Positief

Klantvriendelijk en goed geregeld

Hele fijne ervaring!

Ontzettend fijn en professioneel geholpen door Hetty en John. Op alle fronten wordt er met de klant meegedacht. No-nonsense aanpak en altijd alle tijd voor wat extra uitleg voor de onwetende klant. We hebben alles als zeer prettig ervaren.

Duidelijke en snelle goed onderbouwde adviezen en antwoorden op mijn vragen

Zie titel

Top service en advies

De hypotheker heeft me uitstekend geholpen bij de aanvraag van een hypotheek. Als beginner had ik nul kennis en de hypotheekadviseur ging hier goed mee om. Op een persoonlijke en informele manier heeft hij en zijn assistent me uitstekend advies gegeven over bepaalde keuzes die ik moest maken. Zonder hun hulp was me dit niet gelukt. Voor deskundig en betrouwbaar advies ben je bij de Hypotheker op het juiste adres!

Helder, eerlijk en klantvriendelijk

Ikzelf kom uit Enschede, maar had zulke goede ervaringen met de Hypotheker uit Oldenzaal dat ik gekozen heb om door hun mijn hypotheek te laten oversluiten. Dit proces heeft nogal wat voeten in aarde gehad, maar door de inzet van de Hypotheker Oldenzaal is alles naar tevredenheid afgehandeld. Ze zijn altijd heel duidelijk en vooral ook eerlijk. Ik ben onwijs tevreden met hoe alles gelopen is!

Erg goed geregeld!

Altijd twijfels of het een paar duizend euro waard is, maar als je het snel geregeld wilt hebben werkt dit wel erg prettig!

duidelijk, snel en behulpzaam

duidelijk advies en had je vragen dan kon je altijd bij hen terecht.

Ervaren, deskundig en vriendelijk

We zijn uitstekend door John voorgelicht wat onze mogelijkheden waren. De verdere communicatie verliep vervolgens via Hetty, wat wij ook als zeer prettig hebben ervaren. Niet alleen zijn onze woonlasten verlaagd, maar ook kunnen we nu onze verbouwing realiseren.

Vriendelijk, overzichtelijk en capabel

We hebben het traject als positief ervaren. We werden constant meegenomen in het traject, wat afgerond was en wat we nog konden verwachten. Heel erg bedankt voor jullie effort!

Alles snel geregeld en alles duidellijk! Ze nemen ruim te tijd voor je en voor alles wat maar nodig is, om het allemaal rond te krijgen

we zijn prima geholpen

doordat ik in Duitsland werk, was het niet gemakkelijk om alles in 1 keer rond te krijgen, maar dankzij John en Hetty is het prima gelukt. We zijn erg tevreden.

Snel

Het aanvragen en verwerken van onze gewijzigde hypotheek ging super snel. John en Hetty zitten er bovenop, zijn helder en nemen de tijd.

Aanrader!

Mijn vriend en ik hebben het afsluiten van een hypotheek bij De Hypotheker in Oldenzaal gedaan. Er werd door John goed met ons meegedacht, de communicatie verliep vlot en helder. Dit geldt eveneens voor Wout, waar we vorig jaar een verkennend gesprek mee hebben gehad. Ook met Hetty, de commercieel assistent, verliep de communicatie per mail of telefoon zeer prettig. Mensen met verstand van zaken.

John en Hetty hebben alles weer Top geregeld!

Goed team met een uitstekend advies

We kregen een goed doortimmerde advies met daarbij een zeer goede administratieve ondersteuning, was echt top!

Super goed geholpen in alle opzichten!

Dat wat bij mijn eigen bank niet mogelijk was omdat ze niet genoeg moeite erin staken, is hier wel gelukt! Fijn als je het gevoel krijgt dat men je begrijpt en net dat stapje extra voor je wil zetten!

Deskundig advies en uitstekende service

Gedurende mijn zoektocht naar een woning, goede adviesgesprekken gehad met uitleg van de mogelijkheden en voorwaarden m.b.t. de hypotheek. Ook de aanvraag van de hypotheek en de begeleiding verliep goed en snel. Op vragen, zowel per mail als telefonisch wordt snel en duidelijk gereageerd. John en Hetty bedankt!

Uitstekende service en begeleiding.

Mijn ervaringen met de hypotheker in Oldenzaal is uitstekend. Een nette en persoonlijke benadering door zowel de hypotheker als door zijn assistente. Elke vraag werd netjes beantwoord. Kortom ik zou deze mensen zeker aanbevelen.

Goede en snelle afhandeling van onze hypohteekaanvraag.

Wij hebben de aanvraag en afhandeling van onze hypotheek door Hypotheker Oldenzaal als zeer prettig ervaren. We kregen een goed advies, de adviseur denkt goed mee over de situatie en heeft een goede hypotheek voor ons af weten te sluiten. Afhandeling vanuit kantoor Oldenzaal verliep ook prima : snelle contacten, vriendelijke en goede afhandeling van zaken. Wij zijn zeer tevredne.

Uitstekend serivce + SUPER begeleiding

John en Hetty hebben ons fantastisch geholpen met de aanvraag voor onze hypotheek. Doordat ik ondernemer ben waren er een aantal uitdagingen rondom mijn hypotheek. John en Hetty hebben ons van fantastisch advies voorzien en hebben ons uitstekend geholpen met de uitdagingen. John en Hetty bedankt!!

Zeer tevreden, altijd bereikbaar, laag drempelig en betrouwbaar!

Zeer tevreden! John en Hetty waren altijd snel bereikbaar. De gesprekken die wij hadden voelden altijd vertrouwd. Wij hebben altijd het gevoel gehad dat we op het juiste adres waren bij John en Hetty. Zij werken met passie en hebben het maximale eruit gehaald, waardoor wij nu een hypotheek hebben die precies bij ons past.

deskundige informatie

Afspraak snel gemaakt. Ontvangst netjes. Duidelijk en goede uitleg van wat allemaal mogelijk was. Men nam uitgebreid de tijd om te luisteren naar onze wensen en kwamen met een goede keuze voor ons.

Super service

Goede bereikbaarheid via telefoon en mail. Prettig geholpen en duidelijke berichtgeving wat er verwacht wordt en de stand van zaken zijn. Top!

Zeer vriendelijke, meedenkende terzake kundige mensen.

Positief, in mogelijkheden denkende medewerkers. Bereid om alles wat je niet direct snapt, geduldig opnieuw uit te leggen. Flexibel in het maken van een afspraak. En bereid zich te verdiepen in de persoonlijke situatie. En niet te vergeten, het altijd heerlijke kopje koffie!

Prettig en goed geholpen. Altijd vlot reactie, alles helder en duidelijk. Vriendelijk en fijn contact. Geen moment spijt gehad van onze keuze.

Spoorstraat 1 7573AL Oldenzaal

Over de Hypotheker