We zijn geweldig goed geholpen

We hebben een afspraak gemaakt omdat we een ander huis wilden aankopen. We hadden al snel een 1e afspraak. Toen we na het 1e gesprek wisten wat we konden krijgen aan hypotheek hebben we regelmatig contact gehad via de mail en werd er snel een berekening voor ons gemaakt. Het 2e gesprek was binnen een paar dagen geregeld en de hypotheek was supersnel rond. Echt een super goede ervaring.

Super vriendelijke en snelle service!

De dienstverlening is snel effectief en doeltreffend.

Zeer heldere en transparante dienstverlening.

Al vanaf het eerste adviesgesprek werd ik volledig geïnformeerd over mijn mogelijkheden. Ook was meteen duidelijk welke stappen er gezet moesten worden, en ook wanneer er een extra document of toelichting noodzakelijk was werd dit snel geregeld. Top werk en een hele fijne samenwerking! Eén suggestie: soms ging het proces iets te snel. Bijvoorbeeld het kiezen van een bepaalde optie, terwijl er meerdere opties mogelijk zijn. Uiteindelijk was de gekozen optie wel de beste, maar een extra toelichting waarom gekozen is voor de ene optie en niet voor de anderen is wel prettig.

Erg goed geholpen

We waren in 2005 en 2007 ook al klant bij de hypotheker en zijn eigenlijk nu voor een nieuwe hypotheek weer naar de hypotheker gegaan. Geen spijt van gehad. Goed en deskundig geholpen. De hypotheker heeft ons veel werk uit handen genomen.

Fijne, duidelijke en snelle manier van regelen hypotheek

Persoonlijk, flexibel, duidelijk en snel. Fijne online omgeving. Ging allemaal heel voorspoedig.

Vriendelijke en behulpzame service

Tijdens het informatieve eerste gesprek wordt veel duidelijkheid gegeven. Op basis daarvan hebben we een vervolg gegeven aan onze wensen en zijn daarbij goed begeleid door de financieel adviseur.

Klantvriendelijk en professioneel

Top ervaring gehad met dit bedrijf. Wij hebben door de hulp van de Hypotheker onze 1e woning kunnen aankopen. Duidelijke uitleg, klantvriendelijk en professioneel. Wij raden het iedereen die hulp/advies nodig heeft met het aankopen van een woning.

Geweldige dienstverlening

Zonder zelf verstand van hypotheken te hebben zijn wij uitstekend geholpen bij het afsluiten van een hypotheek. Het was allemaal ook heel snel geregeld. Erg fijn.

Open, meedenkend en enthousiast

Ons oriënterend gesprek met Marco was heel fijn. Hij neemt de tijd en legt alles ontzettend goed uit met daarbij een goede dosis enthousiasme. Ook tijdens het rondkrijgen van de hypotheek bleef dit een constante factor. Tevens complimenten voor de bereikbaarheid en snelle reactie, we konden altijd terecht met onze vragen. Tijdens het rondkrijgen van de financiering was er (na het tekenen van akkoord) ineens nog een nieuw document benodigd (Corona). Hier werd zeer begripvol op gereageerd en snel geschakeld. Ook hartelijk dank naar Warenka voor het attente belletje toen het allemaal rond was.

Goede advies bij gewenste financieringsidee

Ik had een eigen idee van hypothecaire financiering, Dit beeld werd goed overgenomen en voorzien met adviezen en structuur. Alles klopte.

prettige menselijke communicatie

duidelijke communicatie als het gaat om de mogelijkheden en het aanbod. in ons proces liep het niet altijd even soepel maar daarin was de hypotheker Amersfoort degene die juist duidelijkheid gaf. hierover werden we voldoende op de hoogte gehouden.

Prettig contact met alle medewerkers van de Hypotheker. Meerdere keren een hypotheek afgesloten, elke keer weer tevreden.

Prima dienstverlening

Zeer professioneel en adequaat. Een goed samenwerkend team met een uitstekende communicatie.

Fijne samenwerking en kundig personeel

Fijne samenwerking en kundig personeel

Prima en snel geholpen

Marco en zijn team hebben ons wederom snel en goed geholpen.

Goed, degelijk geen poespas, ook al kopen we zo'n beetje elk schrikkeljaar een ander huis!

Zie boven ik vraag me af of ons 35 jarige samenwerking nog gaan vieren! :-)

Na een paar stress momenten is alles goed gekomen.

We werden goed en vlot geholpen. De bank had helaas behoorlijke vertraging, maar ze zaten er bij de Hypotheker bovenop en hielde ons goed op de hoogte. Wij zijn blij met de begeleiding die we hebben gehad.

Wordt veel uit handen genomen.

Wij hebben het contact, zowel telefonisch, per e-mail en tijdens persoonlijk gesprek als prettig ervaren. Onze adviseur wist waar hij het over had en kon het ook goed uitleggen. Er werd ons veel uit handen genomen en dat vonden wij erg prettig omdat wij weinig verstand hebben van de materie. De stukken die wij wel zelf moesten aanleveren was ook duidelijk en konden wij snel aanleveren. Al met al....prettige ervaring.

Zeer snel geholpen aan een passende hypotheek

De hypotheekaanvraag was een fluitje van een cent. Marco heeft ons volledig ontzorgd. Alles was zeer snel geregeld en op al onze vragen kregen wij een hele snelle reactie.

Alles was top

Niets toe te voegen aan bovenstaande

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig geholpen en klantvriendelijk ondersteund. Op vragen volgt een snelle respons.

Snel, Pro-actief en meedenkend. Heerlijk om een groot aantal zorgen uit handen te kunnen geven aan de mensen die er verstand van hebben. We werden overal goed van op de hoogte gehouden en binnen no-time was het allemaal geregeld.

Wederom uitstekend geholpen

Voor de tweede keer onze hypotheek overgesloten via de Hypotheker. Netjes en snel geholpen. Mochten weer eens gaan verhuizen komen we graag terug

Goede, snelle service en erg vriendelijk.

Een hele vlotte en soepele samenwerking. Zelfs in de Corona tijd waren alle stukken op tijd waar ze moesten zijn! Heel erg fijn!

Zeer kundig en vriendelijk geholpen

We zijn zeer kundig geholpen en begeleid bij de aanvraag van onze hypotheek. Er werd ruim de tijd genomen om ons van advies te voorzien, en de bijbehorende uitleg was helder en begrijpelijk. Ook de begeleiding m.b.t. het aanleveren van alle stukken was duidelijk en prettig. Kortom we zijn zeer goed geholpen.

Snouckaertlaan 2

3811 MB Amersfoort