Correcte, eerlijke en duidelijke gang van zaken

Om onze hypotheek over te zetten hebben we de hypotheker ingeschakeld door een eerder positieve ervaring. Het was een lang traject door allerlij tussenkomsten van wel of niet verkopen, wel of niet verbouwen enzovoorts. Hoe lang het traject ook duurde, vanuit de hypotheker was er alle begrip geduld en vriendelijkheid. Vele documenten moesten ook door de corona periode meermaals aangeleverd worden enzovoorts. Uiteindelijk is alles prima afgerond en sluiten we af naar volle tevredenheid en misschien nog wel met door alle dingen die tussendoor op ons pad kwamen.

Prima ondersteuning en heldere uitleg!

Prima geregeld, je weet waar je aan toe bent.

De juiste aandacht voor de klant en uitgebreid advies

Vanaf het eerste contact hebben we kennis gemaakt met een servicegerichte organisatie. De medewerkers in Oldenzaal zijn uiterst vriendelijk en correct. We hebben uitgebreid advies gekregen en zijn hier zeer tevreden over. Ondanks dat het contact maar momenten zijn, en we het idee hebben dat er meer dan hard gewerkt wordt, voelt het contact erg persoonlijk. Er is tijd en aandacht voor de klant. Cortom, zeer tevreden!

Prima service. Duidelijke uitleg via microsoft teams.

Helaas duurde het even nadat we alles hadden aangeleverd voor we een advies rapport kregen. Daarna ging het allemaal erg snel.

Supergoed geregeld!

We zijn geweldig goed geholpen door de Hypotheker Oldenzaal. We hebben een uitgebreid 1e gesprek gehad en konden met alle vragen bij hun terecht en kregen binnen een paar uur ook al antwoord, ook al was dit 's avonds! Ondanks de corona is het toch allemaal vlot afgehandeld en zullen wij de Hypotheker zeker aanbevelen bij anderen!

De contacten waren snel, de lijn dus kort. Jammer dat je van meerdere partijen afhankelijk bent. Enthousiaste mensen en eerlijke voorlichting!

Goed advies en erg behulpzaam!

Het adviesgesprek was prettig en duidelijk. Vervolgens zijn ze tijdens de aanvraag erg behulpzaam en staan ze altijd voor je klaar om te helpen. Dit is natuurlijk erg fijn als je voor de eerste keer een huis koopt.

vakkundig en advies op maat

duidelijke communicatie en uitleg. Oog voor persoonlijke situatie Vriendelijk Je vragen worden serieus genomen veel kennis van zaken wij bevelen het zeker aan en zullen in de toekomst wederom gebruik maken van de mensen op dit kantoor

Er is goed geluisterd naar hoe de situatie qua financiën is en naar wat de wensen zijn. Een op maat verkregen hypotheek waarbij je altijd kon bellen. Erg bereikbaar en laag drenkeling. Als heel fijn ervaren

Gewelgig

Wij hadden een hypotheek bij ABP en die was afgelopen'.We kregen van hen het advies in contakt te treden met De Hypotheker in Oldenzaal. En dat bleek een hele goede keuze te zijn.En dank zei De Hypotheker kregen we het advies voor notaris Kroezen. We zijn zeer tevreden op de raad en daad van hen. Wij raden dan ook eenieder aan bij De Hypotheker.

Zeer snelle en duidelijke service! Top geholpen!

Voor de 2e keer maakten wij gebruik van de diensten van De Hypotheker. Wederom was de service top. De communicatie verliep soepel en spoedig. Mede daardoor was de hypotheek binnen no-time geregeld. Aan te raden voor iedereen!

top

dag Hetty en Jhon, mijn beleving bij jullie was en nog steeds, ontspannen en de druk voor een koophuis, is niet niets. alles wat ik moest inleveren, kwamen jullie me te gemoet, jullie hebben me daar uitstekend bij geholpen, thnx nogmaals met vriendelijke groet, marco masselnk.

Heel positief!

Er werd echt de tijd genomen voor mij en alles werd prima uitgelegd. Aangezien ik voor het eerst alleen een huis koop had ik natuurlijk veel vragen omtrent de hypotheek en de stukken die aangeleverd moesten worden. Hoe vaak ik ook belde ik kreeg gelijk antwoord en ik was weer gerustgesteld. Kortom, goed bereikbaar, korte lijnen en betrouwbaar! Ga zo door Hetty en John!

Zeer behulpzaam en creatief

Creatief, kennis van zaken, niet te ingewikkeld

Duidelijke uitleg en redelijk snelle actie

We hebben duidelijke uitleg gehad in een gesprek over de hypotheek en een goed advies. Vervolgens is alles redelijk snel in gang gezet. Wat onduidelijkheden tussen derden hebben wat vertragend gewerkt, maar verder geen probleem.

advies heeft geresulteerd in verlaging van onze maandlasten, wat wij positief ervaren.

De verstrekking van het hypotheek herfinancieringsadvies was positief, de afhandeling heeft langer geduurd, dan wij hadden verwacht, waardoor wij wel wat langer hogere maandlasten hadden. Het voorbereidende traject verliep goed, de nieuwe hypotheek is gunstiger voor en voldoet aan onze toekomstige finaciele situatie. Jammer dat de Hypotheker er niet in is geslaagd de nieuwe hypotheekverstrekker te overtuigen om de bestaande NHG welke op de oude hypotheek rustte, over te zetten naar de nieuwe hypotheek, hetgeen door Vereniging Eigen Huis wel mogelijk zou moeten zijn. Dat had ons de bijbehorende kosten kunnen uitsparen. Per saldo: prima.

Hypotheek keus de Hypotheker reus.

Wij zijn al 25 jaar klant bij de Hypotheker omdat; Groot aanbod in hypotheek verstrekkingen. Expertice, meedenkend, adviezen, betrouwbaar,hulpvaardig en klantvriendelijkheid!!

Goede betrouwbare adviseur.

De adviseur John neemt de tijd voor je, heeft veel kennis van de markt, is proactief, legt alles goed uit en denkt goed mee. De communicatie is goed, commercieel assistent Hetty reageert snel op vragen en denkt goed mee. Wij hebben veel vertrouwen in deze adviseur en dit kantoor. Ze hebben onze zaken goed behartigd.

Ik had zelf geen ervaring met het kopen van een huis

Keurig, snel en netjes geholpen, als er vragen en/of onduidelijkheden waren dan werd het direct beantwoord/opgelost. Zeker een aanrader.

Hypotheker vertrouwd professioneel en behulpzaam.

Klantvriendelijk, professioneel,afspraken worden nagekomen,behulpzaam bij vragen, antwoorden.

Duidelijke uitleg.

Doordat er al weer enige tijd was verstreken na de gesprekken en vervolgens het wachten op de overdracht van mijn vorige huis, was ik het overzicht een beetje kwijt. Hiervoor heb ik weer contact opgenomen voor uitleg waarna alles weer duidelijk was en keerde de rust bij mij terug.

Deskundige mensen, heldere uitleg en prettige communicatie!

De deskundigheid om duidelijkheid te scheppen in de wirwar van regelingen om uiteindelijk met een fantastisch voorstel te komen. Ook mijn complimenten voor Riëtt Brill voor haar deskundigheid en de plezierige wijze waarop ze me telkens te woord heeft gestaan.

Zeer duidelijke uitleg van onze hypotheekmogelijkhedden. En hij keek ook verder dan alleen onze hypotheek; denk aan pensioen en belastingzaken.

Ervaren en zeer vriendelijke deskundigen.

Zeer netjes en duidelijk en alle tijd om het goed uit te leggen en vragen te stellen Ben zeer tevreden .

Spoorstraat 1 7573AL Oldenzaal

Over de Hypotheker