een geweldige klantbeleving voor ons!

een persoonlijke aanpak, klantgericht, meedenkend en altijd klaarstaan. En daarnaast nog eens een goed onderbouwd advies met een duidelijke uitleg. Bevlogen vakmensen die je altijd ter zijde staan. TOP!

Prima uitleg en duidelijk advies

Voor het oversluiten van onze hypotheek hebben wij gekozen voor de Hypotheker in Oldenzaal. John Schaper nam als adviseur alle tijd voor ons en heeft alles goed en duidelijk uitgelegd. Als wij ondanks dat nog vragen hadden was hij altijd bereikbaar. Wij hebben vertrouwen in zijn expertise en hebben zijn advies gevolgd. Onze maandlasten zijn aanzienlijk gedaald. Hetty Meijerink is als commercieel assistent het aanspreekpunt voor de Hypotheker Oldenzaal. Zij regelt alle zaakjes correct en snel en weet op bijna alle vragen een antwoord. Kortom wij hebben een goede ervaring met de Hypotheker Oldenzaal.

Het kopen van mijn eerste huis vond ik ontzettend spannend maar door de goede hulp en coaching en de duidelijke antwoorden werden veel van mijn zorgen weggenomen.

Snelle en zeer vriendelijke dienstverlening

Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren. We zijn erg goed geholpen en ook goed geïnformeerd. Er is ook goed meegedacht met onze situatie. We konden altijd terecht met vragen en het contact verliep heel snel.

Prima geadviseerd

John Schaper heeft mij uitstekend geadviseerd in de mogelijkheden en onmogelijkheden rondom mijn nieuwe hypotheek. Elke keer was hij goed voorbereid en kwamen we effectief door ons gesprek heen. De ondersteuning door Hetty Meijerink was opvallend adequaat. Altijd zeer snelle acties op mijn mailtjes. Ze zat 'bovenop de bal'. Met zulke mensen kun je de strijd winnen :-). Kortom: een heel prettige ervaring en als ik nog een keer hypotheek advies nodig heb zou graag opnieuw met de Hypotheker Oldenzaal in zee gaan.

Super fijn, snel en duidelijk contact

Wij hebben het contact met Hetty en John als zeer prettig ervaren. Dachten met ons mee en stelden ons gerust waar nodig.

Een zeer betrouwbare adviseur

Wij hebben voor de tweede keer een hypotheek afgesloten via De Hypotheker in Oldenzaal. Wij zijn erg tevreden, zowel het traject van het advies als de administratieve afhandeling is allemaal vlot verlopen. Betrouwbaar en veel kennis van zaken.

Prettige ervaring

Prettige ervaring: Goede communicatie met adviseur en assistent. Wel erg veel informatie maar wel met duidelijk uitleg over diverse opties. Vriendelijk personeel en snel reactie bij eventuelen vragen.

Werd altijd snel en keurig geholpen op vragen en problemen.

Werd snel en keurig geholpen op vragen en problemen.

Mijn ervaring is prima

Vanaf begin af aan vriendelijk geholpen. Werd met het verloop van de aanvraag goed geïnformeerd. Als ik vragen had kreeg ik meestal gelijk hierop een antwoord. Zo niet, dan kreeg ik deze later, meestal dezelfde dag, via mail.

Goed en duidelijk en vooral professioneel

Goed gedaan, wij zijn er blij mee

Prima service!

De Hypotheker Oldenzaal heeft er alles aan gedaan om mij de hypotheek te regelen die perfect bij mij past. Hartelijk dank!

Top advies

Zeer goed advies en ook in duidelijke taal uitgelegd Ook als er vragen waren werden deze keurig beantwoord naar behoefte waar wij naar vroegen. Niets was te veel. Hetty en John nogmaals bedankt voor jullie advies en raad.

Bevlogen en deskundig

Bevlogen en met passie voor zijn vak. Schetst de mogelijkheden en laat je zelf de keuze maken die het beste bij je past. Gaat soms erg snel maar neemt altijd de tijd om het nogmaals goed uit te leggen. Reacties zijn snel en kundig, zowel telefonisch als per mail.

Correct, snel, goede communicatie

Goed advies gehad mbt hypotheek oversluiten.

Heel persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam

Kundig en betrokken

Kijkt niet alleen naar de hypotheek maar brengt de complete situatie uitstekend in kaart. Komt met goede voorstellen waar je zelf je keuzes in kunt maken. In z’n enthousiasme gaat het af en toe snel maar John is altijd bereidt om het nader toe te lichten of opnieuw uit te leggen. Bevlogen adviseur. Backoffice goed bereikbaar en reageert snel.

Goede, snelle en prettige dienstverlening

Goede, snelle en prettige dienstverlening.

Snel actie ondernemen en fantastisch advies

Mijn vrouw en ik hebben recent met het afsluiten voor een hypotheek gekozen voor de Hypotheker. Onze huidige hypotheek loopt bij de Rabobank, maar wij wilden nu een onafhankelijke partij die niet alleen voor eigen kerk predikt. We zijn vanaf het eerste contact geweldig geholpen. Nog voor er een getekende opdracht zijn we al erg goed geholpen met een voorlopige berekening en antwoord op onze vragen. En dat meermaals over een aantal maanden heen.Het heeft een tijd geduurd voor we 'ons' huis hadden gevonden. En in al die tijd zijn we supergoed geholpen. Toen de hypotheek geregeld moest worden in een relatief korte tijd (3,5 week) zijn we fantastisch geholpen. In deze gekke Corona-tijd zijn de adviseurs hartstikke druk, maar John & Hetty hebben er samen voor gezorgd dat onze hypotheek naar wens is geregeld! Helaas niet binnen de 3,5 week, maar dat lag aan de bank ;-) Goede adviezen, altijd open staan voor vragen en John belde 's avonds om half 11 zelfs nog een keer naar aanleiding van een paar vragen die we via de mail stelden. Fantastisch toch!? Dat vindt je bijna nergens meer!

Zeer goede uitleg, alle opties zijn aan bod gekomen

Het oriënterende gesprek met John heb ik precies de informatie gekregen die ik nodig had om verdere keuzes te maken en stappen te nemen. Ik ben zeer tevreden over de uitleg, echt klasse geholpen! Frank

Ze helpen je overal perfect mee. Ben erg tevreden

Adequaat, behulpzaam en servicegericht!

Ik wil Hetty, jawel het woord "schat" is uit mijn mond gevallen, bedanken voor haar snelle handelen door op korte termijn een afspraak met Edwin in te plannen en nadien stap voor stap mij te informeren over de benodigde stukken die door mij aangeleverd diende te worden en de stand van zaken in het proces. Edwin wil ik bedanken dat hij beschikt over een fantastische ondersteuning en dat hij al luisterend naar mijn behoefte op korte termijn op basis van de aangereikte stukken op een professionele wijze tot een advies is gekomen waarmee ik uit de voeten kan komen. Kortom, topwerk!!!

Goed advies en vlotte afhandeling

Onze hypotheekadviseur Edwin en zijn assistent Hetty hebben ons zeer goed geholpen, ze waren zeer betrokken. De communicatie verliep goed. Ze waren altijd bereikbaar voor vragen. Er was duidelijke voorlichting en mee denken in onze situatie!

Erg fijne hulpverlening

We hebben een erg goede ervaring met De Hypotheker in Oldenzaal. Desondanks Corona zijn we goed geholpen en waren de lijntjes erg kort.

Geweldig uitgebreide en duidelijke uitleg bij oversluiten, erg goede service!

Onze hypotheekadviseur John nam alle tijd voor ons en heeft zeer uitgebreid de nieuwe hypotheek met ons doorgenomen. Ook later met het beantwoorden van nog een paar vragen wederom alle tijd. Net zolang tot je alles begrijpt. Zeer correct en vlot met terugbellen/mailen, ook van Hetty, de commercieel assistent. Wij zijn zeer tevreden over deze klantgerichte service!

Over de Hypotheker