Ik ben prima geholpen.

De medewerker van de Hypotheker heeft een heel goed advies gegeven m.b.t. het financieren van de woning. Ook met vragen konden we steeds bij hem terecht. Verder is alles heel goed afgehandeld.

duidelijk en vriendelijk

Vriendelijk medewerkers aan de telefoon. We hadden wel graag wat vaker een bevestiging van gestuurde mailtjes van ons ontvangen (moesten we achteraan bellen). Verder willen we u bedanken voor de fijne medewerking en dan vooral de adviseur die voor ons bemiddeld heeft. We zullen u aanbevelen.

Prima advies gehad

We zijn goed geholpen. Adviseur dacht goed mee.

Vakkundig en goed geholpen

In het eerste gesprek goed geadviseerd waarbij ook breder is gekeken dan de vraag. In het vervolgtraject is het efficiënt uitgewerkt en afgehandeld. Aangeleverde stukken via het online systeem eenvoudig in te dienen en snel verwerkt. Vanuit notaris ook opmerking gehad dat zij goed waren voorzien van benodigde stukken vanuit de Hypotheker. Wij zijn tevreden met de oplossing.

Ondanks de gekke tijd ontzettend goed geholpen op weg naar onze nieuwe woning!

Ondanks de gekke tijd ontzettend goed geholpen op weg naar onze nieuwe woning! Altijd snel geholpen, via mail of telefoon, Arjan en zijn team zijn zeer betrouwbaar en wij zouden iedereen De Hypotheker Nijverdal aanraden!

Zeer fijn geholpen

Arjan en zijn medewerkers (Chantal en Leonie) hebben ons uitstekend geholpen. Op elke vraag werd adequaat gereageerd, ook buiten diensturen. Dit hebben wij als zeer fijn ervaren. Mark en Renate.

Prima hypotheekadvies

Prima hypotheekadvies met goede afstemming op mijn persoonlijke situatie. Aandachtspunt is wel om zelf betrokken te zijn in het proces en regelmatig contact te hebben.

Veel kennis van zaken

Onze adviseur, Arjan Huisman, heeft veel kennis van zaken. Duidelijke en vooral rustige uitleg. Heeft oog voor de klant. Begrijpt wat klant wenst en brengt dit allemaal samen tot een compleet eindplaatje! Wij zijn 100% tevreden.

Persoonlijk en zeer deskundig advies

Plezierig contact Prima geadviseerd Grote deskundigheid Geen vraag van onze kant was teveel

Duidelijk en korte lijntjes

Ondanks de coronacrisis ( beeldbellen) fijn geholpen door Arjan en Chantal. Korte lijntjes en heldere uitleg. Snel geholpen bij vragen en er wordt goed meegedacht. We hebben het als zeer prettig ervaren.

Heel blij met deze professionals, die alles in goede banen weten te leiden

Wij zijn goed geholpen door De Hypotheker. De medewerkers van De Hypotheker konden ons goed advies geven wat te doen. Alles liep vervolgens zoals zij van tevoren hadden aangegeven. Geen verrassingen achteraf. Kortom; wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening en klantvriendelijkheid van De Hypotheker.

Wij hebben het ontzettend goed gehad bij de Hypotheker Nijverdal. Erg vriendelijk personeel en ondanks COVID-19 crisis zaten ze er voortdurend bovenop om alles zo goed en snel mogelijk de hypotheek voor elkaar te krijgen.

Super geholpen!

Ben erg tevreden over de hulp die ik van jullie heb gekregen. Met vragen kon ik altijd zowel via de mail als telefonisch bij jullie terecht. Alles is goed en snel geregeld.

Top geregeld allemaal

Goeie ervaring met de Hypotheker Nijverdal. Vanaf een stugge bank naar de deskundige Hypotheker op aanraden van de makelaar. Blij dat we dit gedaan hebben. Goeie begeleiding in het hele traject! Laatste stukje met videobellen afgehandeld, ging super. Bedankt Wendy en Arjan.

Goede ervaring

Het is wel dat je zo dat veel Documenten aan moet voeren, en dan hopen op goed keuring Het gaat nu helemaal anders als vroeger Maar met hulp is het wel gelukt En de hulp van jullie natuurlijk Top!!!!! Hartelijk dank van ons daar voor. Mvg Fan Kalvenhaar

Persoonlijk en professioneel geholpen.

We kregen via de Hypotheker een duidelijk inzicht in onze situatie en het te volgen traject. Dit alles werd uitstekend begeleid door de mensen van het kantoor in Nijverdal. Een hypotheek oversluiten vereist het verzamelen van een groot aantal papieren, waarbij goede hulp en ondersteuning van het kantoor echt nodig is!

Zeer professioneel en correct geholpen

Wij zijn vanaf het eerste t/m het laatste gesprek tevreden over hoe er met de omzetting van onze hypotheek wordt omgegaan, zeer professioneel en met respect. Er is voldoende uitleg, en bij vragen wordt er altijd de tijd genomen om de toch soms ingewikkelde materie begrijpelijk te maken Zeer aan te bevelen

positief

Door de lockdown 1x op kantoor geweest en de rest telefonisch afgehandeld. Meer was ook niet nodig om te komen tot een succesvolle afronding van het oversluiten van onze hypotheek.

Zeer goede samenwerking met een positief eindresultaat

Onze ervaring is zeer goed verlopen. Het doel waarvoor wij de aanvraag hadden gedaan was niet bepaald standaard, maar door de kennis en inzetbaarheid van Edwin Leppen is de hypotheek uiteindelijk met een positief eindresultaat tot stand gekomen.

Wij zijn goed geholpen.

Wij zijn zowel tijdens de fysieke afspraken als tijdens de videogesprekken goed geadviseerd. Tevens zijn wij telkens snel geholpen bij vragen.

Erg prettig

Fijne omgang en goede begeleiding in een belangrijke keuze, een huis kopen. Door de Corona merkten we wel iets meer afstand waardoor het vragen naar onduidelijkheden lastiger werd. Dit is zeker te begrijpen.

Wat een inzet!

Prettige omgang, grote inzet en kennis en een geweldig resultaat waar we heel blij mee zijn. Arjan, Chantal en Leonie zijn toppers. Geen vraag was teveel, altijd een duidelijk en vriendelijk antwoord.

Zeer correct

Zeer correct

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening!

In een lastige tijd door de coronacrisis toch een fijn gevoel over gehouden aan de samenwerking met de hypotheker in Nijverdal. Het contact was helder en duidelijk!

nette en vlotte afhandeling.

onze ervaring met de Hyphotheker is al vrij lang en altijd tot onze grote tevredenheid.

Maximastraat 7 7442NW Nijverdal

0548-620922