Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening!

In een lastige tijd door de coronacrisis toch een fijn gevoel over gehouden aan de samenwerking met de hypotheker in Nijverdal. Het contact was helder en duidelijk!

nette en vlotte afhandeling.

onze ervaring met de Hyphotheker is al vrij lang en altijd tot onze grote tevredenheid.

Top geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en dit wordt vertaald in een goed advies.

Perfect geholpen en zeer deskundig.

Ze luisterden goed naar mijn wensen, en gaven goed advies. Naar aanleiding daarvan gingen ze op zoek naar de (voor mij) best passende oplossing.

netjes geregeld

Onze adviseurs dachten goed mee en deden deskundig hun werk

Perfect... Jazeker!!

Ik heb wederom een goede ervaring gehad met de hypotheker... Zeer professioneel geholpen weer! Vandaag te horen gekregen dat mijn hypotheek akkoord bevonden is en daar ben ik erg blij mee! Arjan en alle dames die mij geholpen hebben... Hartelijk dank voor jullie prettige samenwerking!

Fantastisch en snel geholpen.

Wij zijn professioneel, vriendelijk en zeer deskundig geholpen door Arjan Huisman bij het oversluiten van onze hypotheek. Team Nijverdal, bedankt hiervoor!

Gedegen en betrouwbaar

Wij zijn niet de makkelijkste als het gaat om het aannemen van advies. Er blijven vragen leven en daarmee kon ik telkens terecht bij Arjan Huisman, onze adviseur. Dank hiervoor. Arjan is goed in het ontzorgen.

Prettig ontvangen en een goed gesprek

Natuurlijk veel van de hypotheker gehoord en na een goed telefonisch gesprek een afspraak gemaakt. We zijn daar goed ontvangen en alles werdt duidelijk uitgelegd.

Uitstekende service!

Goede service en regelen alles goed. Al met al zeer tevreden

Heel goed behandeld

We zijn erg tevreden over de behandeling van de hypotheekaanvraag

Goede service en perfecte hulp en bereikbaarheid

Topservice!!!

Zeer deskundig adviseur die tijdens het gehele traject alle tijd en aandacht voor je heeft en voor jou de beste oplossing heeft.

Goed advies en afwikkeling van hypotheekaanvraag

Prima contact, advisering, en afwerking van nieuwe hypotheek. Accuraat en snelle reactie op vragen. To the point.

Vakkundig,vriendelijk en snel geholpen!

Er werd goed geluisterd naar wat wij wilden. Uitleg over wat mogelijk was was duidelijk,met een passend advies. Afhandeling verliep vlot en zonder problemen. Konden altijd terecht met onze vragen, werden goed geholpen.

Alles snel en perfect geregeld

Erg prettige gesprekken met Arjan Huisman en zijn team, zou er voor de gezelligheid ook zo langs willen gaan.

Prettig

Bij het afsluiten van een nieuwe renteperiode, toch maar even advies gevraagd bij de Hypotheker. We werden geadviseerd door Arjan en dit ging altijd op een vrolijke, maar toch op een wijze die aan volledig aan onze doelstellingen tegemoet kwam. Met dit advies kunnen we weer 30 jaar vooruit, alleen zijn onze maandelijkse lasten drastisch gedaald. Ook worden we altijd snel op de hoogte gehouden, via telefoon of mail. Stukken konden altijd op een makkelijke manier worden ge-upload. Wuj zijn zeer tevreden over deze samenwerking.

geweldige hypotheek adviseur

ze hebben goed geluisterd naar onze wensen wat wij wilden en kregen goede adviezen om het ook vast te laten leggen bij de notaris. en ze keken naar beiden personen om een goede en zekere hypotheek af te sluiten; stel dat 1 van die partij ziek wordt of overlijd of ieders eigen weg inslaat en dat alles goed en zonder getouw trek geregeld is.

Vriendelijke en uiterst adequate manier om een hypotheekadvies te krijgen en dit te effectueren.

Voor ons was dit de 2e keer in 4 jaar dat Arjan Huisman onze hypotheek heeft geregeld. Vooral het maatwerk vonden wij prettig. Ook het tussentijds advies (bijv. wat de mogelijkheden waren) was altijd helder en bruikbaar. De Hypotheker in Nijverdal bevelen wij van harte aan.

alles zoals afgesproken goed afgehandeld.

na een goed en helder gesprek met Arjan Kamphuis is alles goed in gang gezet en hoefden wij als klant nog maar weinig te doen. Alleen nog de notaris afhandelen. dus m.a.w.allemaal keurig en discreet afgehandeld

Zeer goed connected met de klant EEN AANRADER!!!

De redenen dat wij in eerste instantie gekozen hebben voor de Hypotheker (eigenlijk voor Arjan Huisman) is dat hij zeer goed meedenkt met de klant, en financieel goed onderlegd is. Dit werd later in dit proces nog een extra bevestigd, zelfs tot op het laatste moment is geen vraag te veel en is alles correct beantwoord! GROTE KLASSE!!!! En....Bij Arjan is: afspraak is afspraak!!! Arjan bedankt! groeten de fam. uit ENTER.

Het was gewoon top!

Ze stonden altijd voor ons klaar en als je s'avonds een email stuurde kreeg je snel antwoord meestal dezelfde avond al. Ze zijn lekker snel met regelen van een hypotheek binnen 4 weken hadden ze alles rond voor ons. Ze kijken en denken ook mee met jou privé situatie en geven goede adviezen en spreken uit ervaringen waar wij als klant heel blij mee waren en echt mee geholpen waren. Echt een top team.

Duidelijke uitleg

Duidelijk in uitleg en goed advies gekregen..

Wij zijn bij de hypotheker goed geholpen. Advies op maat gekregen, en als er later toch nog onduidelijkheden zijn, geen probleem om dan nog een keer rond de tafel te gaan zitten. Prima klantgericht in denken en handelen.

Echt een geweldig, behulpzaam en hardwerkend team!

Vanaf het aller eerste gesprek tot aan de laatste afronding zijn wij echt heel goed begeleid door Arjan en zijn team. We konden altijd mailen/bellen en we kregen vaak direct of binnen 24u al antwoord. Hij heeft zo hard zijn best gedaan voor ons om al onze ( misschien wat lastige 🤪 ) wensen werkelijkheid te maken en daar zijn we hem echt dankbaar voor. Alles werd voor ons tot in de puntjes geregeld en veel hoefden we zelf niet te doen. Wij kunnen niet meer zeggen dan dat wij jullie zeker aanbevelen bij vrienden/familie en dat wij jullie echt dankbaar zijn voor de goede ondersteuning, altijd vriendelijk, het persoonlijke contact en het harde werken van Arjan!

Maximastraat 7

7442NW Nijverdal