Goed en vakkundig

Bij de Hypotheker in Nijverdal zijn we goed en persoonlijk geholpen, met maatwerk. Niet voor het eerst. Ook in de nasleep van de bankencrisis toonden zij zich maatschappelijk betrokken. Nu zijn we geholpen met revisie van de hypotheek door Arjan en Wendy en dat was wederom een prettige ervaring. Ik geef een negen en geen tien, louter omdat je daar mogelijk lui van wordt. ;-)

Hele goede ervaring met hun, echt top!!!

Fijne en goede uitleg, altijd goed bereikbaar en snel antwoord op vragen via mail en zo. Ben al jaren bij hun en echt aan te bevelen. Een fijn team in Nijverdal, dankjewel nog.

Zaken snel en goed geregeld,duidelijke uitleg.

Ze kijken naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden zoals de banken doen. Goede en reële aanbieding waar je mee verder kunt. Vriendelijk personeel

Heel persoonlijk en vriendelijk geholpen.

zeer arrogant en niet meedenkend

Loopt je uit te lachen over het financiële plaatje en kapt alles op een arrogante toon af.

Beste Joost, Wij vinden het ontzettend vervelend dat jij het (telefonisch) contact met ons op deze manier ervaren hebt en dit staat haaks op hetgeen wij proberen uit te dragen. Onze dienstverlening staat juist in het teken van het begeleiden, ontzorgen van onze klanten waarbij alle mogelijkheden worden geboden voor het kopen van een woning. Ik heb daarom deze week contact met jou opgenomen om jouw ervaring te bespreken en na te gaan wat er precies gebeurt is. Dit gesprek is positief verlopen en heeft geresulteerd in een nieuwe afspraak bij ons op kantoor. Ik hoop dat jij na dit gesprek net zo positief bent als de meeste klanten en onze dienstverlening hoger waardeert dan nu het geval is. Met vriendelijke groet, Arjan Huisman Hypotheker Nijverdal

Persoonlijk en handelt snel

Op zeer korte termijn handelde de adviseur erg snel, zodat we een goed bod op een nieuwe woning konden doen. De gekozen hypotheek past bij onze persoonlijke wensen en behoeften, en ook de opvolging van aanleveringen en deadlines is erg goed.

Duidelijk en erg correct

Er wordt goed naar je geluisterd naar wat er verwacht wordt. Je wordt er serieus genomen en het wordt correct afgehandeld. Ze nemen alle tijd voor je.

Geen 09.00- 17.00 mentaliteit. Altijd bereikbaar en bereid om te helpen. Superfijn!!

Compleet en duidelijk advies

Het is best veel werk om een hypotheek over te zetten. Alles wordt keurig aangeleverd en afgehandeld. Prettig, correct en vriendelijk geholpen.

Persoonlijk, duidelijk en staan voor je klaar

Als starters hebben wij helemaal geen ervaring met het kopen van een woning. Goede en de juiste hulp is echt wenselijk in de huidige woningmarkt. Via goede vrienden, die net een huis hadden gekocht, zijn we in contact gekomen met de Hypotheker Nijverdal. Het gevoel was gelijk goed en vooral het persoonlijke contact ervaren wij als zeer prettig. Helemaal omdat je met veel vragen zit en er heel veel op je af komt. Op het moment zitten wij in de laatste fase van de aankoop van ons eigen huisje en zijn zeer tevreden over de hulp en begeleiding die wij hebben ontvangen.

Het is een traject waarin meerdere opties voorbij kwamen. We hebben samen voor ons de juiste eruit gehaald. We vonden de uitleg en uitvoering van Arjan en Melanie uitstekend. Zeer tevreden, zeker aan te raden

Professionele begeleiding bij het verkrijgen van een passende hypotheek

Onze ervaring met Arjan en zijn team was erg prettig. Er wordt goed meegedacht met onze persoonlijke situatie en iedereen is altijd goed bereikbaar en erg behulpzaam.

Uitstekende service!

Altijd perfect geholpen, zelfs nu op korte termijn! Absolute aanrader op gebied van hypotheken! Nogmaals super bedankt!

Maatwerk van de bovenste plank door kennis, houding en ervaring!

Arjan is wederom echt een uitstekend en betrouwbaar adviseur gebleken. Ik kan hem echt van harte aanbevelen!

Goed gesprek gehad met Arjan.

Alles wordt je duidelijk en op een gewone manier uitgelegd en als je het niet begrijpt kun je altijd aankloppen. Fijne medewerkers.

Snelle dienstverlening, goed geïnformeerd, niks op aan te merken.

Een flink bedrag voor een niet complex advies.

Voor het oversluiten van onze hypotheek, waarover wij overigens niet op geattendeerd werden, hebben we naar onze mening veel documenten zelf moeten opzoeken en aanleveren. Op de site van De Hypotheker staat dat hierbij een tarief van rond €1500,00 past, wij betalen het dubbele....

Altijd gedegen en advies op maat!

Al jaren bij de Hypotheker en nog altijd tot volle tevredenheid. Arjan Huisman en team, bedankt maar weer!

De hypotheker Nijverdal heeft voor ons alles perfect geregeld en alle zorgen uit handen genomen.

zeer behulpzaam en je kan er met al je vragen terrecht

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad in samenwerking met de Hypotheker! Ze zijn super vriendelijk en helpen je met al je vragen. Mochten ze er even niet zijn of telefonische niet bereikbaar wordt je dezelfde dag nog terug gebeld. zeker een aanrader.

Goede communicatie, afspraken nagekomen, duidelijk en goede hulp. Bedankt namens ons voor de goede zorgen en het regelen van alles! Groeten van Eelco en Laura Hegeman

Goede communicatie en duidelijk uitleg over de mogelijkheden

Heldere communicatie en ervaren medewerkers die met je meedenken.

Duidelijke communicatie in het hele proces van zowel de adviseur als assistente. In het advies wordt er meegedacht met de nieuwe mogelijkheden maar ook het afdekken van risico's zoals bijvoorbeeld overlijden.

Zoals eerdere keren weer supergoed geholpen.

Prettig contact met de medewerkers. Alles goed geregeld. Hartelijk dank daarvoor.

Gewoon duidelijk en goed

Bij vragen altijd snel terugkoppeling en korte lijntjes bij vragen, kortom gewoon duidelijk en goed

Over de Hypotheker