Prettig, duidelijk en eerlijk geholpen door Sidney van Santen.

goed en eerlijk advies

De rust, tijd, aandacht en persoonlijke benadering hebben wij als zeer positief ervaren. Deskundig advies en snel en duidelijk antwoord op al onze vragen. Kortom: we zijn zeer tevreden over de behandeling van Sidney.

Jaren geleden via hun een hypotheek afgesloten en nu was het tijd om deze te veranderen. Zeer goed gesprek gehad, waarbij mijn doelstelling begrepen werd en eigen input op prijs werd gesteld. Samen met de adviseur tot een oplossing gekomen en vervolgens alles in werking gezet.

Anita was onze adviseur. We zijn zeer tevreden en konden altijd terecht met onze vragen, ook via de mail. Er werd goed meegedacht en alles is helder uitgelegd.

Sidney, legt super helder uit en heeft me geholpen aan mijn woning. Ik kan geen beter adviseur bedenken.

Vriendelijke service. Behulpzaam en oog voor detail. Al met al tevreden over de service en informatie.

Wij hebben in oktober van dit jaar een kennismakingsgesprek gehad met Sidney van Santen en hebben nu in december een goede hypotheek kunnen afsluiten met behulp van zijn werkinzet en expertise. Ook het team achter hem is erg goed. kortom de hypotheker Osdorp is klantvriendelijk, vlot en deskundig.

nog steeds tevreden

Geholpen door Sidney van Santen. Hij heeft zijn tijd genomen om alles goed en duidelijk uit te leggen. Bij vragen kon ik bellen of hij belde terug. Wij zijn heel te vreden, bedankt.

Prima vakkundig geholpen, met zeer gedegen advies.

Gedegen advies en persoonlijke benadering door zowel de adviseur als het support team. Al met al een aanrader! Het aangaan van een verbintenis voor 30 jaar doen wij immers niet vaak, dus het hebben van een onafhankelijke partner is mi een noodzaak.

Ik ben heel erg te vreden over die uitleeg van mevrouw Anita Duncker!!! Hartelijke bedank!!

De adviseur nam alle tijd en gaf een heldere uitleg. Al mijn vragen zijn duidelijk beantwoord.

Snelle afhandeling en heel snel hypotheek geregeld!

Al 11 jaar een tevreden klant

zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. die je goeie voorlichting geven en met daarbij een zeer goed adviesrapport uitbrengen. ze kijken ook wel geldverstrekker voor je de gunstige hypotheek aanbied. echt top.

Deskundig en prettig gesprek. De adviseur heeft de tijd genomen om alle opties te bespreken. Ik ben heel veel wijzer uit dit gesprek gekomen. Helaas ging de koop van de beoogde woning niet door. Ik zal bij een eventuele aankoop van een woning zeker dit filiaal van de Hypotheker opnieuw inschakelen voor de financiële afhandeling.

We werden zeer goed ingelicht en welke mogelijkheden er waren. zeer correcte uitleg en duidelijk

Goed advies, prettige klantvriendelijke behandeling

Osdorpplein 141 1068 SR Amsterdam

Over de Hypotheker