Zeer goed.

Erg prettig en snel to the point komen.

Goed advies op maat!!

Prettig geholpen, er werd naar onze wensen geluisterd en samen hebben wij de mogelijkheden bekeken. Communicatie verliep heel goed en wij werden bij alles op de hoogte gehouden. Vriendelijk personeel

Goed advies, duidelijke uitleg en fijne begeleiding

Voor de aankoop van onze eerste woning wilden wij vanaf A tot Z begeleid worden, aangezien we totaal geen ervaring hadden. Hier heeft de Hypotheker enorm bij geholpen door alles duidelijk uit te leggen en altijd bereid te zijn om vragen te beantwoorden. Dat de documenten nog worden gecontroleerd is ook erg prettig, helemaal omdat het vaak voor een eerste keer er allemaal ingewikkeld uit ziet. De gehele begeleiding was fijn en we hebben verder alles via de Hypotheker geregeld zoals een makelaar en een aantal verzekeringen. Het is zeker aan te raden om in ieder geval in gesprek te gaan over de mogelijkheden, wij vonden het een erg fijne ervaring.

Tijdens de verschillende gesprekken die we gehad hebben werd er goed meegedacht met onze wensen en als er vragen waren, werden deze via mail, telefoon en bezoek snel beantwoord.

Daar waar de reguliere banken (ING) alleen maar met machtsmiddelen en dreigementen hun gelijk probeerden te halen heeft de hypoyheker ons geweldig geholpen en vooral meegedacht in oplossingen. Deze instelling, mede namens Jan-Willem hypotheker te Apeldoorn, heeft ons bijgestaan en met eengoede oplossing weten te komen. De mensen bij de hypotheker zijn klantvriendelijk, oplossingsgericht en deskundig. Een echte aanrader voor eenieder die een uitweg zoekt in de finacierings-jungle. Nogmaals veel dank!!

Hypotheek regelen via de Hypotheker was erg eenvoudig. Via de portal kon ik alle relevante documenten uploaden, zodat ik alleen nog maar een paar adviesgesprekken hoefde bij te wonen om alles te bespreken.

Altijd heel vriendelijk en je word heel fijn geholpen

Wij worden vriendelijk geholpen. Men denk mee en is bereid iets extra's te doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn adviseur was Jan Willem Wierda, welke voor een 2e keer mij heeft geholpen met mijn 1e hypotheek en later met een 2e voor een bouwdepot. Niets anders dan lof. Betrouwbaar, komt zijn afspraken na, en zet zich 100% in voor jou. Denkt aan zaken die voor jou financieel van belang zijn en voordeliger uitpakken. Ik ben meer dan fantastisch goed geholpen. Een zeer tevreden klant dus.

Wij zijn zeer goed geadviseerd door de heer J. Wierda. Maar ook erg goed begeleid met name door de ondersteunende dienst en wel in de persoon van de heer R. Koorevaar. Niets was hem te veel en hij maakte tijd als wij vragen hadden. Kortom niets dan lof.

Hypotheek advies

Dat was mijn eerst keer ervaringen gekregen over hypotheek

Deskundig advies en staan altijd voor je klaar. De berekening klopt precies. Snelle handelingen is ook érg fijn.

Vanaf het eerste gesprek tot het laatste gesprek ben ik goed geholpen door de hypotheekadviseur, Wierda van De Hypotheker. Voor vragen of om eventueel te sparren, hij stond klaar voor mij. Ook tijdens mijn huizenjacht belde Wierda mij af en toe op om te vragen hoe het ging. Ik voelde mij meer dan welkom bij hem.

Ja absoluut !! Goed eerlijk advies Jan Willem Wierda weet waar hij over praat vooral met onze nieuwbouw woning wat best ingewikkeld is Ook Esther van't Hul heeft ons super bijgestaan in de hypotheek aanvraag tm de offerte

Zeer netjes en had alle tijd voor je! en zocht alles goed uit!

Inhoudelijk sterk: heldere uitleg over o.m. de voor- en nadelen van financieringsmogelijkheden, rentevast-perioden, rekenen bruto en netto maandlasten door bij verschillende scenario's en bespreken deze met je, zodat je weet wat je straks maandelijks moet betalen aan aflossing en rente, wat je terugkrijgt van de belastingdienst, etc. Stemmen zaken af op je persoonlijke wensen en behoeften. Advies is echt maatwerk bij hen. Nemen de tijd voor je. Denken en werken in belang van jou als klant. Bijzonder sympathiek. Zitten er bovenop bij hypotheekverstrekkers. Heldere en snelle terugkoppeling per telefoon of mail. Goede achtervang (back office). Goed bereikbaar. Brengen je zorgeloos over de eindstreep. Topteam!

Complimenten ho je begeleiden e zeen moeite voor je willen doen. Ze helpen je met een persoonlijk aanpak, en krijg niet het gevoel dat een vraag extra stellen,teveel voor ze is ! Extra credits voor Esther en Jan willem! Ga zo door!

Hartelijk, duidelijk en concreet.

Zeer clientvriendelijk ingesteld. Onze contactpersoon, Martijn van Tussenbroek, vinden wij zeer deskundig en wij konden/kunnen altijd bij hem terecht met onze vragen. Zeer klantgericht!

Prettig gesprek, snel duidelijkheid en kundig advies!

Gewoonweg GOED!

Alles prima verlopen, van een duidelijke uitleg tot een goed product. Alles binnen een korte periode. Zelfs de nazorg is prima! Complimenten aan de Hypotheker en onze adviseur!

Over de Hypotheker