypotheken is al een crime voor een leek, laat staan als je een huis bezit en een ander hebt gekocht. We hebben meerdere malen zowel telefonisch als per email contact gehad en keer op keer was er zeer snel een korte en duidelijke reactie. Als informatie na een tijdje bij de klant wat is verwatert, kan er een nieuwe afspraak worden gemaakt om e.e.a. helder op het netvlies te krijgen. Lening is door de geldverstrekker gehonoreerd en het toekomstplaatje voor ons als klant ziet er prima uit.

Heel fijn geholpen verdiepen zich in de klanten op vragen wordt snel gereageerd. Evert en Wendy bedankt voor de begeleiding voor de aankoop van ons huis

Heb goede uitleg gehad

Kon na een week al langs komen voor een consult, Kreeg na twee dagen al een mail met berekening van nieuwe hypotheek. Adviseur kwam heel betrouwbaar over.

Julianastraat 9 3262SH Oud beijerland

Over de Hypotheker