Prettig en deskundig.

Door Ramon zeer deskundig geholpen bij het kiezen van de juiste hypotheek voor onze nieuw woning.

Zeer prettig

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie, afhandeling en assistentie. Wij zijn erg tevreden!

Super geholpen!!

Super geholpen overall mee..ik heb zelf nare ervaring met een vroegere boekhouder. Hier was veel begrip voor..bepaalde dingen vond ik lastig om in te scannen daarbij werdt netjes hulp voor geboden..zelf stuurde Leonie mij de stukken op zodat ik ze niet hoefde te scannen maar gewoon thuis kon teken en weer kon terug brengen..als er veranderingen waren werdt ik netjes gebeld en op de hoogte gebracht door Leonie of Arjan. Van mij krijgen jullie de volle 5 sterren omdat ik zeer tevreden ben hoe jullie mij geholpen en behandeld hebben..Bedankt daarvoor!!

Adequate dienstverlening

Snelle reaktie en afwikkeling

Heel behulpzaam

Goede uitleg,kon niet beter

Goed geadviseerd naar volle tevredenheid.

Prima naar onze wensen geluisterd, en op zeer korte termijn het gehele traject afgehandeld.

Mijn ervaring met de Hypotheker is prima, goed , vriendelijk en accuraat advies

We zijn goed geholpen klantvriendelijk en behulpzaam. Super bedankt daar voor.

Er wordt goed geluisterd naar wat je wil en wat de mogelijkheden zijn.

Er wordt heel goed geluisterd naar wat je wil en wat daarbij de mogelijkheden zijn. Alles werd netjes afgehandeld en goed gecommuniceerd. We zijn zeer tevreden.

snelle adequate service

Tijdens het orienterende gesprek werd al snel duidelijk dat wat we wilden, financieel haalbaar was. In het daarop volgende adviestraject werd snel geschakeld vanwege onze haast en de onverwacht snel stijgende rente, waarbij we een prima passend aanbod kregen.

Optimale ondersteuning

Het advies overtrof onze verwachtingen. Zaken waar we niet stil bij hebben gestaan werden aangereikt. Heel erg tevreden; deskundig en servicegericht. In een woord : TOP

Super geregeld

Wat waren we blij met de adviezen die wij van ramon hebben gekregen, vanaf dag 1 dat wij ingesprek met hem gingen over wat we konden lenen aan hypotheek en welke bod we het beste uitkonden brengen. Tot de dag dat onze hypotheek offerte binnen was. Ramon heeft ons goed geadviseerd en begeleid tijdens het aanvragen van de hypotheek. Hypotheker nijverdal, bedankt voor de goede samen werking, In de toekomst mocht het nodig zijn komen wij zeker terug

Top service!

Vriendelijke mensen, de communicatie verliep soepel, we werden zeer prettig te woord gestaan en de medewerkers schoten snel te hulp. Door vroegtijdig een lijst te hebben aangeleverd met documenten die wij nodig hadden, kwamen wij niet voor verrassingen te staan tijdens de hypotheekaanvraag, en is deze ook zeer snel geaccepteerd. Kortom, een top service! :)

Heel goed advies en begeleiding met afsluiten hypotheek

We hadden via via gehoord over goede ervaringen met de Hypotheker. Dit is ook onze ervaring. We kregen goed en gedegen advies. Een punt waar we wel zelf veel werk mee hadden was het aanleveren van veel documenten, maar goed, dat zal er zeker bij horen! Al met al zijn we heel tevreden. Ramon en Wendy hebben ons op een prettige manier door het proces geleid.

Super service!

We zijn super goed geholpen met het regelen van onze hypotheek. Het was even spannend, maar door een staaltje vakwerk is het allemaal goed gekomen!

Tevreden over dienstverlening

Via De Hypotheker onze hypotheek overgesloten naar een andere hypotheekverstrekker om zo te profiteren van de gunstige rentestanden. Het hele traject ging soepel en snel. We zijn tevreden over de geleverde diensten.

Goede keuze

Vriendelijk personeel goede service super

Goed en correct hypotheekgesprek

Goed gesprek en goed op de hoogte gehouden van het verloop van de hypotheek aanvraag

top in een woord.

We zijn prima geholpen bij persoonlijk en telefonisch contact. Altijd hadden ze wel even tijd om wat vragen te beantwoorden

Goede dienstverlening

We zijn erg goed geholpen en geïnformeerd. Ook op de mail werd vrijwel direct gereageerd. Top

Goed en vriendelijk

Alles goed geregeld en altijd vriendelijk geholpen.

Goed geholpen met een mooi eindproduct door deskundige en vriendelijke medewerkers.

De medewerkers die mij hebben geholpen waren deskundig en heel vriendelijke en behulpzaam. Er moesten veel documenten verzameld worden, ook bijzondere documenten. Ik werd goed geïnformeerd en geholpen om de juiste documenten op tijd in te leveren.

Snelle verwerking van documenten. Goede terugkoppeling via telefoon of email.

Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Vriendelijk en duidelijk verhaal bij het eerste bezoek bij de Hypotheker in Nijverdal. We hadden een goed gevoel bij het eerste gesprek dat ze ons mochten gaan adviseren bij het overstappen naar een nieuwe hypotheek. Een duidelijk uitleg over het geheel en mocht er iets niet duidelijk zijn kon je altijd met vragen bij hen terecht. Super tevreden

Super geholpen met afsluiten Hypotheek

Zeer tevreden over het advies gesprek met Ramon, zodat we de juiste hypotheek konden afsluiten.

Over de Hypotheker