zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

In het eerste gesprek een hele duidelijke uitleg wat we konden verwachten en wat juist niet. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en gecheckt of het begrepen was. Na ons ja, werd ons verteld wat ze gingen doen en wat het traject was. Ze zeiden het gehele traject wat ze deden en deden wat ze zeiden. Al met heel erg plezierig. Laagdrempelig.

Super om te lezen dat jullie het zo ervaren hebben. Heel graag gedaan! Hartelijke groeten, Sanne Rosing

Goed gevoel gekregen tijdens de gesprekken met de adviseusee

Alles prettig, professioneel en goed geregeld.

Bedankt voor de positieve woorden Werner! Hartelijke groeten Sanne Rosing

Deskundig en prettig

Het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Deskundig personeel die aandachtig je belangen behartigen.

Een dikke tien voor Bennie en zijn team!

Voor een goed hypotheekadvies zit je goed bij Bennie en zijn team.

Hallo Gerard, Bedankt voor je positieve review. Mooi dat we jullie weer naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht er in de toekomst weer wat zijn, dan weten jullie ons te vinden M.v.g. Bennie Henstra.

Geruststellend en zorgontnemend

Goede service. Snelle reactie op mail etc. Echt een aanrader

wij zijn heel tevreden over de hypotheker in assen

Aardig personeel goed geholpen niks mis mee

Duidelijk dat hier jarenlange ervaring is

top advies en traject

Goedemorgen Alexander, Bedankt voor je positieve review. Mooi dat we jullie ook deze keer weer naar tevredenheid hebben mogen helpen. M.v.g. Bennie Henstra

Meedenkend

Zeer persoonlijke benadering , zonder dwang .

Goeie ervaring mee! Ze maken de tijd voor je als klant! Vergeleken met een gewone Bank bijvoorbeeld de SNS Bank die je gewoon ter plekke via de e-mail afwijzen, en niet even de tijd voor je neemt opzoek naar de mogelijkheden. Iets wat de Hypotheker wel voor je doet!!

Dank voor het delen van deze positieve ervaring. Veel plezier in jullie woning toegewenst!

Goed en gedegen professioneel advies.

Betrof advies oversluiten hypotheek. Gesproken met Bennie. Fijn contact. Hij geeft een uitstekend weloverwogen advies. Goede kennis van zaken. Advieskosten dubbel en dwars waard.

Dank zij het aanleveren van veel gegevens ontvang je een helder advies

Vanaf het eerste gesprek wordt alles helder en duidelijk uitgelegd. Je kunt altijd vragen stellen. Je wordt vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Er wordt feedback gevraagd en gegeven.

Fijn om te lezen dat het jullie zo goed is bevallen, ik vond het zeer prettig samenwerken met jullie!

Zeer betrokken en met de menselijke maat

Ik heb voor een eerst een woning gekocht en met hulp van hypotheker Assen de hypotheek rond gekregen. De mensen helpen je oprecht met alles! Ze vergelijken verschillende opties en leggen alles tot in de puntjes uit. Ze denken erg fijn met je mee, houden actief contact met je en zijn erg betrokken. Zo heb ik het ervaren.

Dennis, bedankt voor de mooie review en veel geluk in je nieuwe woning!

Gewoon goed !!

Dank jullie wel voor de goede zorg .

Heel graag gedaan Kevin! Veel geluk samen in de nieuwe woning.

Zeer goede ervaring gehad

Afgelopen periode hebben wij ons eerste huis gekocht en wij zijn uitstekend geholpen door Robert-Jan. Het was fijn dat in deze lastige tijd met corona er toch een mogelijkheid was om op kantoor langs te komen. Daarnaast kregen wij altijd snel reactie op onze vragen. Het is best spannend zo'n eerste woning kopen, maar met de begeleiding vanuit Robert-Jan hebben wij ons geen druk hoeven maken om de aanvraag van de hypotheek!

Weer prima geholpen

Deze keer alles 'op afstand' geregeld, maar ook dat leverde weer een prima resultaat op. Altijd snel en 'to the point'. Gewoon goed dus!

Super service en goed begeleid!!

We hebben een zeer positieve samenwerking gehad met de Hypotheker! Zijn goed en duidelijk begeleid en er werd snel op onze vragen gereageerd. Heel goed geholpen bij de aankoop en verkoop van ons huis!

Altijd fijn contact en zeer goed advies

Snel geregeld, fijn contact en zeer goed advies! Zeer tevreden!

duidelijk advies

Wij zijn blij hoe de hypotheker ons door de wirwar aan documenten heeft geloodst. we moesten ontzettend veel documenten digitaal aanleveren (er golden weer andere regels bij onze hypotheekverstrekker) dus moest soms 1 en ander weer overnieuw aangeleverd worden. Naar ons idee teveel paperassen, maar goed zo zit de wetgeving kennelijk in elkaar. al met al kregen we goed advies en konden wij ons vinden in onze nieuwe hypotheek en kunnen wij nu gaan verbouwen.

Uitstekend en compleet advies

Alle vragen die we hadden werden geduldig beantwoord. Een heel uitgebreid advies waarbij alle levensfasen aan bod kwamen. Meerdere mogelijkheden werden bekeken. Geen druk maar wel altijd een professioneel advies ook bij vragen die we misschien meerdere keren hebben gesteld.

Kijken naar een oplossing op maat. En Robert-Jan Alberts van de Hypotheker Assen heeft uitstekend geholpen.

Zeer positief

Goede uitleg,

Uitstekende service en deskundigheid

Wij zijn hier uitstekend geholpen, kan de Hypotheker Assen alleen maar aanbevelen! Zeer deskundige en professionele adviseur. Er wordt goed geluisterd en met je meegedacht. Ook zitten de medewerkers er bovenop. Alles was heel snel en compleet geregeld. Top!

Wij zijn enorm goed geholpen.

Vanaf het eerste contact zijn we op alle fronten heel goed geholpen.

Prima!

Goed geholpen, goed advies. Reageren vlot op vragen.

zeer goed, robuste dame die on advies gaf, die rustig blijft in roerige tijden

robuste dame met veel vakkennis die on advies gaf, die rustig blijft in roerige tijden

Neptunusplein 1

9401 CZ Assen