Wij zijn geholpen door Boaz. En zijn hier zo ontzettend blij mee, hij denkt met je mee en helpt je met alles, vooral als je er zelf even niet uikomt, reageerd snel op emailen en telefoontjes en wild oprecht echt het beste voor jou en je partner ! Dus zeker een aanrader had niet anders gewild

Zeer ervaren hypotheek adviseur

Vanaf het begin tot het einde ontzettend goed geholpen door Boaz en Heidi. De hypotheek aanvraag werd in behandeling genomen door Boaz en tijdens zijn afwezigheid ivm vakantie nam Heide de taken over. De hele aanvraag is smooth verlopen en het team voelt erg betrokken en vertrouwd aan. Binnen no-time was alles rond. Ik kan dit team bij iedereen aanbevelen. Hartelijk dank Vincent en Mariska

Helder, realistisch & betrokken

Vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel bij De Hypotheker Nijmegen Dukenburg. Boaz & Heidi zijn ontzettend fijne mensen. Boaz is persoonlijk betrokken en verteld een eerlijk verhaal. Hij neemt de tijd om dingen goed uit te leggen. Geen moeilijke woorden of onbegrijpelijke vakjargon. Boaz is overduidelijk een specialist. Heidi stond me altijd vriendelijk te woord, ook als ik de 3de keer die dag belde. Ze heeft een warme manier van communiceren.

fijne ontvangst en alle tijd

Ik ben al jaren zeer tevreden over de vestiging Dukenburg Nijmegen. Altijd alle tijd en rust om iets uit te leggen. Gastvrij en vriendelijk.

Niet mijn eerste huis die ik via De Hypotheker koop. Het advies en hulp is altijd goed, ook na het kopen van een woning.

Blij mee!

We voelen ons echt goed geadviseerd. Buitengewoon vriendelijk en vooral deskundig. We hebben de indruk dat de beste voorwaarden voor ons zijn uitgezocht. Zoiets als: daar komen we goed vanaf. Chapeau, Boaz! Je hebt ons perfect begeleid.

Prettig contact en duidelijk advies op maat

Snel en prettig advies op al je vragen. De zaken worden goed voor je geregeld.

De Hypotheker heeft mij prima geholpen

De Hypotheker heeft mij prima geholpen bij het aanvragen van mijn hypotheek. Ze gaven mij prima advies, en na 1 afspraak hebben we alles benodigde gegevens verzameld voor de aanvraag. Het duurde wel even voor de hypotheek was goedgekeurd, maar dit kwam niet zozeer door de Hypotheker maar door de bank. Al met al dus zeer tevreden!

Deskundige mensen

Perfect geregeld. Bij Hypotheker Dukenburg ben je in goede handen

Professioneel, klantvriendelijk en deskundig

Als ondernemer gaan financieringen altijd moeilijker dan gewoon. De Hypotheker heeft mij uitstekend hier mee geholpen. Alles tijdig geregeld en heel deskundig.

Alles liep op rolletjes, goed contact via zoom

Mijn ervaring met De Hypotheker Nijmegen Dukenburg is zeer goed, kon altijd bij Coen Arntz terecht met vragen of opmerkingen. In zeer korte tijd heb ik een huis kunnen kopen en alles werd voor me geregeld.

Geen op- of aanmerkingen

Geen op- of aanmerkingen, alles prima geregeld

Prima en vlot geholpen

Onze nieuwe hypotheek vakkundig en vlot verzorgd. Alles prima geregeld

Een heel goede ervaring!

Vanaf het eerste contact met Boaz liep alles op rolletjes. Hij legde alles goed uit en adviseerde ons uitstekend. Ik zag in het kantoor dat hij eerder een uitmuntende score behaalde, ik meen landelijk en dat vind ik heel terecht. Ik zou hem iedereen van harte aanbevelen en ik hoop dat hij weer als beste in Nederland uit de bus komt.

ik heb een fijne, goede en persoonlijke contacten gehad.

persoonlijke benadering als erg prettig ervaren, duidelijke goede uitleg bij vragen snel antwoord! top

Van begin tot eind tot in perfectie!

Vanaf het eerste moment wordt er met je meegekeken en meegedacht. Rustig, maar wel doortastend, voor mij perfect.

Duidelijk informatie, laagdrempelig en altijd bereikbaar

Boaz is rustig en duidelijk en legt alles op een duidelijk te begrijpen manier uit. Als ik vragen heb kan ik mailen en krijg ik binnen no-time antwoord. Super!

Deskundig advies

Wij hadden een moeilijke casus ivm een restauratie project. Altijd eerlijk tegenover ons geweest en helderheid gecreëerd in de situatie. Zeer goed bereikbaar om vragen te beantwoorden en ons heldere uitleg te geven. Zeer tevreden met het resultaat!

Snel en adequaat

Kon snel een afspraak maken met adviseur voor het bieden en deze gaf de verschillende opties en ook een richting aan bij het aanvragen van een financiering bij de snelle aankoop van woning.

Betrokken en fijne aansluiting

Positieve ervaring doordat er gekeken wordt naar mogelijkheden, aangesloten op wensen en voldoende betrokkenheid.

Heel goed en Betrouwbaar

We zijn heel netjes en goed geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ze hebben goede adviezen gegeven.

Ik ben geweldig fijn geholpen,en ald er vragen zijn kani ik altijd bij hun terecht voor hulp op mijn vragen. Hartelijk dank . Ad albers

Men neemt all tijd

Goede inleving van de situatie en snel en accuraat handelen!

Bedoelt u de Hypotheker of Klantenvertellen?

Zeer goede ontvangst

Altijd vriendelijk.....en nemen echt de tijd voor je..en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen

Wijchenseweg 122 6538SX Nijmegen

Over de Hypotheker