Klantgericht, vriendelijk, kundig

Een hypotheek afsluiten is ingewikkeld en vraagt om zorgvuldige afweging. Dat we daarbij geadviseerd zijn door iemand met veel kennis van zaken en een zeer vriendelijke maar bovenal ook professionele houding is ontzettend belangrijk geweest en heeft ons het vertrouwen gegeven dat we de koop van ons droomhuis op een goede manier aan konden gaan.

Heel professioneel met een persoonlijke touch

Bij het zoeken naar een huis en meerdere opties zijn we uiteindelijk rond gekomen met een verkoper in Amersfoort. Jan heeft ons bij alle ups en downs zeer goed geholpen om onze zaken mbt hypotheek te regelen.

Uitstekend geholpen!

Jan is een vriendelijke man die goed meedenkt. We konden steeds terecht met onze vragen en hebben ervaren dat Jan de beste opties voor ons gezocht heeft.

Vakkundig

Weet goed hoe de markt zich beweegt. Denkt mee en zoekt oplossingen. Snel en accuraat

Fijne ervaring, altijd bereikbaar!

Wij hebben Jan de Roos enorm goed ervaren als hypotheek adviseur. Hij heeft ons erg goed alles duidelijk uitgelegd en reageerde altijd heel snel op ons! We zijn goed begeleid bij de koop van oms eerste huis, maar daar voorafgaand zijn we heel goed geinformeerd over hoe het procces zou verlopen en waar we allemaal aan moesten denken. Bij iedere vraag of twijfel konden we Jan even vragen en hij stond altijd klaar voor ons! Wij zijn meer dan tevreden!

Professionele hulp bij alle vragen die ik had

De hypotheker stond altijd voor mij klaar welke vragen ik ook had, ik vond dit zelf zeer prettig omdat ik geen ervaring heb op het gebied van hypotheken.

Goed.

Goede ervaring.

Zeer tevreden!!!

Wij zijn erg goed geholpen door Jan. Jan zorgt voor een persoonlijke begeleiding waarin we ons erg op ons gemak hebben gevoelt. Jan denkt goed mee, reageert snel en is professioneel. Kortom een aanrader!

Goeie klantgerichte Service

Vanaf het oriëntatie gesprek tot het afsluiten van de hypotheek altijd goeie uitleg gekregen en werd er snel gereageerd op vragen. En er werd meegedacht, en het beste voor onze situatie voorgelegd. Hele goeie service en werd als zeer prettig ervaren. En nu nog steeds bij onze vragen wordt er snel gereageerd. Blij met deze mensen bij de Hypotheker!

Gesprekken sloten aan bij wat ik wilde Heldere uitleg en mogelijkheden besproken zodat ik een passende keuze kon maken

Goed advies over de mogelijkheden

Goede informatie wat in onze situatie mogelijk is.

Geweldige service en kennis

Positief, staan altijd voor je klaar en geen vraag is teveel. Daarnaast veel kennis en ervaring ook wanneer een aanvraag niet standaard is. Wij hebben Han Jansen gehad als adviseur en zou hem iedereen aanbevelen!!

Goede en snelle behandeling, maar de papieren nog steeds niet ontvangen.

Goed en gedegen advies

Han is een gedreven man die de tijd neemt voor zijn klanten. Alle vragen kunnen gesteld worden. Er volgt een goed en gedegen advies waar we verder mee kunnen. Dit is wat wij van een adviseur verwachten!

Fijne mensen, goede band. Uitstekend advies

Adviseurs wat je er van verwacht. Assistenten kundig en gemotiveerd.

Zeer goede ervaring. Werken proactief en denken met de klant mee. Werken gestructureerd en hebben het proces onder control. Super! Er was sprake van een strakke planning, waarbij diverse spelers waren betrokken. Door de mdws is gezorgd dat een ieder op tijd de gegevens aanleverende en is het proces correct en tijdig afgerond.

Fijn samen werking heel erg klantvriendelijk

Goede voorlichting, goed advies, snel voor elkaar. Bedankt!

Zeer te vreden,ze zitten er boven op.

Goede service goed advies! Lagere rentes dan de rabobank!

Uitstekende dienstverlening. Heldere en duidelijke toelichting. Denken echt mee en schakelen snel!

Een groot compliment aan de dames van de hypotheker in Nunspeet. Geholpen op een vriendelijke wijze en zeer deskundig . Regelmatig werd er via de mail en de telefoon overlegd en met onze wensen daar werd heel goed rekening mee gehouden. Klasse ... bedankt !!

Goed en eerlijk advies, vriendelijke medewerkers,

het was een goed gesprek ze leggen alles goed uit ze nemen de tijd voor je ze beantwoorden al je vragen en vertellen percies wat je moet doen en wat de kosten er van zijn

Westerlaan 1 8071EA Nunspeet

Over de Hypotheker