Klantvriendelijk, goede communicatie en professioneel

Goede en duidelijke communicatie, zeer klantvriendelijk. Erg tevreden. Zeker aan te raden.

Heldere communicatie en topservice

Er werd duidelijk gecommuniceerd over wat de verschillende stappen in het proces waren en wat er van mij werd verlangd. Daarbij stond het team altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden of om mijn zorgen weg te nemen. Zeer prettig in de omgang en ik ben erg blij met het verkregen advies en de totale service. Het proces verliep erg soepel van het begin tot het einde.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Ik ben goed te woord gestaan. Het was online dat was iets minder prettig. Verder goed geholpen door Wendy, zij heeft alles netjes geregeld voor mij.

Alles wordt goed en duidelijk geregeld

Alles wordt goed geregeld en in goed overleg. Ik heb nergens problemen mee gehad. Dus top

Eerlijk advies en prima service!

Onze ervaring met De Hypotheker Nijverdal is erg goed! We hebben open en eerlijke gesprekken gehad met Arjan Huisman waarin goed werd geluisterd naar onze wensen. Wij konden alle vragen stellen en als iets niet duidelijk was, werd het gewoon nog een keer uitgelegd. Ook alle lof voor Wendy Leppen die ons goed heeft begeleid door het hele proces.

Ik zou de hypotheker Nijverdal zeker aanraden bij vrienden, familie en kennissen!

De Hypotheker Nijverdal heeft ons van begin tot eind geholpen met het kopen van onze eerste woning! Erg blij met de begeleiding rondom. Wij zijn al die tijd goed geïnformeerd door Arjan & Wendy, ook werden de lijntjes kort gehouden en was er genoeg ruimte voor vragen en bespreken onderwerpen. Het kopen van een eerste huis is een spannende tijd, gelukkig hebben we ontzettend veel aan jullie gehad!

Top advies, fijn contact

In een niet standaard situatie erg goed mee gedacht en een passende oplossing aangedragen. Traject soepel en snel afgehandeld

Prima advies en begeleiding.

We hebben de samenwerking als heel professioneel en prettig ervaren. Wel af en toe moeite gehad met op de juiste manier aanleveren van de enorme hoeveelheid documenten en info welke aangeleverd moest worden.

Prima geregeld

Alles prima geregeld. Ondanks de Corona alles goed kunnen volgen via beeld-bellen met duidelijke uitleg

Hypotheekadviseur die naar je wensen luistert en ook alles regeld voor je.Het team helpt je ook ten aller tijde als je vragen hebt. Ik ben zeer tevreden.

Top service, duidelijke uitleg over alles.

Tijdens het kopen van ons 1e huis ging niet alles even standaard als we aanvankelijk dachten, er waren op verschillende vlakken wat uitdagingen voor ons. Overal werd er goed met ons mee gedacht en we werden op een prettige en geduldige manier begeleid in wat we zelf moesten ondernemen. Verder is het erg fijn dat je alleen zelf documenten hoeft te uploaden en je 1 aanspreekpunt hebt. Arjan en Wendy, ontzettend bedankt!

goed geregeld

ondanks deze coronatijd zijn ze ons goed van dienst geweest.

snelle en correcte begleiding

Goed en snel geholpen met de vraag die wij hadden.

Adviseur die meedenkt in mogelijkheden!

Fijne adviseur die meedenkt en kijkt in mogelijkheden. Ondanks dat we alleen contact via beeldbellen hebben gehad en/of via de telefoon, goed en eerlijk advies en duidelijke uitleg. Als iets niet duidelijk is, of achteraf nog vragen geen probleem je kan je bellen naar kantoor. Altijd netje en correct geholpen!

Fantastisch geregeld!

Wij wisten niets van hypotheken af en ook niet wat wij konden met onze hypotheek en alles wat er bij komt kijken om een huis te kopen. De hypotheker heeft ons fantastisch geholpen met het snel en optijd regelen van een hypotheek, de starterslening en natuurlijk ook alle verzekeringen wat daarbij komt kijken. Ook regelen ze gelijk nieuwe stukken als dit nodig is.

Uitstekend, betrokken en behulpzaam

Wij hebben uitstekende ervaring, met de Hypotheker Nijverdal. Zeer behulpzaam en bij vragen werden we elke keer prima terug gebeld en/of gemaild en geïnformeerd over het hoe en wat. Enorm behulpzaam, vriendelijk en het alles werd gedaan wat nodig was Kan de Hypotheker bij een ieder aanbevelen

Erg vriendelijk en goed advies, maar laten jou de keus

Er vriendelijk personeel. Ook in de Corona-tijd een passende oplossing gevonden.

Goed advies, goede communicatie

Duidelijke en heldere transparante adviezen. Komen afspraken na. Het team was altijd bereid om vragen te beantwoorden. Alles is geregeld door hen,top!

in 1 woord super!

Goede hulp op al je vragen, snel alles geregeld. top service!

Ik ben goed en naar tevredenheid geadviseerd alles is prima afgehandeld

Het Hypotheker team heeft mij bijzonder goed geadviseerd en alle moeite genomen om de zaken goed te regelen.

Persoonlijk en vakkundig advies

Helder advies op maat, goede communicatie, vriendelijk en betrokken medewerkers, uitstekende begeleiding van oriëntatiegesprek tot en met koop.

Uitstekend geholpen

Goed gekeken naar mogelijkheden en goed geadviseerd met het maken van de juiste keuze

Pragmatisch aanpak, kundig, neemt de tijd voor uitleg en volgt dit op met gedegen advies.

positief

Betrouwbaar, snel en prettige communicatie

Vanaf het eerste gesprek hadden wij een ontzettend goed gevoel bij de Hypotheker en de adviseur die ons heeft geholpen. Hij nam alle tijd om alles rustig uit te leggen en was gedurende het hele traject goed bereikbaar voor vragen. We hebben de communicatie dan ook als erg prettig ervaren, ik zou hem iedereen aanbevelen.

Verstand van zaken en goed en prettig geholpen

Met het afsluiten van nieuwe hypotheek werd ons goed advies gegeven. Uitleg was duidelijk en transparant. Toen er wat tegenslag kwam, heeft de hypotheker onmiddellijk actie ondernomen en het tot een goed einde gebracht.

Over de Hypotheker