goed geholpen bij de hypotheker. Traject verliep soepel, duidelijk met goede ondersteuning.

Zeer prettige ervaring met Taco Bergsma.

Snelle klantvriendelijke service

Onze Hypotheekadviseur Dennis Heldoorn was een hele goede hulp in dit traject. We konden altijd met vragen bij hem terecht. Ook mijn vriendin die geen Nederlands spreekt heeft hij perfect door het gehele traject geleid. Hij heeft alle tijd genomen mij en haar uit te leggen wat de beste handelingen zijn en waarom hij een bepaalde keuze wel/niet zou adviseren. Hierdoor heb nu geen onzekerheid in mijn hypotheek keuze, dit is waar ik zelf heel veel waarde aan hecht.

Wij zijn heel blij geweest met onze adviseur en degene die alle post/formulieren e.d. verzorgd heeft. Goed advies en er is met ons meegedacht. De ervaring is zeker erg positief.

Martijn heeft ons echt SUPER goed geholpen. Hij heeft denk ik het hardst van iedereen gewerkt om te zorgen dat wij ons droomhuis hebben kunnen kopen, ook al hadden we ongeveer met elke uitzondering in het boek te maken (buitenlandse partner, buitenlands & freelance inkomen, etc etc). Fles wijn staat voor m kaar!

Met al mijn vragen kon ik terecht en ontving ik snel antwoord. Alles werd uit handen genomen en op een correcte manier behandeld. Erg fijn om op deze manier geholpen te worden in een hectische tijd. Ik ben Dennis Heldoorn erg dankbaar voor alle energie en moeite die hij erin heeft gestoken!

Dennis heeft ons veel informatie gegeven en duidelijk uitgelegd. In zeer korte tijd was de hypotheek ook rond.

Ik heb Dennis Heldoorn leren kennen als een deskundig adviseur die snel en goed mijn vragen beantwoordt, maar die ook in ieder gesprek een aantal ongevraagde maar zeer welkome adviezen geeft, die altijd in mijn voordeel zijn. Daarnaast is hij iemand die goed luistert en zeer prettig in de omgang. Ik beveel hem van harte aan.

Voor de tweede keer een hypotheek met De Hypotheker aan de Van Baerlestraat. Weer helemaal top! Dank!

Prettig en vriendelijk advies, snelle reactie snelheid. Neemt alle tijd om de hypotheek materie in duidelijke taal uit te leggen

Wij zijn erg fijn en vakkundig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis door Dennis Heldoorn. Erg goede persoonlijke begeleiding! Dankjewel Dennis!

Dennis Heldoorn is een vriendelijk, deskundige en behulpzame adviseur die de tijd voor je neemt en goed kijkt naar jouw wensen en persoonlijke situatie.

Goed voorbereid, erg vriendelijk en vooral snelle service!

Snelle en nauwkeurige behandelingen. Vakkundig uitstraling, creatief met oplossing.

Duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk! Ik voelde mij als oudere starter serieus genomen en daardoor op mijn gemak.

De medewerkers van Hypotheker Van Baerlestraat hebben mij naar volle tevredenheid geholpen bij het oversluiten van mijn hypotheek. Met geduld werden mijn vragen beantwoord en de procedures werden mij goed uitgelegd, zodat ik wist waar ik aan toe was en een weloverwogen beslissing kon nemen.

Vriendelijk ontvangen , de tijd genomen , zeer goed advies

Wij hebben het adviestraject met Taco Bergsma en Dennis Heldoorn als zeer positief ervaren en bevelen de Hypotheker Amsterdam op basis van onze ervaring zeker aan.

We zijn zo tevreden over hypotheekadvies en uitleg bij meneer. Wim Zwart

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles werd snel opgepakt. Alleen jammer dat doordat de in te dienen stukken aan de bank niet goed gecontroleerd waren er toch onnodig vertraging ontstond.

Hypotheekadviseur Dennis Helkamp heeft mij zeer deskundig en met veel service geholpen. Hij heeft mij goede uitleg , zodat ik mijn keus kon maken. Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Heldere uitleg en goede ondersteuning in het proces.

Prettige en professionele begeleiding. Ik ben eerste huizenkoper en helemaal niet op de hoogte hoe ik iets moet regelen. Dit is uit handen genomen, alles is geregeld en tussentijds werd ik op de hoogte gehouden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verkeerd hypotheek advies gekregen. Opleverdatum 2 keer moeten verzetten en uiteindelijk met een veel lagere hypotheek geëindigd dan in het advies stond vermeld. Zeer veel miscommunicatie.

Over de Hypotheker